Ja, ikke sant?

Det var mange jeg kjørte i lag med på tur som ble tildels meget overrasket over nettopp dette, uavhengig av om jeg kjørte solo eller med passasjer og full oppakning.
Kjenner faktisk at jeg savner denne sykkelen...

Ja, ikke sant?
Hæh!?haakeik skrev: 01 jul 2020, 19:12 Solgte akkurat Triumphen min, to dager på Finn og borte vekk ble den![]()
Se der, ja!niko skrev: 03 jul 2020, 22:00 Ikke akkurat gjort noe med sykkelen, men fiksa regndressen (så langt ser det i alle fall bra ut). Lekkasje i skrittet på Jofama-dressen fiksa ved hjelp av strykejern og sømbånd regntøy fra Stoff og Stil. Testrunde i dag i realt høljevær, pottetett. Vi får se hvor lenge det
holder. Foreløpig lovende i hvert fall. https://www.stoffogstil.no/sytilbehoer/ ... mm-hvit-5m
Fyttegrisen. Råskinn! Uansett dress.FredrikE24 skrev: 03 jul 2020, 23:05 Kjørt i regn og snø!
Klokka inn 107 mil på 1,5 dag. Det kjennes på kroppen. Imidlertid helt utrolig fornøyd med nye Klim-dressen!
4AF4BAA7-5493-4B96-A6BB-C6D3E74C17A6.jpeg
Hva med bilde ???L-NA skrev: 04 jul 2020, 11:33 Kjørt meg fast med StelvioenNo står den nede i bakke opp til Hytta, og jeg får den verken opp eller ned
Idiot sa kåno. Ho har vel rett, menjeg måtte jo prøve
. Får finne frem ATVen å taue den helt opp, også kjøre ned ned igjen når det tørker litt. Var jævl....sleipt oppover
![]()
Takk, takk. Gleder meg som en unge til å ta den ut på tur.L-NA skrev: 08 jul 2020, 11:33 Det finnes sykler som er finere, mere hk, mer solgt, og mindre feil osv.osv. Men få, om noen sykkel som gir mer kjøre glede - for min del. Dette kunme jeg skrevet en hel bok om. Men nå vil jeg bare ønske deg lykke til med god sykelen, og så håper jeg at du får oppleve, og nyte den kjøregleden som jeg nyter så til de grader. GRATULERER☺🥳
☺
haakeik skrev: 08 jul 2020, 13:31Takk, takk. Gleder meg som en unge til å ta den ut på tur.L-NA skrev: 08 jul 2020, 11:33 Det finnes sykler som er finere, mere hk, mer solgt, og mindre feil osv.osv. Men få, om noen sykkel som gir mer kjøre glede - for min del. Dette kunme jeg skrevet en hel bok om. Men nå vil jeg bare ønske deg lykke til med god sykelen, og så håper jeg at du får oppleve, og nyte den kjøregleden som jeg nyter så til de grader. GRATULERER☺🥳
☺
Her har AGM akkurat vært og levert:
AGM.jpg
7 åringen har allerede begynt å mase om å få sitte på en tur. Mora er ikke helt klar for det![]()
AGM2.jpg