Pollti lurer litt ?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Intruder »

Noen kjører fort...når de skal bort
plutselig ikke`no førerkort... :yeyeye
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti
Motorsykkelen din: Din MC her

Legg inn av Pollti »

I dag har jeg bare drevet med ting HG sier jeg liker. Ånkli festelig gitt... Men så fikk hun det for seg for litt siden at hun ikke hadde utseende med seg og i den anledning så måtte jeg jo bifalle det siden en skal støtte sin ektefelle så jeg ytret at ramma ikke akkurat er av sportsbilklasse mere men at det sikkert går å rette på. Ta med en bilde av en Alfa og gå på Oslo klinikken så ordner de det med litt silikon og Tec 7 :-k
Det ble umiddelbart utløst svære trusseler om ekstrem hurtigraking og parkmessig hage før kl 12 i morgen. Det blir en mager kveld ved brødboksen. :fool: Er jeg enig er det galt og er jeg uenig så er det og galt :-k

mekkern
Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.

Legg inn av mekkern »

Stadig ingen stigende stjærne i diplomatiet ser jeg..

må da være litt forsiktig selv om aksjekursen er stigende ved parkarbeid-finanskrisene lurer alltids i skyggene.. :[-X
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Desmo

Legg inn av Desmo »

Definisjon på en diplomat; En person som ber deg dra til helvete på en slik måte, at du faktisk ser fram til reisen.
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Pollti

Legg inn av Pollti »

I dag har HG oppdaget nye ting jeg liker veldig godt. Og det er å male tak :scratch Jeg visste ikke om det så da er det nok sant :-k Virker og som det kan brygge opp til at jeg liker å pusse vinduer i ettermiddag :sorry
Men jeg har fått lov til å kjøre til maskinforretningen for å kjøpe syrefaste skruer om ikke noe annet med opplisting av steder og folk jeg ikke får lov å stoppe hos. Hun glemte et par stykker... :knegg

Pollti

Legg inn av Pollti »

Jeg liker visst veldig godt å vaske på toppen av kjøkkenskap også ? Men jeg ble så dritalei alle kommandoene så nå må hun klare seg med vaskedama jeg har ansatt siden jeg forlot Kongeriket for litt siden. KB har dummet seg ut med Ducati kjøpet også. Siden hun får lappen før hun er 20 så får hun ikke kjøre mere enn 34hk moped før hun er 21 iflg kjørelæreren hennes. Så den er tilbakelevert og venter på ny eier. Og KB er glad for hun handlet av Frode så da gikk det problemfritt ihvertfall for henne. Men 2013 da er hun nok i støtet ! Til da blir det nok en nogen sedat Hysesang med hissnande 30 hk :knegg :knegg

Brukeravatar
Desmo

Legg inn av Desmo »

Stakar! Det blir nok en drøy straff for henne. Å måtte gå fra italiensk fullblod til koreansk ræl. Jeg føler med henne kan du si.
Pogo

Pollti

Legg inn av Pollti »

Så ille er ikke rælet Desmo. De er motorleverandør til Suzuki så det er vel ikke helt bort i veggen talentløst. Bortsett i fra pris settingen, de begynner å bli så dyre at det kan være greit å vurdere noe mere etablert. 250en satt meget langt inne rett og slett fordi den var for dyr ifht de mere etablerte merkene. Forhandleren skjønte pointet så vi landet et sted mellom prisforlangende og hva jeg var villig til å betale. Mizzuki kan drømme de men da går salget rett i bunn så forhandleren skal ha skryt for sin fleksibilitet. Som en lære mc er den sikkert nyttig, litt sedat men følger trafikken greit, så da får KB ballast og erfaring før hun tar steget opp til litt sprekere saker. Skader ikke å gå gradene heller.
Alternativet var å kjøpe tung MC og strupe den til 34 hk. Det anså jeg som mere bryderi enn moro. Datter nr 2 har solgt sin 34 hk Suzuki 600 så siden den er gått heden så var det lette alternativet bortevekk.
Jeg foreslo å utsette oppkjøringen en måned men det vil hun ikke :lol Regner med å være i kjøregården både søndag og mandag. Nå har jeg kjørt både bil og mc siden 1973 men jeg lærer litt nytt rett som det er og spesiellt i kjøregården. Og av HG og unger også. :-)å Min MC oppkjøring er omtrent som AT og Intruder sin. Null opplæring .Så trillet vi noen meter og skremte livskiten ut av mannen bakpå. Ingen spurte hvor MCen kom fra og hvem som hadde kjørt den dit heller forresten. :knegg

mekkern

Legg inn av mekkern »

