Pollti lurer litt ?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Intruder »

Jeg er interessert i en situasjon som kan illustreres med et eple....Og JEG vil være Adam... :redface
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

mekkern
Innlegg: 7656
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av mekkern »

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Desmo
Innlegg: 3400
Registrert: 02 nov 2008, 12:52

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Desmo »

mekkern skrev:her Intruder-intrude this:http://labmassiv.com/file/pic/gallery/2986_mid_view.jpg

:lol :rofl:
Der kunne noen og enhver bite i det sure eplet.....
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Brukeravatar
Intruder
Innlegg: 8271
Registrert: 08 des 2008, 10:44
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750
Sted: Brumunddal

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Intruder »

Eplene faller ikke langt fra stammen...og sure er de... :[-(
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3157
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Sted: Høyjord

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av cheron »

God Jul Pollti..

Jeg og Gestapo med knøttet stikker til Tyskland på mandags morgen. Du får ha en fredelig høytid med en 3-4 flakser Braastad og fritt for byggeplaner og annet ulumskeheter som kan oppstå..
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Brukeravatar
rogg
Innlegg: 3339
Registrert: 16 jun 2004, 22:17
Motorsykkelen din: BMW R 1100 RT -99. BMW K 1200 LT -04. BMW R 1200 GSA -18 mod.
Sted: Berger
Kontakt:

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av rogg »

cheron skrev:God Jul Pollti..

Jeg og Gestapo med knøttet stikker til Tyskland på mandags morgen. Du får ha en fredelig høytid med en 3-4 flakser Braastad og fritt for byggeplaner og annet ulumskeheter som kan oppstå..
Jul sørpå..God tur og ha en trivelig jul..
Rogg..
Sees på veiene...


SMIA MC

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

God jul til deg og knøttet og Cheron ! Slenger bare innom her sånn tilfeldig siden jeg har dårlig internet i Amazonas. Denne helga er jeg i Spania og ferden går over dammen igjen på tirsdag. Skikkelig festelig for en som lider av jet lag i ukesvis. Men noe må en ofre for lønna og det er en perfekt situvasjon for å skjelle ut folk da ! Nå har`n ekstrem jet lag sier de på kontoret også himmler de med øya. Akkurat som om dårlig humør var noe nytt :terge HG er forresten skikkelig grinete om dagen og det er jo en bombe det og. Men på den hyggelige siden så får hun ny tannstang styring på Eskroten til uka så da blir hun sikkert ånkli glad :prf Og om 4 år så kan det hende jeg investerer kronasjer i en brukt importert Fiesta så hun tier stille i 15 sekunder. :-k Hun liker Eskroten bedre enn Alfaen så nå vil jeg pumpe penger hinsides enhver fornuft inn i det så jeg kan få ha Madonnaen for meg selv, Sånn er det å være egoist :\m/: Og snart er Hysesang 2012 priser klare og så jeg tror 2012 blir et bra år :moi:

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Nå piper det i tarmen. Glemte å spise i går, vi jobbet til langt på kvelden, så hungersnøden har begynt på ånkli nå. Håper å finne en kafe som er åpen :prf

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Det er ikke bra for blodtrykket å ha fofonisk kontakt med Haus Gestapo ! 1st var det problemer med Eskroten som jeg mistenker hun har hatt på verksted for en normal årslønn nå :punch Så kom neste kvekk i kveld, det er ei gåen lyspære på Alfaen og hun "ser ikke noe". Så åssen vet du det ikke er hovedlys på den hvis du ikke ser noe ? Så var det visst lys på den allikevel men er visst ei pære under hovedlyset som ikke virker mere. Og hvordan pære det er som skal inn der. Jeg trippet nesten, og foreslå 40W Mignon med smal sokkel og et verstedbesøk så bytter de den sikkert for deg. Gratis !
Å kvittret det i røret, en sånn har jeg i kjøkkenskapet. ... :knegg Synd jeg ikke er flue på veggen i morra i kundemottaket :knegg

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av ArcticTiger »

Pollti skrev:Nå piper det i tarmen. Glemte å spise i går, vi jobbet til langt på kvelden, så hungersnøden har begynt på ånkli nå. Håper å finne en kafe som er åpen :prf
Fannt du noen kafe, og hva fikk du å spise a :8-[ :-k ?

