Pollti lurer litt ?
Re: Pollti lurer litt ?
Bryt sammen og tilstå nå AT ! Du har en fetisj når det gjelder tåppbåkser 

-
- Motorsykkelen din: x
Pollti skrev:Bryt sammen og tilstå nå AT ! Du har en fetisj når det gjelder tåppbåkser

Pollti skrev:Ikke Monster Desmo. Touring sykkel det her. ST4 har 916 motor ?
Å! En ST4, ja den har 996 motor. Men det er annen mapping på ECU'en for å gi mere krefter i mellomregisteret. Det er mer brukervennlig på en touringmaskin enn slik originalmappingen for 996 er. Den gir mer krefter i toppen av turtallsregisteret.
En liten avsporing; Ducati hadde tre touringmaskiner; ST2,ST3 og ST4. Tallet i modellbetegnelsen anga hvor mange ventiler motoren hadde pr. sylinder.
We have met the enemy and he is us.
Pogo
Pogo
916 eller 996. Kun av akademisk interesse for meg. Ånkli flott er den tror jeg. KB ringte i stad, hun hadde beskuet vraket og bekymret seg litt for bredden. Slæpp åff sa jeg, AT hjelper deg i høyden hvis bredden ikke kan håndteres
Så nå bekymrer hun seg for den fæle AT og er litt redd for Desmo og. Men hva hvis Desmo sier jeg ikke håndterer den da ? Da blir det nok et evig liv med Børre eller litt tvilsomme Hyser. Kjærringer bekymrer seg for alt som ikke er et problem... Gritti fysen !

- Jompa
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
Å dæven. Æ har til og med handhilst på fyren.Pollti skrev:Bryt sammen og tilstå nå AT ! Du har en fetisj når det gjelder tåppbåkser
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
Og rundt hans klamme hender så fløyt det med Tåppbokser ? :-#
- Intruder
- Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Men inni er det neggu ikkeno :[-o<
Evig eies kun det tapte !
Nil satis nisi optimum !
http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nil satis nisi optimum !
Jeg tipper det går bra, og at sykker'n er rød.Pollti skrev:916 eller 996. Kun av akademisk interesse for meg. Ånkli flott er den tror jeg. KB ringte i stad, hun hadde beskuet vraket og bekymret seg litt for bredden. Slæpp åff sa jeg, AT hjelper deg i høyden hvis bredden ikke kan håndteresSå nå bekymrer hun seg for den fæle AT og er litt redd for Desmo og. Men hva hvis Desmo sier jeg ikke håndterer den da ? Da blir det nok et evig liv med Børre eller litt tvilsomme Hyser. Kjærringer bekymrer seg for alt som ikke er et problem... Gritti fysen !
Pogo
Pogo
- Intruder
Meg burde a jaggu frykte,stikker jeg nesa ut av døra blir jeg fotfulgt av haugevis av psykiatere,presse og Svein Kåte
Kristiansen..
Han er sønn av KrFs helligste egodyrker Kåte Kristiansen som kjørte hue tvert gjennom talerstolen uten å få ei eneste flis i fleisen..
Han gikk endog på vannet på Mjøsa mellom Hamar og Skreia i februar,det har han flere isfiskere som vitne på..
Heretter kalt ReseveJesus..
Kristiansen..
Han er sønn av KrFs helligste egodyrker Kåte Kristiansen som kjørte hue tvert gjennom talerstolen uten å få ei eneste flis i fleisen..
Han gikk endog på vannet på Mjøsa mellom Hamar og Skreia i februar,det har han flere isfiskere som vitne på..

Nil satis nisi optimum !
Nil satis nisi optimum !
Muligens det går bra men mopeden er blå sier Frode og KB. Straff til meg, jeg har ikke sett den enda jeg slappfisk som jeg erDesmo skrev:Jeg tipper det går bra, og at sykker'n er rød.

Intruder skrev:Meg burde a jaggu frykte,stikker jeg nesa ut av døra blir jeg fotfulgt av haugevis av psykiatere,presse og Svein Kåte
Kristiansen..
Han gikk endog på vannet på Mjøsa mellom Hamar og Skreia i februar,det har han flere isfiskere som vitne på..![]()
Jeg følte meg normalt kjedelig. Så møtte jeg Intruder og innså vi er to som laller rundt

Nå fikk jeg litt kjeft av KB siden jeg tydeligvis ikke har lært henne riktig bremseteknikk. Hun er ved godt mot når det gjelder å bestå på oppkjøringen. Den frekke berta påstod at jeg burde ta noen kjøretimer også. Det tør jeg ikke for når alle uvanene blir blottlagt så er jeg sikkert både førekortløs og skoløs i løpet av sekunder
Kjørelæreren ringte meg for litt siden,KB ba ham å holde kjeft på intercom når hun navigerte i kryss. Det syntes han var ustyrlig morsomt. Hun skjønte hva hun hadde gjort feil ihvertfall. Tror nesten lærekurven er brattere for meg en KB jeg gitt ?

