Ikke noe problet detRuneMC skrev:Eller hekte seg på fra Sylling kl 11:00 ?
Ja, enten der eller hvis jeg ser jeg får god tid så blir det ved SkaretPlumber skrev:Ikke noe problet detRuneMC skrev:Eller hekte seg på fra Sylling kl 11:00 ?Kommer du på bensinstasjonen
RuneMC skrev:Vel hjemme her. Nå skal det smake godt med en kald en :-)å
Takk til Busa Trond og Busakakekona for god kaffe og kake på en fin skyggefull terrasse.![]()
Håper han Busa Trond ikke ble heftet for mye fra hagearbeid ...
Plumber skrev:Tror nok Busa Trond var glad han fikk en pause fra husarrestenTakk til Busabakekakekona for kake
![]()
Takker for turen Ojda og RuneMC![]()
Slenger med noen bilder:
Skyld på RuneMc, han har angst for exsosluktPlumber skrev:Bildene er redigert og får ikke i større format.. Måtte zoome inn ganske mye, da dere lå veldig langt bak.
Busa Trond skrev:![]()
Møtte på en heit gjeng på bensinstasjonen på Tyristrand på formiddagen i dag. Ikke lett å bergene været lengersiden Desmo har skuffet med værvarslet den siste tiden
![]()
Dem ble med ned til meg for en avkjølende kaffe på verandaen der det var skygge og litt drag i lufta.
Takk for besøket gutter, og god tur videre![]()
[img]http://i1160.photobucket.com/albums/q49 ... ahw2mp.jpg[/img]
Å... jeg synes du ser ung og kjekk ut som vanlig jeg ojdaojda skrev:Busa Trond skrev:Gratulerer BusaTrond![]()
Trur dette må være det jæveligste bilde noen har tatt av meg,
i min McSiden-historieHvor gammal sa du "gubben" vvar :-)å
Svein2 skrev:Je har itte sett`n sea i fjor men han var da slik da å.
Er klar over det.... Men dette er en tur, ikke et race. Vi klarer fint å kjøre i 50 og 60 sonerBarbarozza skrev:Sånn til info er det mye 60 km\t på østsiden av Nesodden, og en god del 50 på vestsiden....så Nesodden er ikke slik det var, men det er fint her![]()
I gamle dager var det stort sett 80 overalt :-) Men da kjørte jo MC gutta her ute i tresko og judodrakt så det var litt andre tider.. :-)å
Er klar over det.... Men dette er en tur, ikke et race. Vi klarer fint å kjøre i 50 og 60 sonerBarbarozza skrev:Sånn til info er det mye 60 km\t på østsiden av Nesodden, og en god del 50 på vestsiden....så Nesodden er ikke slik det var, men det er fint her![]()
I gamle dager var det stort sett 80 overalt :-) Men da kjørte jo MC gutta her ute i tresko og judodrakt så det var litt andre tider.. :-)å