Og det betyr at årets sesong ugjenkallelig er over...

Selv om det fristet nesten mer enn jeg greide å motstå i dag å ta meg en tur i det flotte været vi hadde i dag her jeg bor.
Vemodige tider.. Tenkte jeg skulle ta en liten luftetur idag, men det er så utrolig varierende forhold her jeg bor. Plutselig er det glatt i en sving, selv om det er flere varmegrader, så jeg tør ikke ta sjangsen! Blir vask av MC i morgen, også inn på kjellerstua med den! Får sette den med ræva mot ett vindu så man får gasse litt av og tid for å ta brodden av den verste abstinensen.AJ skrev: 29 okt 2020, 20:29 La over et nyinnbruktkjøpt sort laken over KTM'en i dag.
Og det betyr at årets sesong ugjenkallelig er over...![]()
Selv om det fristet nesten mer enn jeg greide å motstå i dag å ta meg en tur i det flotte været vi hadde i dag her jeg bor.
Ikke prøvd, nei.TallMan skrev: 29 okt 2020, 20:44 Du som er sånn KTM-kar, har du prøv det der nettet fra powerparts som man skal ha over setet for å få litt lufting i baken?
Hvilke speil har du kjøpt?ZZR-Erling skrev: 05 jan 2021, 05:28 Har tatt av orginale speil/stilka på MT10’n, venter på barendspeil.
Skal vi se, det er ikke komt ennå, men, nei, finner det ikke nå...skal poste senere :)kgjersda skrev: 05 jan 2021, 18:09Hvilke speil har du kjøpt?ZZR-Erling skrev: 05 jan 2021, 05:28 Har tatt av orginale speil/stilka på MT10’n, venter på barendspeil.
Dette har jeg kjøpt fra NON Stop Trading:ZZR-Erling skrev: 09 jan 2021, 21:42Skal vi se, det er ikke komt ennå, men, nei, finner det ikke nå...skal poste senere :)kgjersda skrev: 05 jan 2021, 18:09Hvilke speil har du kjøpt?ZZR-Erling skrev: 05 jan 2021, 05:28 Har tatt av orginale speil/stilka på MT10’n, venter på barendspeil.
Mulig jeg er motstrøms i forhold tl flertallet her inne, som (hånd)vasker kjøreklærne med beskyttelsesputene på plass i plaggene...Jompa skrev: 12 jan 2021, 23:24 Ikke gjort noe med sykkelen, men hatt en kamp med putene i dressen.
Putene på skuldre, albuer, knær og hofter har vært tatt ut da dressen fikk sin årlige vask for noen dager siden.
Det er ett styr å få dem tredd inn i foret og plassert riktig.
Av og på med klærne og flytte på greiene til de er plassert på rett plass. :-)å :-)å :-)å
Jompa skrev: 12 jan 2021, 23:24 Ikke gjort noe med sykkelen, men hatt en kamp med putene i dressen.
Putene på skuldre, albuer, knær og hofter har vært tatt ut da dressen fikk sin årlige vask for noen dager siden.
Av og på med klærne og flytte på greiene til de er plassert på rett plass. :-)å :-)å :-)å
Nei, æ vil ikke ha noen konflikt med MedietilsynetZZR-Erling skrev: 13 jan 2021, 10:21Jompa skrev: 12 jan 2021, 23:24 Ikke gjort noe med sykkelen, men hatt en kamp med putene i dressen.
Av og på med klærne og flytte på greiene til de er plassert på rett plass. :-)å :-)å :-)åVideo?
Jompa skrev: 13 jan 2021, 19:48Nei, æ vil ikke ha noen konflikt med MedietilsynetZZR-Erling skrev: 13 jan 2021, 10:21Jompa skrev: 12 jan 2021, 23:24 Ikke gjort noe med sykkelen, men hatt en kamp med putene i dressen.
Av og på med klærne og flytte på greiene til de er plassert på rett plass. :-)å :-)å :-)åVideo?
![]()
15V hvilespenning? Hva i all verden måler du med?ZZR-Erling skrev: 17 jan 2021, 12:22 Idag har jeg sjekka spenninga. Batteriene står i MT'n og K1300S'n med utlagt ladekabel, de var over 15V.
Så har jeg et gammelt AGM batteri stående etter, ja, husker ikke hvilken bike, men det var også fin fint, så da får laderen hvilt seg.
Har stor tro på Techmate Optimate 4 laderen, den er sikkert 10 år, men har en avansert ladesyklys og statusvisning. Har ikke laderen hengende konstant på, memn over natta dersom jeg lader. Lader hvis det er 12,7V eller lavere.
Var så ja, litt høyt, stussa sjøl. Biltema multimeter, målt i +4C til og med..Tror kanskje jeg må finne et annet multimeter. Målt på 2 biler også, en V70 og en GLK, begge over 16V etter 4t hvile :)FredrikE24 skrev: 19 jan 2021, 07:4215V hvilespenning? Hva i all verden måler du med?ZZR-Erling skrev: 17 jan 2021, 12:22 Idag har jeg sjekka spenninga. Batteriene står i MT'n og K1300S'n med utlagt ladekabel, de var over 15V.
Så har jeg et gammelt AGM batteri stående etter, ja, husker ikke hvilken bike, men det var også fin fint, så da får laderen hvilt seg.
Har stor tro på Techmate Optimate 4 laderen, den er sikkert 10 år, men har en avansert ladesyklys og statusvisning. Har ikke laderen hengende konstant på, memn over natta dersom jeg lader. Lader hvis det er 12,7V eller lavere.![]()