Pollti lurer litt ?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Og Hysesang prisene for 2012 er fremdeles ikke klare.... :doh Mizzuki er ånkli siræva ?

mekkern
Innlegg: 7664
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av mekkern »

Rød kniv er gode greier-men gikk over til barberblader på slutten.:-J

Eskroten er sikkert gulle god med feite kabler-får du putta inn flere kan du jo kalle den for "hybrid" litt ala Prius.. :lol
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Min tro på Otto motoren er ikke rokket pga mere eller mindre vellykkete hybrid biler fra Japan ! Toyota er inne i et skikkelig blindspor med Prius. Det gode for meg med denne troen er jo at Eskroten snart kan bli satt inn i tjeneste som forbrenningsovn ala Si`rævan. Interessante røykskyer fra den og garasjen var fri for problemavfall. Nå hoper det seg opp igjen :dontknow

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Nå er jeg ånkli irritert. Haus Gestapo har hatt bilen hos Røys & Ræl for å få den i EU godkjent stand. Ikveld ringte hun for den ville ikke starte så jeg ilte avgårde med slepetau og lommelykt. Døøøøød starter. Så jeg ringte Herr Røys & Ræl og spurte hva han hadde gjort med starteren ? Jai tok den ut og så på den. Odelagt den ! Også satte du den inn igjen da ? Ja, det gjore jai for do ikke snakka på meg om bytte :doh Makan til tufs , han skulle hatt :orefk
Han hadde ikke klart å sette inn parklys pære foran heller den surra :punch
I morra stikker jeg av med Den Røde Italienske for å hente Aprilia deler også må jeg til Oslo før jeg plager Mekkeren og Kjøkkenmontøren i Ænnebu. Starter Eskroten i morra er det stor fare at Røys & Ræl får skjev turban etter å fått besøk av en illsint HG :janikk
Nå må jeg åpne panseret på Germaneren og skru sjæl sier HG..... :( ](*,)

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

I dag har det vært et sant hævlete altså. Et forum medlem fikk lurt meg opp på snaufjellet og der var det pinadø både snø og kalde grader , jeg ble ånkli :8-[ Den Raue Italieneren overlevde kun såvidt, følsom som den er.
Fyllt av hevntrang så dro jeg trøstig i vei mot smertehylene fra Hijols Sjefs Kjøkken Montør hvor jeg øyeblikkelig ingikk pakt med den lokale HG for å sikre koffein inntaket. Vi lyttet overfladisk på klagesangen før vi la ut anbud fra Fliseleggere, Rørleggere og full reklamesamling fra Bademiljø. Da steg smertehylene til et helt utrolig cresendo som var smertefullt for nabolaget :knegg Da katta stakk til skogs med begge labbene plantet dypt inn i hue tydeligvis med vondt i ørene :\m/:

mekkern
Innlegg: 7664
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av mekkern »

Det varmet å se Italieneren i snøen da.. :8-[ sjøl om jeg lurte på om den måtte ha en dæsj elektroterapi for å halte seg sydover. :knegg
nå har det slått om til +grader....skal komme mer hvit drit... :8-[
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Du Mekkis, jeg lider fælt av CRS vet du men husker jeg rett når jeg mener å huske at du skal ha 1 luft filter ? :scratch
I morgen bestiller jeg 2 søleploger, 3 luft filter, 6 oljefilter og noen fancy kløtsj og bremsehendler til Svarten pluss senterstøtte til 250en. Så trenger du luftfilter donerer jeg gjerne ett til deg :janikk Har forresten orginal kjedekasse til Hyssingen din her. Den hvite isboksen med låser, bolter og skruer finner jeg ikke så du tok det muligens med deg ? Hvis ikke så har jeg gjemt den på et sabla lurt sted som jeg ikke vet hvor er akkurat nå :knegg
Tanken og søleplogen din ble levert til Hijols Sjefs Kjøkken Montør i går. Mannen med malerskrinet skulle hente greiene 2230 i går, har ikke hørt noe så han brøt vel ikke ut i dype depresjoner over hva hans øyne skuet siden ingen har bedt meg å dra dit pepper`n gror enda :oh

mekkern
Innlegg: 7664
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av mekkern »

Var et luftfilter ja-og oljefilter..

Når jeg hentet hyssingen så tok jeg med 2 felger-ikke noe annet.vi tok ut noe skivelåsegreier under setet eller var det i boksen på sykkelen?
tror jeg har en nøkkel til en annen toppboks muligens?(blå nøkkel)?du pratet om noe mere dingser men det tenkte jeg vi tok en annen gang. :-k
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Den blå nøkkelen er til boksen som sitter på. Skal raide garasjen igjen i morgen siden du ikke har tatt det så må det jo være der ? Sikkert med det utstyret som med brillene som dukker opp på de merkligste steder hvor jeg ikke har vært på lenge. Ånkli irriterende :oh

mekkern
Innlegg: 7664
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av mekkern »

øh?den RØDE nøkkelen var det vel som funka mener jeg? :scratch
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av ArcticTiger »

Såvidt jeg kan huske :scratch , så hadde iaffal TåppBåkksen jeg sendte til Tjøme, blå nøkkler :-k Men som den TåppBåkks-entusiast han var/er, så har/hadde han vel maaange TåppBåkkser :8-[

Pollti
Innlegg: 898
Registrert: 22 okt 2011, 20:11
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Er den store boksen som står på, hvis du ikke har byttet boks, og da er den blå nøkkelen. Den røde er til 32 literen.

mekkern
Innlegg: 7664
Registrert: 06 nov 2008, 22:42
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
Sted: Tranby

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av mekkern »

Om dette strides de lærde... jeg har bare den som stod på.hvor mange liter braaaastad jeg kan putte oppi aner jeg ikke... :cheers
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

ArcticTiger
Innlegg: 3962
Registrert: 04 nov 2010, 00:10
Motorsykkelen din: x

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av ArcticTiger »

mekkern skrev:Om dette strides de lærde... jeg har bare den som stod på.hvor mange liter braaaastad jeg kan putte oppi aner jeg ikke... :cheers
Mulig det var 42 liter i "den store" :-k , mener det sto noe om 42 på den, og rø refflekks på låkke....jaja, hvis det er den jeg sållte da *mas

Brukeravatar
cheron
Innlegg: 3157
Registrert: 02 nov 2008, 19:14
Motorsykkelen din: Kjører ikke sykkel
Sted: Høyjord

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av cheron »

Delene ble hentet i dag gitt.. Men hvor i helvete er nøkkelen til tanklåsen?? Åssen skal det bli bra lakk av detta da?!
Makan, jeg fikk så øreapparata flagra i frådekjeften av'n lakkeren her utenfor.. Knøttet og HG våkna av jammerskrik og nådesang...

Nåda, vi får se da hva slegge og flatjern kan gjøre med låser..
You'll never walk alone

http://www.telehiv-jumpers.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Svar