Men før jeg hadde kommet halvveis ned i havregrynen åpnet himmelen seg??

Jøss, her innafjords skinner sola fra en 50/50 himmel. Nydelig er det faktiskLordShaft skrev:Stod opp tidlig i dag, begynte med de solide S'ene. Pakket ene Kriega vesken min, tok på meg halve dressen for så å spise meg en kjapp frokost. Planen var å komme seg tidlig avgårde til våge. få bruke noen timer på "favoritt" strekket i nærområdet, før turen gikk videre.
Men før jeg hadde kommet halvveis ned i havregrynen åpnet himmelen seg??Hva i %&$# er dette for noe piss? Det var jo meldt så sinnsykt bra vær
Fårståelig, det er fatisk ganske lett å før eller senere gå i den fella om man ikke er bevisst på å ikke gjøre det :-)å Stopp før, eller gjennomfør svingenLordShaft skrev:Den der så jævlig knølete ut, men lest at skremmende mange gjør denne brøleren![]()
Note4
Jada, en rolig tur rundt rolfsvåg ristet det verste av segOlav K skrev:Flotte bilder fra et flott område...![]()
Og jammen bra at du ikke traff den hengeren da... vet hvor jævlig det er å få sånne "vekkere" og close calls...
Håper adrenalinet er roet seg igjen
Ikke umulig det. Jeg var i disse trakter flere gangerTysnes skrev:Lurer på om det var deg eg såg , mens eg sto på bensinstasjonen på Bjørkheim. traff deg og seinere i samnanger et sted. la merke til hvit hjelm, og akrapovic potte.
i dag hadde eg rød og hvit tekstil jakke, og svart skinnbukse.LordShaft skrev:Jada, en rolig tur rundt rolfsvåg ristet det verste av segOlav K skrev:Flotte bilder fra et flott område...![]()
Og jammen bra at du ikke traff den hengeren da... vet hvor jævlig det er å få sånne "vekkere" og close calls...
Håper adrenalinet er roet seg igjenHadde rosemerke i salen, men det går nok vekk med litt bruk hehe
![]()
Ikke umulig det. Jeg var i disse trakter flere gangerTysnes skrev:Lurer på om det var deg eg såg , mens eg sto på bensinstasjonen på Bjørkheim. traff deg og seinere i samnanger et sted. la merke til hvit hjelm, og akrapovic potte.Våre veier møtes nok igjen skal du se hehe
hvilket kjøreutstyr har du?
I alle dager.. er det også et moment.. at dekk skal se "pene" eller "tøffe" ut.... ikke bare gi masse deilig grep og respons!?Toven skrev:ser jo mye tøffere ut enn andre dekk også![]()