Neste gang så skal jeg vertfall ikek ha matt hjelm. Tøft og se på, men et helvete og holde pent.

Hehe.Bjerknez skrev:Stilig hjelm dette![]()
Neste gang så skal jeg vertfall ikek ha matt hjelm. Tøft og se på, men et helvete og holde pent.
Fuktig klut er nok løsningen her ogsåFsva skrev:Hehe.Bjerknez skrev:Stilig hjelm dette![]()
Jeg ser nå at det faktisk blir fingermerker bare av å ta på den nye hjelmen (ikke veldig synlig), men så lenge det ser bra ut på 1-2m avstand så er jeg ganske fornøyd.
Har du har noen tips for rengjøring? På den gamle matte hjelmen brukte jeg bare lunkent vann på en klut for å rengjøre.
edit: skrifeleif
Takk for det.kalleklovn skrev:Heisann! Tøff blogg. Hvordan fungerer speilene? Jeg har hørt så mye forskjellig. Har i dag bestilt min Triple R fra Alf Graarud, så forventet levering er nok slutten av januar. Vi får ta en tur til våre sammen med våre tøffe sykler :)
De vanlige funker helt greit, så ikke noe å bekymre seg over. Dog kan jeg ikke huske at vibrasjoner var noe problem med min sykkel med tanke på sikt gjennom speilene... ?kalleklovn skrev:Jo takk :) Jeg er veldig spent på hvordan det blir med den nye sykkelen. Foreløpig har jeg en veldig god følelse. Hehe!
Jeg har også tittet på bar-end mirrors, men tenkte prøve de vanlige først.
Nå høres du ut som en voksen og ansvarsfull person.... og jeg blir mer og mer sikker på at du blir en Ekte Triumphist etterhvertfreddy123 skrev:Utrolig pen rødgarge på den sykkelen din :)
Bilde nr3 fra toppen og ned var jævlig bra :) gjorde så jeg fikk lyst på en street triple selv :)
Takk. Jeg er veldig fornøyd selv. Gleder meg sinnsykt mye til fulleffekt i augustfreddy123 skrev:Utrolig pen rødgarge på den sykkelen din :)
Bilde nr3 fra toppen og ned var jævlig bra :) gjorde så jeg fikk lyst på en street triple selv :)
Veldig god å kjøre, men nå har jeg ikke mye sammenligningsgrunnlag. Sykkelen er "smooth" på alle måter synes jeg (motor, girkasse, bremser, generelt). Lyden er god, men mangler litt gromlyd og volum med standard eksos.SverreOlsen skrev:Ja den sykkelen er ett kunsverk! Like god å kjøre? Hva er effekten regga som A?
Skal du få den omregistrert til fulleffekt eller barre fjerne plomberingene etter hvert?Fsva skrev:Takk. Jeg er veldig fornøyd selv. Gleder meg sinnsykt mye til fulleffekt i augustfreddy123 skrev:Utrolig pen rødgarge på den sykkelen din :)
Bilde nr3 fra toppen og ned var jævlig bra :) gjorde så jeg fikk lyst på en street triple selv :)![]()
Veldig god å kjøre, men nå har jeg ikke mye sammenligningsgrunnlag. Sykkelen er "smooth" på alle måter synes jeg (motor, girkasse, bremser, generelt). Lyden er god, men mangler litt gromlyd og volum med standard eksos.SverreOlsen skrev:Ja den sykkelen er ett kunsverk! Like god å kjøre? Hva er effekten regga som A?
Sykkelen er registrert som A2 med 35kW/47,5hp. Det går fort nok for en amatør som meg. I august blir den oppgradert til 70kw/95hp. Håper jeg merker forskjellJeg kan bytte kamaksler og få 105hp, men tviler på at jeg gidder å styre med det.
Jeg kan vertfall fortelel deg med det samme at av de syklene jeg har kjørt/eid så langt så er Street Triple den absolutt "smootheste" sykkelen av dem alle. Gromlyden kommer når du gjør den om til voksensykkel, monterer Arrow eksos samt fjerner lyddemperenVeldig god å kjøre, men nå har jeg ikke mye sammenligningsgrunnlag. Sykkelen er "smooth" på alle måter synes jeg (motor, girkasse, bremser, generelt). Lyden er god, men mangler litt gromlyd og volum med standard eksos.
Planen er å betale avgift og omregistrere sykkelen. Jeg synes det er greit å ha en lovlig sykkel i tilfelle noe skulle skje.SverreOlsen skrev:
Skal du få den omregistrert til fulleffekt eller barre fjerne plomberingene etter hvert?![]()
Hva du studerer for noe?:-)
Ja, det er ikke tvil om at BMW S1000R er et godt kjøp. Jeg har uansett ikke planer om å bytte sykkel så lenge jeg er fornøyd med den jeg har. Dessuten trenger jeg bil, leilighet og bedre jobb før jeg kjøper dyrere sykkelBjerknez skrev: En Street Triple R koster brått 160.000,- når "nødvendig" utstyr er huket av, og det er kun 40.000,- mindre enn BMW'en. Man kommer desverre ikke utenom det faktum at BMW'en er en fint priset sykkel....![]()
Så kommer jo snart dne nye Speed Triple'n også... Å herregud den er bare sååå skjønn...
Jeg betaler 1123kr mnd. full kasko 20% bonus. Gjensidige skiller ikke på mellomtung og fulleffekt så den vil koste det samme. Blir faktisk 10% billigere pga. 30% bonus fra juni.freddy123 skrev:Hva betaler du i forsikring på street triple'n nå ? Og vet du hvor mye den vil koste deg som fulleffekt ?
Jeg får rabatt pga. medlemskap i fagforening. Dessuten ringte jeg inn og fikk en bedre pris enn kalkulatoren på nettet ga meg.freddy123 skrev:Aha så 13 lakser i året det er billigere en hva jeg får opp der med fører over 23 år og 40% bonus ....