Kjørelæreren ringte meg for litt siden,KB ba ham å holde kjeft på intercom når hun navigerte i kryss. Det syntes han var ustyrlig morsomt. Hun skjønte hva hun hadde gjort feil ihvertfall. Tror nesten lærekurven er brattere for meg en KB jeg gitt ?

-
- Motorsykkelen din: x
Når det gjeller Deg og Kawabeiben, Pollti, så er det kanskje sånn, at Epple datt Veldig nært Stammen den gangen 

Hun er min øyesten ihvertfall. Men får si til deg som jeg sa til Hg for snart 20 år siden ? Faen, å du stønner og bråker du har holdt på i flere timer nå ! Jeg vil hjem og drikke øl ! Tilgivelsen for den kommentaren er ikke kommet enda. I himmelen kanskje 

Nå har jeg hisset opp HausGestapo og hun er så sint at hun freser fordi jeg nedla forbud mot mere modernisering i heimen
KawaBæiben ringte og advarte meg for nå er a skikkelig ilter :-)å Hun vet ikke at jeg bytter bil og har kjøpt en moped til heller
Nå satser jeg på feltseng hos Evike eller hos Intruder til vinteren
Hva gjør man vel ikke for å bli utkastet fra den ekteskapelige hygge ?
Nå skrur jeg av mobiltelefonen. 

- Intruder
Tilgivelse får du neggu itte i himmelen,de jeg kjenner som har tenkt seg dit er neggu itte i stand til åPollti skrev:Hun er min øyesten ihvertfall. Men får si til deg som jeg sa til Hg for snart 20 år siden ? Faen, å du stønner og bråker du har holdt på i flere timer nå ! Jeg vil hjem og drikke øl ! Tilgivelsen for den kommentaren er ikke kommet enda. I himmelen kanskje
tilgi noen,de ser ikke engang bjelken i si egen splint...

Nil satis nisi optimum !
Nil satis nisi optimum !
KawaBæiben har selvtillit på erkstremt lavnivå i dag siden hun trynet i regnet med læreren bakpå
Det tæret sterkt på stoltheten virker det som. Hun sier hun er pyse i regn etter at hun hadde et litt dårlig møte med en i bil i en rundkjøring på Børre. I regn. Såklabert
Er ikke helt sikker på om det faderlige opphavets oppildende leksjoner gled helt inn. Alltids en fare for å bli nesten helt som Kim Jung-Il også ? Men jeg har prøvd ihvertfall-etter fattig evne som sikkert er fattig. Får se i morgen hva hun sier etter neste dobbeltime. TRor det går bra jeg da.

](./images/smilies/grrr.gif)
Er ikke helt sikker på om det faderlige opphavets oppildende leksjoner gled helt inn. Alltids en fare for å bli nesten helt som Kim Jung-Il også ? Men jeg har prøvd ihvertfall-etter fattig evne som sikkert er fattig. Får se i morgen hva hun sier etter neste dobbeltime. TRor det går bra jeg da.
- Intruder
Jeg skulle kjøre bak min søster i sin tid for å lære henne mopedkunsten
Ryktene sier at læreren hang ut av sideruta på bilen og drev opplæring så det hørtes flere hundre meter unna..

Ryktene sier at læreren hang ut av sideruta på bilen og drev opplæring så det hørtes flere hundre meter unna..

Nil satis nisi optimum !
Nil satis nisi optimum !
I dag gikk det skikkelig bra, hun var helt i 210. Læreren og hun hadde en 10 minutters kontorseanse hvor de gikk gjennom svake og sterke sider av kjøringen. Jeg pratet litt med læreren og etter hva jeg skjønner så er det meste ganske OK men hun er litt usikker på våt vei. Så da får vi trene i regn og det burde vel ikke være så veldig vanskelig i dette landet ?
Hun fikk skryt for å sitere fra NMCU sine eminente publikasjoner om MC kjøring og. I værste fall så sauser jeg dekkene på Børre inn med brosme og bremseveske og ber henne sikte seg inn på kumlokka på Maxbo.
Det kan skremme møkka selv av de sterke !
Jeg blander meg ikke inn i kjøreopplæringen annet enn jeg spør læreren om hva jeg kan "bidra" med. Vi må trene litt i regn og med igangsetting som visstnok ikke er bra nok. Trodde det var kotyme jeg å starte opp først etter det kjøretøyet foran er kommet trygt over krysset før en begynner å kjøre selv ? Haster det så fælt da ?

