Pollti lurer litt ?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Pollti
Motorsykkelen din: Din MC her

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Pollti »

Slike bikkjer har jeg ikke noe imot:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... d=10052787" onclick="window.open(this.href);return false;

Nå blir det lurveleven tenker jeg. :notlistening Min ønskehund er ei søt liten Pitbull dame. Bikkja blir som eiereren tror jeg. Til det blir lovelig så jeg nøyer meg med uhyrene mine. Fat Boy og Bacon Friakssen får slåss om plassen mellom Haus Gestapo og meg. Jeg er litt redd for bli beskyldt for å være homo med 44 kg med labrador oppå ryggen . Det oppveies med 7 kg med Pit Puddel på venstre arm.

Bilde

Her er han litt stille, rolig og beskjeden i sitt nye hjem. Pit Puddelen har lært ham hva somn er lovlig nå så litt frekkere i munnlæret er han nå. Det retter seg nok når Grassklippermanen åpner sjappa si og han skjønner betydningen av ordene grill og Helge :orefk Blir folk av ham tenker jeg, han må bare gå læretiden sin.

Pollti

Legg inn av Pollti »

I dag har jeg fått amalgan i gebisset og det ble bra. Ikke pokker om jeg noen norsk tannlege skal få putte miljøvennlig hvite fyllringer i tenna mine noe mere ihvertfall. Tantelegen var suveren og vi avtalte signaler i tilfelle norske pyser syntes smerten ble uhorvelig, hvilket den ikke ble. Om 2 dager setter hun på ei krone, hva nå det måtte være. Den er sikkert laget av miljøfarlig sement så jeg blir nok spadd ned som miljøavfall når den tiden kommer. Sensajonellt bra syntes jeg hun var og skikkelig grei og. Ei megapyse prøvde fortvilet å svare på småpraten hennes selv med kjeften full av tamponger,spyttsugere,speil og ånkli skumle pinsetter med merkelig form og AEG driller med slagbor funksjon. Hun herjet rundt med gamle oljefilter tenger også og blå papir.Må jeg tolle inn Colgate smilet tro ? Da blir det dyrt sånn plutselig :notlistening
Jeg er ikke skremt av dette besøket i torturstolen men det kan jo være jeg ikke er enig om det om 2 dager ? Jeg er fornøyd og det plutselig oppståtte problemet løses fort og greit. Utsyret var det jeg var mest skeptisk til,og kunnskap. Men hun er slang eksamensbevis i trynet på meg fra tyske universitet og det holder for meg. :terge

Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Legg inn av Intruder »

En arbeskompis var for noen år siden i det blide hjørnet og kjøpte ny spark til kona,satte den på takstativet og kjørte blid og fornøyd hjem...
og sparken ble klemt helt flat.. :ills
I full fart ryddet han opp restene og reiste og kjøpte en ny....og fadesen ved returen gjentok seg.. ](*,) :(
Kona hadde problemer på isen den vinteren... :lol

En annen gang skulle han skyte katta,han skulle kaste katta i været og så gripe hagla og ... :bandana :bandana
Blodet sprutet av underarmene hans da han tafatt tok hagla under armen og tuslet inn igjen... :\m/:
Naboene hadde ofte " komikveld " borti der.
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

ArcticTiger
Motorsykkelen din: x

Legg inn av ArcticTiger »

@Pollti: Den var bra blank den der Svarte Kjøtern. Gir du den Slick50 i maten, eller er det Meguiars du bruker :-k

Pollti

Legg inn av Pollti »

Det vet da ikke jeg fordi det er HG sin oppgave å kjøpe tørrforet. Det er bilde av noen dyreøyne på sekken ihvertfall, hun kjøper det hos dyrlegen tror jeg. Skal du få god og pen pels så gi bikkjekreket litt Omega 3. Ikke så mye, de kloke er litt uenige om dosene. Jeg gir Tjukkken en god spiseskje over tørrforet og han smatter ivrig ihvertfall ?
Jeg mener å ha hørt at god glans i pelsen sier noe om hvor godt bikkja trives i nærmiljøet ? Om det stemmer vet jeg ikke noe om men vi har "alltid" fått skryt for pelsen på kjøterene vi har hatt ueten at jeg vet hvorfor. Jeg tror det er for de mange time de ligger bak ryggen på en middagssovende sjef. Sikker derfor de alle har vært litt overvektige og ? Skam og fy til meg ! :bananas

Her opplæres Tjukken opp av Pit Puddelen hvordan en kan få fart i Sofa Vraket. Er av sine egne en skal ha det !

