(Sort Gull er fra en tur til Danmark tidligere, flaka fra i går)

Dexter skrev:Surfer for tiden etter "ny" bil. Trodde jeg skulle få kjøpte meg en litt nyere mercedes, men det går ikke... umulig å få tak i en uten rust... fillern! Har jo allerede en med rust...
Så til slutt ser det ut for at jeg ender opp med Audi A4... Var i går å så på en bil i Sande. Prøvde den også. Men søren klype, d e svært irriterende når det som står i annonsen ikke stemmer med virkeligheta... bilen var bra den, men flere ting manglet, som likevel sto i annonsen.
Nå har jeg sett meg ut en i Gjøvik... mandag skal den besiktiges... gleder jeg meg? Tja, gjør vel det
- som rørlegger vet du hva du "går glipp av" nå jaBusa Trond skrev:Fikk alarm på kloakk renseanlegget i ettermiddag. Da var det bare å ringe til service teknikker, fikk konstantert over telefon hva det var i samarbeid med ham, prøve å feile metoden. Dette er noe dritt altså :-)å . Jeg jobber jo i bransjen, men denne gangen slapp jeg unna ganske greit. Grunnet pålagt service avtale, for å opprettholde utslippskravet må jeg ha en godkjent kontroll noen ganger i året, + at vi er forsikret.
Pumpa som står 1,5m nede i møkka hadde vist tatt kvelden ( hard i magen sier du). Tar det på forsikringa ja.
Hva gjør akkurat nå? Et glass rødvin og mc-siden, mens gutten holder på nede i kjelleren. Og klokka er snart 12 på natta. Uff og Uff...
Varierende vær, men det er meldt bra fra tirsdag og noen dager her rundt Hvittingfoss.tomsnes skrev:Tromsø lufthavn, på vei sørover. :-) Savner mc'n. Har tro på noen fine dager på østlandet framover. Eller?