Det kan skremme møkka selv av de sterke !
Jeg blander meg ikke inn i kjøreopplæringen annet enn jeg spør læreren om hva jeg kan "bidra" med. Vi må trene litt i regn og med igangsetting som visstnok ikke er bra nok. Trodde det var kotyme jeg å starte opp først etter det kjøretøyet foran er kommet trygt over krysset før en begynner å kjøre selv ? Haster det så fælt da ?

Intruder skrev:Ryktene sier at læreren hang ut av sideruta på bilen og drev opplæring så det hørtes flere hundre meter unna..![]()
![]()
Sånne søstere er jo litt tette i nøtta og da ! Jeg lå på sykehuset for ikke så mange år siden fikk epiduppiral og så hele universer flere ganger før Dr. Olsen hadde skrudd meg i sammen igjen. Søster Anne ble grinete og litt irritert da jeg spurte om jeg ikke kunne få reise tilbake til ukjente univers. Det fikk jeg ikke innvilget. Ånkli kjipt. Trur Legeromanene er bare ljug jeg ?
Nå har jeg ånkli lyst på å krangle med HG for da 1ste ungen ble født og før vi ble gift så måtte jeg skrive under på at jeg var faren. Hun skrev aldri under på at hun var mora så dette kan jo være en tidlig forløper til scam ? Jeg har innrømmet farskapet men hvordan vet jeg at hun er mora ??
En kan bli ilter av mindre når en ikke vet hvem mora til ungen er. 

Forsiktig, forsiktig! Pollti på krigsstien. 

Pogo
Pogo
- Intruder
Litt utenom tema,men da kjerringa gikk ut på trappa i sted sto det tre elger rett foran henne..
Det ble en kort samtale før de forsvant..
Selv kjørte jeg til Lillehammer i dag sammen med en kompis,..fyttirakkern,tenker du bare på
kvinnfolk heretter sa`n ,

Det ble en kort samtale før de forsvant..

Selv kjørte jeg til Lillehammer i dag sammen med en kompis,..fyttirakkern,tenker du bare på
kvinnfolk heretter sa`n ,

Nil satis nisi optimum !
Nil satis nisi optimum !
Her har vi rådyr i hagen hver morgen for tiden. Nå gidder ikke PitPuddelen å bjeffe på de mere.... Sikkert fordi hun får kjeft ? Men det som forundrer meg er hvor vare de er for lyd. Lister meg inn til HG som sover slik de fleste gjør 0500 på morgenen, for å be henne komme å se. Rådyrene springer for livet når hum kommer vaklende ut i stua for å beskue bosettere i norsk natur. Jeg tror de hører trøtte morgen plattføtter over parketten jeg ?
Jeg har også en teori om at rådyr har røngtensyn. De ser et monster krabbe ut av sovekassa med en skikkelig seksualdrepende nattkjole også tenker de at - jaggu om jeg vil ende opp middagsbordet der i huset ! SPRING FOR LIVET tenker de !
Kofferthode repliserer HG da.
Men hadde hun hatt nattkjoler og morgenkåper som damene i Plæibåi har så hadde jeg sovet 0500 jeg og
Da truet HG med beroligende medisin i maten min. Trist men leit. 

Jeg har også en teori om at rådyr har røngtensyn. De ser et monster krabbe ut av sovekassa med en skikkelig seksualdrepende nattkjole også tenker de at - jaggu om jeg vil ende opp middagsbordet der i huset ! SPRING FOR LIVET tenker de !
Kofferthode repliserer HG da.

- Intruder
Dette med at en aldri vet om mora er den hun utgir seg for er noe svineri,ja.I en farskapssak her var det femten potensielle kandidater som litt etter hvert ble utelukket,og som den ene sa " Det viktigste er ikke å vinne,men å delta..
Å gjøre som han i bibelen antydet er vel det tryggeste,gjør som Onan som lot sin sæd falle til jorden..
Kanskje det var det som førte til jomfrufødselen ?

Å gjøre som han i bibelen antydet er vel det tryggeste,gjør som Onan som lot sin sæd falle til jorden..
Kanskje det var det som førte til jomfrufødselen ?
Nil satis nisi optimum !
Nil satis nisi optimum !