Når jeg ikke snekrer plattinger, feller trær jeg "stjæler"langs vegen her jeg bor, kløyver veden jeg får av hyttenabo og av trær jeg altså "stjæler", kjører motorsykkel, er innom MCsiden.no, drekker rødvin, sosialiserer (

) med kjærringa og prater tull & tøys med naboen som kjører ca. 1000 km. i året med GSX-R'en sin og en lang rekke andre nyttige og i all hovedsak unyttige aktiviteter, prøver jeg å livnære meg ved skrive om ting som skjer.
Men morsomt av alt er å få muligheten til å låne sykler som KTM Duke 690 et par-tre dager
Du verden for en morsom sak!!!
Særlig denne med Akrapovic fullanlegg (den bakerste av de to på bildet - den første er så og si identisk med den som roadracetalentet på 14, Stinius Ving kjører). Fullanlegg montert betyr ingen katalysator og 'egentlig' ulovlig på vanlig vei...
Men det får så være. Jeg kunne ikke motstå insisteringen og dro avgårde på en kortere tur på denne etter at kom tilbake med Duke'en jeg hadde lånt.
Og du verden!! Den med Akra fullanlegg skulle visstnok yte 80 Hk! Og jada! det kjentes på draget, kan man trygt si. I tillegg gikk den roligere, dvs. ikke så nykkete som den jeg hadde testet.
Utrolig sprek! Utrolig morsom!!!
Stor takk til Spinnin' Wheel og Jon på Mysen for lån av Duke i tre fantastiske dager