Hvorfor ikke hos Alf Graarud.lasse_hansen skrev:Okay. Da får jeg kjøpe en sånn til tirsdag når jeg skal opp å levere sykkelen på service. Noen som vet om noen bra sider å bestille bobbins?
RACE ENERGY TRÅDSNELLER
Baffin
Hvorfor ikke hos Alf Graarud.lasse_hansen skrev:Okay. Da får jeg kjøpe en sånn til tirsdag når jeg skal opp å levere sykkelen på service. Noen som vet om noen bra sider å bestille bobbins?
Ikke nødvendig med mapping ved montering av slip-on med støydemper montert.lasse_hansen skrev:Et kjapt spørsmål, når jeg får montert slip on potta på sykkelen, bør/må den mappes om også da? Eller er det mere når man bytter hele anlegg eller fjerner kat?
Dette skulle jeg gjerne gjort, men jobber veldig seint på mandagen.Bjerknez skrev:Skal ikke henge med til Speed MC til mandagen da lasse_hansen og cutless? Evt. Andre også som har lyst... :)
Jeg må bort og få et stempel i serviceboka som jeg glemte sist jeg var der :)
Regn 25% moms og et lite fortollingsgebyr på 280,- (ish, når det er over 1000kr).lasse_hansen skrev:Fra kriega sine sider, blir ikle det veldig dyrt æ? Med tanke på toll/moms eller hva det er man betaler.
Service trenger ikke tas på nøyaktig 1000km da...lasse_hansen skrev:Da går jeg nok for å bestille på speed mc sine sider
Nytt dilemma oppstått, står nå her da. Innkjøring nettopp ferdig. 1000km på telleren. Åssen skal jeg nå komme meg hjem/få sykkelen til forhandler?hehehe
Jo takk for det. Ække lett å få meg seg alt hellerJompa skrev:Hei.
Gratulerer med ny sykkel.
Det hadde gått meg hus forbi
Klart jeg skal si i fralasse_hansen skrev:Dette skulle jeg gjerne gjort, men jobber veldig seint på mandagen.Bjerknez skrev:Skal ikke henge med til Speed MC til mandagen da lasse_hansen og cutless? Evt. Andre også som har lyst... :)
Men blir me neste gang, hvis jæ får.
Okay AJ, da er det mulig jeg må få mappet den om etterhvert
Haha :):):)Bjerknez skrev:Klart jeg skal si i fralasse_hansen skrev:Dette skulle jeg gjerne gjort, men jobber veldig seint på mandagen.Bjerknez skrev:Skal ikke henge med til Speed MC til mandagen da lasse_hansen og cutless? Evt. Andre også som har lyst... :)
Men blir me neste gang, hvis jæ får.
Okay AJ, da er det mulig jeg må få mappet den om etterhvert![]()
Men siden jeg har ferie så tenker jeg at jeg starter tidlig om morgenen. Litt usikkert om det blir mandag (i morgen) ennå. Tar ting litt på sparket nå som det er ferie![]()
Kanskje jeg t.o.m. Er velkommen hos mortenolb, men skal man ha kaffe der så må man ta med seg både trakter og kaffe selv.