Støttes!Globe skrev:Godtvoksen skrev:Kawasaki skrev:Mistet lappen selv noen måneder for lenge siden. Bare gjorde som ingenting,og fortsatte å kjøre. Gikk så bra,såMen det var før i tiden,da man ikke fortalte hele verden om det på et forum
10 poeng....
Ja, ja gutter!!
Bli fratatt førerkortet, for så å fortsette å kjøre, på tross av det...nei det er ikke noe jeg har vurdert en gang. Er tatt, tar straffa og forholder meg til den! Det skulle bare mangle, synes jeg da! Skjønner at risikoen for å bli tatt er liten, men blir en tatt på nytt, ja så har en et forklaringproblem, både til seg selv og sine nærmeste. En kan sikkert lage en god grunn om så skulle skje, men der er jeg ikke!
Så da bearbeider jeg det, forholder meg til det og, som du så sant skriver, deler det på de sosiale medier hvor jeg deler mye annet også!
...89 dager igjen
Er enig i ditt resonoment, og du svarer godt, selv om forklaringsproblemet for seg selv og sine nærmeste blir like vanskelig - syntes nå jeg da. Kawasaki syntes jeg var herlig frekk...Globe skrev:Godtvoksen skrev:Kawasaki skrev:Mistet lappen selv noen måneder for lenge siden. Bare gjorde som ingenting,og fortsatte å kjøre. Gikk så bra,såMen det var før i tiden,da man ikke fortalte hele verden om det på et forum
10 poeng....
Ja, ja gutter!!
Bli fratatt førerkortet, for så å fortsette å kjøre, på tross av det...nei det er ikke noe jeg har vurdert en gang. Er tatt, tar straffa og forholder meg til den! Det skulle bare mangle, synes jeg da! Skjønner at risikoen for å bli tatt er liten, men blir en tatt på nytt, ja så har en et forklaringproblem, både til seg selv og sine nærmeste. En kan sikkert lage en god grunn om så skulle skje, men der er jeg ikke!
Så da bearbeider jeg det, forholder meg til det og, som du så sant skriver, deler det på de sosiale medier hvor jeg deler mye annet også!
...89 dager igjen
Huff...bra du berga kortet ojda...VIRKELIG! :)ojda skrev:Jaggu lå det ikke en innbetalingsgiro med tre prikker og lite å gå på til månteskort på bussen å ventet på meg på E6'n i dag. Sivile BMW'er er no dritt.
Men lappen er i behold enda da.![]()
Det blei dyre Mariestad Exporter i Strømstad idag
Traff forresten en klubbkompis til deg på Alf Graarud i dag.
Han var nede å hentet en splitterny Kawa Z750. Black.
Så ikke lite fornøyd ut der han kjørte avgårde..
Føler at jeg må kjøre Aktsomt og Aktivt, dvs rolig, rolig og deretter aktivt - BMW'en er utrolig følsom på gassen!Globe skrev:Hyggelig det Gielas, det kommer flere etterhvert!
..og du...kjør Aktivt og Aktsomt