Begynner å lure på disse størrelsene-de skal jo normalt utenpå de andre klærne?
Vet du ikke at latexklær skal rett på kroppen?.mekkern skrev:fått meg regdress-8XL![]()
![]()
Begynner å lure på disse størrelsene-de skal jo normalt utenpå de andre klærne?
Dexter skrev:Da er treffet godt i gang. I går hadde vi en aldeles fortreffelig aften med god mat og drikke, og ikke minst godt selskap! Det regner enda litt så jeg er nå litt spent på hvordan det blir med fellesturen utpå dagen da... Håper været letter litt. PS: Her er det plass til mange fler, hvor blir dere av?!![]()
Noen bilder er lastet opp til albumet allerede, men flere skal det bli. Album finner dere her
Det må være første gang noen får lurt med Cheron på fotballkampcheron skrev:Regner som faen her på Høyjord.. Skal straks avgårde på fotballcup med guttungen :) Superundertøyet er tatt på, Helly Hansen jakker og bukser likseå.. Men finner ikke fjell bootsa mine..
Denna gutten skal forsørge meg når han blir proff i England!Intruder skrev:Det må være første gang noen får lurt med Cheron på fotballkampcheron skrev:Regner som faen her på Høyjord.. Skal straks avgårde på fotballcup med guttungen :) Superundertøyet er tatt på, Helly Hansen jakker og bukser likseå.. Men finner ikke fjell bootsa mine..:=D>
denne helga !!
Og bilder fra treffet mottas med takk !!