Bilde

Pollti

Legg inn av Pollti »

Dexter skrev:.. rygge i en betongsøyle i et nesten tomt parkeringshus... åssen ærre mulig?! :oh
Akkurat det k::stykket har jeg klart og ! Bulken blir mye større for hvert år etter ungenes utsagn når de i forsvars modus for moderen sin. Jeg kan ikke forklare hvorfor det skjedde men det er helt klart HausGestapo sin skyld !!! :scratch

ArcticTiger
Motorsykkelen din: x

Legg inn av ArcticTiger »

Pollti skrev:
Dexter skrev:.. rygge i en betongsøyle i et nesten tomt parkeringshus... åssen ærre mulig?! :oh
Akkurat det k::stykket har jeg klart og ! Bulken blir mye større for hvert år etter ungenes utsagn når de i forsvars modus for moderen sin. Jeg kan ikke forklare hvorfor det skjedde men det er helt klart HausGestapo sin skyld !!! :scratch
Hun satt vel å *mas :orefk *mas *mas *mas *mas *mas *mas *mas :orefk :orefk :orefk *mas *mas *mas mens du fortvilt prøvde å reversere Buret :-)å :-)å

Pollti

Legg inn av Pollti »

Det skjedde i Gøteborg og da er jeg unnskyldt ! :[-X Så det så ,Egentlig så er HG litt grei på langkjøring for da detter hun i koma og sikler litt kledelig fra munnvikene. Ånkli sexy syntes jeg helt til hu våkner fra ørska hun er i og bæljer om redusert fart. På den annen side så syntes jeg hun har interessante meninger om mc og fart for da viser speedometeret plutselig alt for lite enn sann fart ? Så råkjøring er ok så lenge kjøretoyet har 2 hjul. Som KawaBæiben sier : Kvinnfolk asså. Trenger hun kjønnstesting eller skal vi skylde på faderlig påvirkning ? :roll

Pollti

Legg inn av Pollti »

Nå syntes KawaBæiben jeg er ånkli grei :bananas Kom litt ekstra utstyr til 250en hennes på døra om fredag helt uventet for henne og i går så fikk hun vite leveringsdato sånn ca på dette lavteknologiske vidunderet :vs Nedturen kom i natt, naboen har kjørt vælven med kjøyregreia si og er flydd til Riksen. KB tar det litt tungt siden han kjørte forbi henne og vinket blidt i går kveld . Tilstanden vet vi ikke, men han er i live ihvertfall selv om det antagelig er store skader så vidt bygdesladderet kan tydes. Livet er sårt og lett forgjengelig. Vi burde passe mye bedre på hverandre ! Føler meg litt skyldig i dette jeg og .

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Uffda...
Det kjennes ekstra vondt når sånt skjer med naboer eller for den saks skyld familie. Sønn til en fetter av meg fikk livet ødelagt for noen år siden da han ble møtt av en hest som hadde forlatt innhegningen og som gikk på bakbeina rett foran bilen til unggutten, plantet deretter hovene gjennom frontrute og med en i guttens bryst og en i hodet med følge at han mistet synes på det ene øyet og fikk en hjerneskade, var alle gode framtidsutsikter for 27 åringen knust... Millionerstatning for skadene er strengt tatt til ingen hjelp. Han kan ikke lenger kjøre bil eller for den saks skyld motorsykkel,noe han likt svært godt.

I dag er han dessverre en skygge av seg selv og lever på en måte som gjør at han neppe vil leve veldig lenge...

Livet og tilfeldighetene vi møter, kan være ytterst brutale...

Pollti

Legg inn av Pollti »

Tiltredes AJ ! Nå vet jeg ikke hva som egentlig har skjedd men naboen og kameraten har hatt en tøff tid i et par år. Også er jeg så jævlig dårlig kamerat at jeg ikke følger opp. Fikk beskjed om HG at det måtte jeg og da ble det noe sånt som at - Dø, nå har det vært skikkelig fælt for deg en tid gitt ? Og svaret var akkurat like mye i tåka-Ja, men nå er det over. Også sluttet det der. HG gikk nesten fra konseptene etter at vi var ferdig med kaffedrikkingen og jeg stod der som den idioten jeg er og skjønte ikke hva hun bråket om. Vi hadde jo luftet følelsene våre og snakket ut ?
I går gikk det overstyr for ham på en eller annen måte. Hvordan vet jeg ikke. Med hensikt eller uten hensikt, det spiller ingen rolle akkurat. Noe har gått galt og jeg klarte ikke å fange det opp eller enda værre-gadd ikke å følge det opp !
Jeg er ordentlig lei meg i kveld for mine mangler som medmenneske :sorry

Brukeravatar
AJ
Administrator
Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
Kontakt:

Legg inn av AJ »

Pollti skrev: Jeg er ordentlig lei meg i kveld for mine mangler som medmenneske :sorry
Vi kan alle bli bedre enn hva vi er.
Det med hvordan man best bør og kan kan vise medmenneskelig er slett ingen enkel kunst, for å si det på den måten...

