biker7 skrev:Litt usikkert vær her i Solør, men blir nok å ta en grus-tur med Hondan etterhvert. Bruke opp det siste av bakdekket, før det blir nytt i morra. :-)
Akkurat kommi hemmat fra fin 15mils grus-tur :-) Fikk kjørt noen flotte, uprøvde grus-etapper litt sør for kongsvinger også. Så nå skifter jeg bakdekket med god samvittighet i morra. Km-teller forann sier at bakdekket har gått 330mil, men kan nok legge på noen "grus-sprut-mil"
Mine tidligere og nåværende "hjul-beinte" kamerater er:
Sitter på Gullfaks C og skriver rapporter - siste sprell før hjemreise i dag!
Geir
1995 Yamaha XJ900 Diversion
1982 Kawasaki KZ650SR D4
------------------------------------------------------------------------- Hvis du finner feil hos meg kan du bare beholde dem; jeg har mange flere.
AndreasB skrev:Jubler over å nettopp ha bestått førerprøven! (YES! Jeg har MC lappen nå! )
Forbanner meg over værgudene som gir meg regnidag....
Gratulerer!!!
Nå har vi feiret bursda for eldste sønn som er 29 idag Det ble mørbrad-biff på grillen, salat og stekte potetbåter, med etterfølgende kake ("grønn genser"), alt i litt for store mengder :-)å , fortært ute på plenen (som må klippes igjen) i et herlig solskinn med utsikt over en blikkstille fjord.
Sitter å slapper av etter siste arbeidsdag føre helga. Har nettopp dusja. Og sitter nå å titter rundt på nettet etter svar på spørsmåla som jeg også har stilt i innkjøringsposten her på siden. Ellers ble det kun en liten tur på sykkelen idag. Hatt endel å gjort her hjemme idag også. Men om været tillater det, så blir Det en liten langtur på sykkelen i morra, er vel på tide å få rulla inn noen km på telleren
Sku egntlig sovet middag, men klarer ikke å legge fra meg nettbrettet. (En faens opdinnelse)
I kveld skal kofferten pakkes, og i morra bær det til Gotland og sølvbryllupsfeiring.
biker7 skrev:Sitter og surfer på Finn, og ser da ut som at en genuint interessert MC-mann her fra forumet skal selge ny-kawan sin..? hmmm.. Hva skjer a??
biker7 skrev:Sitter og surfer på Finn, og ser da ut som at en genuint interessert MC-mann her fra forumet skal selge ny-kawan sin..? hmmm.. Hva skjer a??
Lurte på den jeg og...
Har fått lov av eieren - Globe - til å hilse å si at alt er bra med ham, om noen skulle lure på akkurat det.
Han har hatt mye å gjøre den siste tiden og har måttet prioritere beinhardt, forstår jeg ham rett, men har lovet å stikke innom forumet og vise tegn til liv...
Lurte på den jeg og...
Har fått lov av eieren - Globe - til å hilse å si at alt er bra med ham, om noen skulle lure på akkurat det.
Han har hatt mye å gjøre den siste tiden og har måttet prioritere beinhardt, forstår jeg ham rett, men har lovet å stikke innom forumet og vise tegn til liv...