Bare så du vet det-Det snør her nå... :knegg
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Pollti

Legg inn av Pollti »

Gjør det her og ! 7 cm snø og fullt kaos på alle veier. Forsinket 1 døgn pga det. Skulle nesten tro jeg var i Danmark så dumt er det. Men jeg fikk MDO i dag og jeg trodde nesten sjåføren ville ha medalje for den heltedåden. Idioten var 2 dager forsinket så vi har måttet blende HFO og MGO for å holde vraket i drift. Makan til tufsehode :knegg Men i morgen kveld så stoler jeg på at KLM kan oppføre seg. :D Da blir PitPuddelen lykkelig om ikke noe annet. Hun er lykkelig bare hun får ligge bak eksosrøret under dyna hun :knegg Der har HG noe å lære :scratch :knegg

Duville
Motorsykkelen din: Honda --700-

Legg inn av Duville »

Pollti skrev:Gjør det her og ! 7 cm snø og fullt kaos på alle veier. Forsinket 1 døgn pga det. Skulle nesten tro jeg var i Danmark så dumt er det. Men jeg fikk MDO i dag og jeg trodde nesten sjåføren ville ha medalje for den heltedåden. Idioten var 2 dager forsinket så vi har måttet blende HFO og MGO for å holde vraket i drift. Makan til tufsehode :knegg Men i morgen kveld så stoler jeg på at KLM kan oppføre seg. :D Da blir PitPuddelen lykkelig om ikke noe annet. Hun er lykkelig bare hun får ligge bak eksosrøret under dyna hun :knegg Der har HG noe å lære :scratch :knegg
Snødde her og i kveld, men ikke de store mengdene, nei.

Pollti

Legg inn av Pollti »

Går sikkert greit å kjøre fra Lillestrøm til Vestfold til uka tror du ikke det ? På fredag eller lørdag regner jeg med hvis alt går greit. Gidder ikke å mase så mye med det. Forhandleren er grei og vet jeg er ånkli upålitelig ifht avtaler :sorry

Pollti

Legg inn av Pollti »

Planlegger kaffi stopp hos Jalmar hvis han er hjemme. Og hos Mekkeren på høyfjellet. Da er vi nok passe utjugde alle tre antar jeg ? :scratch :-)å

mekkern

Legg inn av mekkern »

Da kan du beskue vinterens voldtekt av honda..har skrudd sammen katastrofen nå-jaggu smalt den tilbake på kicken i dag så guttungen måtte hente skoen tilbake til tomlingen med vondt bein.. :mrb
当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后

Brukeravatar
Intruder

Legg inn av Intruder »

Jeg lurer på en ting når det gjelder dere og det er to ting...
Jeg lurer meg på jeg gitt,sa gutten.. :sk? Ja,gjør det du sa jenta.. :buddies:
Gå ut og mor deg i kveld,jenta mi.... :buddies: :-) sa mora...
Og det ble hun også ni måneder etter.. :lol
klin kokos kokos kokoskokos

Nil satis nisi optimum !

Brukeravatar
Desmo

Legg inn av Desmo »

Mange som har blitt med'n far bort på fest, og 'a mor hjemmat.
Pogo

Brukeravatar
Intruder

Legg inn av Intruder »

Desmo skrev:Mange som har blitt med'n far bort på fest, og 'a mor hjemmat.
RIKTIG det..

Nil satis nisi optimum !

