Veldig god å kjøre, men nå har jeg ikke mye sammenligningsgrunnlag. Sykkelen er "smooth" på alle måter synes jeg (motor, girkasse, bremser, generelt). Lyden er god, men mangler litt gromlyd og volum med standard eksos.
Jeg kan vertfall fortelel deg med det samme at av de syklene jeg har kjørt/eid så langt så er Street Triple den absolutt "smootheste" sykkelen av dem alle. Gromlyden kommer når du gjør den om til voksensykkel, monterer Arrow eksos samt fjerner lyddemperen
Nesten så jeg fikk lyst på en slik igjen altså... seriøst..
Har egentlig ingen andre gode argumenter for å IKKE gjøre det enn at den bli en smule mer "masete" i høye hastigheter (sammenlignet med S1000R'en), samt at forbikjøring på E6 ikke er like "morsomt"....

Ja... jeg har ikke så mye i mot å kjøre på E6 til tider og med S1000R'en så trives jeg faktisk litt der også...
Men på utseende så synes jeg Street Triplen vinner ganske greit over BMW'en, selv om ikke BMW'en er stygg den heller, i mine øyne.
En Street Triple R koster brått 160.000,- når "nødvendig" utstyr er huket av, og det er kun 40.000,- mindre enn BMW'en. Man kommer desverre ikke utenom det faktum at BMW'en er en fint priset sykkel....
Så kommer jo snart dne nye Speed Triple'n også... Å herregud den er bare sååå skjønn...