Brukeravatar
Dexter
Motorsykkelen din: Honda NC750X DCT

Legg inn av Dexter »

AJ skrev:
Pollti skrev: Jeg er ordentlig lei meg i kveld for mine mangler som medmenneske :sorry
Vi kan alle bli bedre enn hva vi er.
Det med hvordan man best bør og kan kan vise medmenneskelig er slett ingen enkel kunst, for å si det på den måten...
Jeg vil også legge til at det er forskjell på å vise medmenneskelighet og det å ta ansvar for andres handlinger...
Det er det samme for skylda hvem som har den...

Pollti

Legg inn av Pollti »

Så kom mailen jeg fryktet (ikke)... KawaBæiben har kjøpt brukt Ducati 748,raud og gild.Hun er ikke pappas jente for ingenting :knegg Heiv meg over fofonen og ba henne la den stå hos Frode i containeren min. Svaret var ganske så knustørt,er ikke så dum som du jeg pappa. Så da vet jeg det. :knegg

joo
Motorsykkelen din: '

Legg inn av joo »

Hørtes bra ut.
Og da e ho ikkje dum heller skjønner jeg?
Men do not quit playing because they grow old,
they grow old because they quit playing...

Brukeravatar
Intruder

Legg inn av Intruder »

Du skal bry deg om dine medmennesker,ikke med dem... :thumleft

Nil satis nisi optimum !

Pollti

Legg inn av Pollti »

He he. Hadde jo vært ille hvis avkommet var så dumme som opphavet, det finnes da nedover bakker så eplene kan trille unna stammen :lol Men KawaBæiben og jeg er nok ganske like i sinn,sjel og humor som andre ikke skjønner så lett. I år får hun ikke lov å kjøre 748en hun har kjøpt, det blir 250 hele sommeren på henne så hun har litt ballast til neste års sesong. Men er hun som faren så blir det nok litt snik kjøring når gammlingen pusser brillene. Glad jeg har selektivt syn :knegg

Brukeravatar
Intruder

Legg inn av Intruder »

Visdomsord fra Prøysenland " Dom som syns je æ dom,dom æ domme dom".. :prf

Nil satis nisi optimum !

Pollti

Legg inn av Pollti »

Nå har jeg ordnet meg 2 ukers avspasering forhåpentligvis fra neste helg. Svigersønnaspirant nr 2 er innleid for å male huset. KawaBæiben har virkelig fått fart i ham, der har hun vært flink gitt :knegg Siden HausGestapo går på medisiner og ikke kan kjøre så hadde jeg tenkt å bruke disse 2 ukene på å hente 250en og å kjøre hagetraktor og pusle rundt i den vanskjøtte hagen. Må vel øvelseskjøre litt og med avkommet så hun blir fornøyd. Stort sett så skal disse 2 ukene brukes til ikke å gjøre noenting annet enn det HG sier jeg har lyst til :-)å

Brukeravatar
Intruder

Legg inn av Intruder »

Hvis det blir litt tid til overs for hagearbeid,gi beskjed... :mk
Kom arbeidslyst og treng deg på,her skal du motstand finne :-)å

Nil satis nisi optimum !

Pollti

Legg inn av Pollti »

PirBullPuddelen, med et anstrengt forhold til Ragnhild, savner meg ihvertfall...

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... R_M-1Vh01w" onclick="window.open(this.href);return false;

mekkern
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.

Legg inn av mekkern »

Nommen.... tror nok du må avsette noe tid til pittpuddelen også-samme hva HG sier.. ;-)
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti

Legg inn av Pollti »

Jeg overser da ikke 4 beinte elskerinner må vite. Må innrømme at jeg var litt i homohjørnet for litt siden og adopterte en labrador hann. Han er på full fart til ny flokksjef fordi HG har blitt plaget med delvis lammelse i ett bein og da blir 37 kg med viril snuskebass for mye for henne. 2ndre gangen jeg hører HG beklage seg over hunder som forlater redet, og dette er 1ste som ikke blir avlivet. Det går femover :prf Jeg planlegger å trappe litt ned på jobb fronten så da blir det nok en rottweiler tispe med tiden. :yeyeye

Pollti

Legg inn av Pollti »

KawaBæiben fikk meg til å gå fra konseptene nå nettopp. Hun har vært ute og kjørt Ducati. Lekset opp om utsettelse på lappen hvis hun ble tatt. Jeg skjønte jeg ble lurt da jeg hørte i bakgrunnen, ikke fortell at jeg satt bakpå etterfulgt av en ondskapsfull rå latter. Frode skal få så det holder om ei uke. Jeg har ikke glemt tennpluggen til 250 kroner heller :knegg Skal vri hue rundt på ham neste søndag!! Makan til tussehoder. :sk?

Brukeravatar
Desmo

Legg inn av Desmo »

Det er fælt å ha Ducati og ikke få kjørt den. Det prøvde jeg selv i 04. Hadde hatt sykkelen ei uke, og så ble jeg tatt for å kjøre for fort. 6 mnd uten lapp med ny sykkel i garasjen. Det var dobbel straff. Så oppfør deg pent mot KawaBeiben! :[-X
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Svar