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Godt at Gunnar er snill og grei med henne selv om han og jeg har gått på skolen i sammen i noen år :notworthy:

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

ArcticTiger skrev:Fannt du noen kafe, og hva fikk du å spise a :8-[ :-k ?
Jada. Datt borti en amerikaner fra Ohio som har egen pøb og fast food restaurant her. Joy of Joey heter den. Kona hans stellte i hop et par Bacon Burgere og disket opp med Stella til vi hadde antydning til gangproblemer. Det kostet EUR 6 i mat men hva drikkevarene kostet husker jeg ikke. Ikke så mye, det var bare EUR 6 borte fra lomma mi så jeg tror han spanderte det meste ?
Var der i dag og men da begrenset vi oss til biff,fanta og gpp. EUR 11 kom det på.

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av ArcticTiger »

Pollti skrev:
ArcticTiger skrev:Fannt du noen kafe, og hva fikk du å spise a :8-[ :-k ?
Jada. Datt borti en amerikaner fra Ohio som har egen pøb og fast food restaurant her. Joy of Joey heter den. Kona hans stellte i hop et par Bacon Burgere og disket opp med Stella til vi hadde antydning til gangproblemer. Det kostet EUR 6 i mat men hva drikkevarene kostet husker jeg ikke. Ikke så mye, det var bare EUR 6 borte fra lomma mi så jeg tror han spanderte det meste ?
Var der i dag og men da begrenset vi oss til biff,fanta og gpp. EUR 11 kom det på.
Ja den der jævla brusen haier de no frøkktelli på :O Godt du fikk noe i tarma da :thumleft , så du unngikk hungers-nøden, hadde vært ille det da, åsså nå i jula da gitt :dontknow
Men pass deg for de derre beiken-burgera, før du veit ore av det blir det åverbelastning på småkubbikkern så den får probblem med å dra deg opp Lierbakkene når du skal t Mekkern å juge :[-X

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Nå har jeg det vanligvis ikke så travelt egentlig men om det skulle gå sakte oppover så tar jeg igjen det i nedoverbakkene hvis ønskelig ? I morgen skal jeg forresten innom Hysesang pusheren og høre nytt om 2012 prisene. Jeg stunder mot våren, Hg er litt redd for at reduksjonen i smk parken vil innvirke på mulighetene for kjøring til neste år og KawaBæiben ser gjerne at det kommer litt "tyngre" kjøretøy i garasjen siden hun har lappen forvart i lomma si snart og svigersvinet ser sikkert at jeg er mest mulig på jobb så jeg mistenker at 250en kommer til å bli pop og jeg kommer til å bli forvist til KawaBæibens gamle velbrukte Sym 50 scooter :lol Alternativt så må Eskroten benyttes med full gjennomtrekk via nedsveivede ruter i fordørene. Det ymtes om at vi trenger mere og flere mc i heimen allerede... Akkurat det ønsket blir ikke oppfyllt. Det blir Svarten på voldsomme 125 ccm og en 250 cm. Og det blir det. :\m/:

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

I dag har det vært en god dag ! En rask lading av batteriet så ble Svarten dradd ut av vinteropplaget og måtte gjøre 50 km i lett regn \:D/ Litt sleipt å kjøre men Pirelli gjorde jobben sin som de skulle. Er visst ikke bare meg som har sluppet fra psykkeliatrisk i nyttårshelga. Møtte 3 andre gærninger som også trillet seg 1.januar tur :8-[
Skiftet olje på Skruzukien til jentungen også. Nå har hun en GSX 750 oppdaget jeg. Mulig det er en R etter GSX bokstavene :roll Jeg bryr meg så lite om modellbetegnelser og antall sylindre .Fin å kjøre var den. Ihvertfall i 40 sona :terge
Deretter så fikset jeg et nedløp på takrenna men da Haus Gestapo så meg i full fart med hageredskap for å luke bed så fikk jeg husarrest :sorry
Så nå må jeg sitte i so faen og glane og den tiden bruker jeg til å reflektere på om jeg tør å besøke Mekkeren til neste helg. Han poster jo bilder i bloggen sin som tydelig viser at han truer skiftegaffeler i gearkassa si med rød arbeidskniv ? :oh Da blir jeg ånkli redd jeg så ømskinnet,sjenert og sårbar som jeg er :dontknow Han blir formodentlig mild til sinns når han får se avansert bruk av startkabeler som jordingskabeler i bagasjerommet på Eskroten. Men nå har Eskroten både bremser,handbrekk og nye bærearmer foran og "ny" starter fra Skrot Kalle. Til og med nyoverhalt servo har den fått og er blitt EU godkjent og greier :knegg . Dårlige greier den bilen der kvekket Skiftenøkkel Helten og sendte regning på en middels norsk industriarbeider lønn for innsatsen. Nå må Eskroten gå i minst 3 år til for å gå i null i mitt private regnskap for gjennomstrøkne Pollti biler :janikk Tips om mekanikkere som er bestikkelige mht EU godkjenning mottas med takk :\m/:

Svar