Pollti

Legg inn av Pollti »

Nå har jeg i mange år lurt på om folk er spenna gærne og det er vi antagelig ? Hensynløs kjøring, vi stopper ikke og hjelper hverandre ved ulykker, hekkbølger,kondomsyklister,rågjengere osv osv. Men dette er noe av det dummeste jeg har lest:

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nordland/1.8065628" onclick="window.open(this.href);return false;

Blir omtrent som å bremse ned utrykningskjøretøty. Makan til kjøtthuer :evil

Brukeravatar
Intruder

Legg inn av Intruder »

Mennesket har tre hoder,et med hjerne,et uten hjerne og et som vil gjerne.. :redface
Disse idiotene tenker tydeligvis med det siste..

Nil satis nisi optimum !

Pollti

Legg inn av Pollti »

I morra skal jeg på tur med KB, hun skal sikkle i MC sjapper sier hun. Får se hva som kommer ut av det men jeg tror nesten den gamle grinebiteren av en far hun er belemret med fra naturens side kan ha et lite ess i ermet som hun vil bli litt glad for. Attpåklatter kommer fordi fedre skal ha noe å skjemme bort sier HG, som ikke er enig med meg men det er jeg så vant til at det biter ikke :knegg :scratch

Pollti

Legg inn av Pollti »

Så er bortskjemmingsfredagen unnagjort og KB er strålende fornøyd virket det som. I morgen skal vi på tur for å hente ny MC og hun skal kjøre hele veien hjem etter at vi har unnagjort motorveien til Lysaker. Jeg gruer meg som ei bikkje for å sitte bakpå, det er noe av det værste jeg vet om. Til og med værre enn lutefisk og baccalao og det er ånkli fælt. :roll
Ble tid til å hjelpe Nils Prest som skal ha loppemarked til inntekt for Kirkens Ungdomsgruppe. Men nå sier HG at jeg skal høytrykksvaske bort mose fra fjellet enda jeg minnet henne på at det er ikke å abefale før jeg har konsultert Nils Prest som kan mye om det som står i moseboken :knegg

Welshen
Motorsykkelen din: ?? Uten mc, men plutselig

Legg inn av Welshen »

Sitte bakpå mc har jeg ennå ikke gjort..... Fysj, det er ikke for meg. Kan nesten ikke holde ut å sitte i passasjersete på en bil en gang......

Men men hva gjør man ikke..... God tur :D
I don`t care about little things.....

Brukeravatar
Intruder

Legg inn av Intruder »

Banditten,jeg er livredd for å sitte på.Brodern kjørte Suzuki 350 og var veldig blid da jeg la
meg over motsatt av ham !

Nil satis nisi optimum !

Pollti

Legg inn av Pollti »

Vi blir lette å kjenne igjen med brun stripe etter oss og endetarmen godt plantet i asfalten mest sannsynlig :oh Føler allerede nå at jeg trenger en overdoze kånjakk i morra :-)å

Brukeravatar
Geir
Motorsykkelen din: -95 XJ 900 Diversion, -82 KZ650SR

Legg inn av Geir »

Sitte bakpå ja.... Minnene om tallrike timer med øvelseskjøring på eldste guttungens Yamaha Virago 125 poppet opp her, og når jeg tenker meg om er hekken min fremdeles formet etter den heller smale og ukomfortable salen på den rokken. Nå er den yngste i gang, men der går det i Hyoesung GT125R med nyttelast 103 kg. Lensmannen får bare tro meg på mitt ord når jeg sier at jeg - i fullt kjøreutsyr - veier 104 kg og dermed må kjøre bak på egen sykkel... :knegg Er redd for at det kan bli tøft å overbevise, men de har da vel ikke bade vekt med seg på kontroll? :scratch Skal vaffel ikke sitte bakpå mer enn høyst nødvendig noensinne igjen... Uansett; lykke til på baksetet og nyt kånjakken! :thumleft
Geir

1995 Yamaha XJ900 Diversion
1982 Kawasaki KZ650SR D4
-------------------------------------------------------------------------
Hvis du finner feil hos meg kan du bare beholde dem; jeg har mange flere.

Svar