MC-folket er jo kledd for å være ute, så 5 grader er absolutt ingen grunn til å trekke innendørs

[album]3796[/album]SuperMorten skrev:Da skjønner jeg hvorfor enkelte er opptatte av størrelsen på potta..ArcticTiger skrev:Nei gutter, det er da klart at Mottor-sykkern er et familie-medlemm, Globe og Lasse har iaffal et nært og intimt forhold til sine Grønne Kawaer![]()
![]()
Og andre har jo Mottor-sykkern på kjøkkenet eller i stua om vintern, så at den er en del av Familien er helt klart
[album]3796[/album]SuperMorten skrev:Da skjønner jeg hvorfor enkelte er opptatte av størrelsen på potta..ArcticTiger skrev:Nei gutter, det er da klart at Mottor-sykkern er et familie-medlemm, Globe og Lasse har iaffal et nært og intimt forhold til sine Grønne Kawaer![]()
![]()
Og andre har jo Mottor-sykkern på kjøkkenet eller i stua om vintern, så at den er en del av Familien er helt klart
ArcticTiger skrev:Nei gutter, det er da klart at Mottor-sykkern er et familie-medlemm, Globe og Lasse har iaffal et nært og intimt forhold til sine Grønne Kawaer![]()
![]()
Trodde det kanskje var din tur til å vaske opp siden du ikke var her, men så har du bare jobbaSuperMorten skrev:Tenke seg til, har bare kjørt 10 mil i dag...
Etter å ha vært 24 timer på jobb, tror jeg at det blir tidlig kveld for en gangs skyld. Måtte bare innom og se om det hadde skjedd noe spennende. I morgen blir det ny vindskjerm og kanskje jeg til og med begynner på varmeholkene..
BARE...??Carpa skrev:Trodde det kanskje var din tur til å vaske opp siden du ikke var her, men så har du bare jobbaSuperMorten skrev:Tenke seg til, har bare kjørt 10 mil i dag...
Etter å ha vært 24 timer på jobb, tror jeg at det blir tidlig kveld for en gangs skyld. Måtte bare innom og se om det hadde skjedd noe spennende. I morgen blir det ny vindskjerm og kanskje jeg til og med begynner på varmeholkene..
SuperMorten skrev:BARE...??Carpa skrev:Trodde det kanskje var din tur til å vaske opp siden du ikke var her, men så har du bare jobbaSuperMorten skrev:Tenke seg til, har bare kjørt 10 mil i dag...
Etter å ha vært 24 timer på jobb, tror jeg at det blir tidlig kveld for en gangs skyld. Måtte bare innom og se om det hadde skjedd noe spennende. I morgen blir det ny vindskjerm og kanskje jeg til og med begynner på varmeholkene..Du vet, at han som fremstår som den største macho'n er som regel bare stor i kjeften, og i virkeligheten en kjempestor tøffel... I morgen har jeg fri, og starter med en løpetur på 20 km. Må nok gjøre litt i heimen, og så blir premien en kosestund i garasjen.
Jeg har fri idag så samma her, livet går sin gang i bygdenorge.Intruder skrev:Gjør itte en jævla dritt.......![]()