Hehe, nei, egentlig ikke så store tingene som har skjedd, så langt.
Kjører den frem og tilbake til jobb, 6-7 mil totalt daglig.
Fremdeles er den er stor fornøyelse å kjøre! Lett, kvikk, passe fast og passe myk. Sidespeilene er ikke spesielt bra, spesielt det høyre har en ubestemmelig krumning i glasset ut mot kantene. Skal sikkert hjelpe mot dødvinkel, men det er for svak kvalitet i glasset til å ha noen praktisk effekt, annet enn å irritere. Plant glass hadde funket bedre. Den korte bakstussen gjør at den river opp utrolig mye skitt, så hele jeg er dritten på ryggen etter en kjøretur i regn. Tettet åpningen i skjermen, og den ble langt bedre
Fremskjermen er også for kort i bakkant, så der har jeg limt på en enkel gummibit formet som en liten skvettlapp. Ikke spesielt sexy, men den virker sånn noenlunde.
Fremdeles bruker den rundt en kvart liter på milen, selv om jeg kjører relativt friskt. Det er meeeeget bra!
Starter som et skudd. Meget behagelig å slippe å tenke på choke og gass for å starte. Her er det bare å vri nøkkelen, og trykke på knappen i ca 1 sekund, så surrer den så fint så
Bremsene er helt glimrende! Ikke like presise som den siste Honda-en jeg hadde (men den hadde et veldig bra Nissin kombibremse-system), men mer en god nok til denne sykkelen. Den veier jo "snott og ingenting", så den er kvikk å stanse. Dvs, så sant det ikke er våt veibane. Dekkene er definitivt ikke i kategorien "regndekk". De er helt fin på tørr vei, men på våt så småslipper de ganske lett. Og siden det har en tendens til å regne i Bergen (no kidding) så er dette et moment å tenke på når våren kommer og "sommerdekkene" skal på igjen.
Blinklysene dugger som bare rakkeren, så de må de få fikset på neste service. Patenten er heller kjip, så jeg forstår at det kommer fukt inn der
Tankvæsken er helt glimrende, og bruker den hver dag. Kjøpte et løst regntrekk til den, den er ikke 100% tett. Regntrekket til sykkelen (original KTM) er bare tull å tøys. Å tape sammen noen Rema1000-poser vil gjøre like bra nytte. Mildt sagt elendig kvalitet. Har levert mitt tilbake, så får vi se hva de gjør med det. Biltema sitt trekk er rene luksusen i forhold....
Har kjørt ca 2.500 KM og ingen vesentlig endring i motor etter første service (1000KM), så den er nok helt ferdig innkjørt. Har sperren på 100KM/t ennå, og merker at den er der, fra tid til annen... Kjører jo _selvsagt_ på lukket bane når jeg opplever denslags

Men om en god uke får jeg den fjernet.
Ellers så synes jeg at det aller meste "stemmer". Totalt er dette enormt mye sykkel for pengene! Og uten at jeg har kjørt alt som finnes av 125 i handelen, så har jeg vondt for å forstå annet enn at dette må være noe med det aller beste som er i handelen.
Noe jeg har glemt? Spør i vei :-)