Pollti lurer litt ?

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Svar
Brukeravatar
Intruder
Motorsykkelen din: 1992 Intruder 750

Re: Pollti lurer litt ?

Legg inn av Intruder »

Pollti skrev:Hun er min øyesten ihvertfall. Men får si til deg som jeg sa til Hg for snart 20 år siden ? Faen, å du stønner og bråker du har holdt på i flere timer nå ! Jeg vil hjem og drikke øl ! Tilgivelsen for den kommentaren er ikke kommet enda. I himmelen kanskje :-k
Tilgivelse får du neggu itte i himmelen,de jeg kjenner som har tenkt seg dit er neggu itte i stand til å
tilgi noen,de ser ikke engang bjelken i si egen splint... :knegg
Evig eies kun det tapte !

Nil satis nisi optimum !

http://www.rykogreis.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Pollti
Motorsykkelen din: Din MC her

Legg inn av Pollti »

KawaBæiben har selvtillit på erkstremt lavnivå i dag siden hun trynet i regnet med læreren bakpå :roll Det tæret sterkt på stoltheten virker det som. Hun sier hun er pyse i regn etter at hun hadde et litt dårlig møte med en i bil i en rundkjøring på Børre. I regn. Såklabert ](*,)
Er ikke helt sikker på om det faderlige opphavets oppildende leksjoner gled helt inn. Alltids en fare for å bli nesten helt som Kim Jung-Il også ? Men jeg har prøvd ihvertfall-etter fattig evne som sikkert er fattig. Får se i morgen hva hun sier etter neste dobbeltime. TRor det går bra jeg da.

Brukeravatar
Intruder

Legg inn av Intruder »

Jeg skulle kjøre bak min søster i sin tid for å lære henne mopedkunsten :D
Ryktene sier at læreren hang ut av sideruta på bilen og drev opplæring så det hørtes flere hundre meter unna.. :rop :ills :mc2

Nil satis nisi optimum !

Pollti

Legg inn av Pollti »

I dag gikk det skikkelig bra, hun var helt i 210. Læreren og hun hadde en 10 minutters kontorseanse hvor de gikk gjennom svake og sterke sider av kjøringen. Jeg pratet litt med læreren og etter hva jeg skjønner så er det meste ganske OK men hun er litt usikker på våt vei. Så da får vi trene i regn og det burde vel ikke være så veldig vanskelig i dette landet ? :scratch Hun fikk skryt for å sitere fra NMCU sine eminente publikasjoner om MC kjøring og. I værste fall så sauser jeg dekkene på Børre inn med brosme og bremseveske og ber henne sikte seg inn på kumlokka på Maxbo.
Det kan skremme møkka selv av de sterke !
Jeg blander meg ikke inn i kjøreopplæringen annet enn jeg spør læreren om hva jeg kan "bidra" med. Vi må trene litt i regn og med igangsetting som visstnok ikke er bra nok. Trodde det var kotyme jeg å starte opp først etter det kjøretøyet foran er kommet trygt over krysset før en begynner å kjøre selv ? Haster det så fælt da ? :knegg

Pollti

Legg inn av Pollti »

Intruder skrev:Ryktene sier at læreren hang ut av sideruta på bilen og drev opplæring så det hørtes flere hundre meter unna.. :rop :ills :mc2

Sånne søstere er jo litt tette i nøtta og da ! Jeg lå på sykehuset for ikke så mange år siden fikk epiduppiral og så hele universer flere ganger før Dr. Olsen hadde skrudd meg i sammen igjen. Søster Anne ble grinete og litt irritert da jeg spurte om jeg ikke kunne få reise tilbake til ukjente univers. Det fikk jeg ikke innvilget. Ånkli kjipt. Trur Legeromanene er bare ljug jeg ?

Pollti

Legg inn av Pollti »

Nå har jeg ånkli lyst på å krangle med HG for da 1ste ungen ble født og før vi ble gift så måtte jeg skrive under på at jeg var faren. Hun skrev aldri under på at hun var mora så dette kan jo være en tidlig forløper til scam ? Jeg har innrømmet farskapet men hvordan vet jeg at hun er mora ?? :-k En kan bli ilter av mindre når en ikke vet hvem mora til ungen er. :knegg

Brukeravatar
Desmo

Legg inn av Desmo »

Forsiktig, forsiktig! Pollti på krigsstien. :knegg
We have met the enemy and he is us.
Pogo

Brukeravatar
Intruder

Legg inn av Intruder »

Litt utenom tema,men da kjerringa gikk ut på trappa i sted sto det tre elger rett foran henne..
Det ble en kort samtale før de forsvant.. :P :p
Selv kjørte jeg til Lillehammer i dag sammen med en kompis,..fyttirakkern,tenker du bare på
kvinnfolk heretter sa`n , :scratch :-k

Nil satis nisi optimum !

Pollti

Legg inn av Pollti »

Her har vi rådyr i hagen hver morgen for tiden. Nå gidder ikke PitPuddelen å bjeffe på de mere.... Sikkert fordi hun får kjeft ? Men det som forundrer meg er hvor vare de er for lyd. Lister meg inn til HG som sover slik de fleste gjør 0500 på morgenen, for å be henne komme å se. Rådyrene springer for livet når hum kommer vaklende ut i stua for å beskue bosettere i norsk natur. Jeg tror de hører trøtte morgen plattføtter over parketten jeg ? :knegg
Jeg har også en teori om at rådyr har røngtensyn. De ser et monster krabbe ut av sovekassa med en skikkelig seksualdrepende nattkjole også tenker de at - jaggu om jeg vil ende opp middagsbordet der i huset ! SPRING FOR LIVET tenker de !
Kofferthode repliserer HG da. :redface Men hadde hun hatt nattkjoler og morgenkåper som damene i Plæibåi har så hadde jeg sovet 0500 jeg og :scratch Da truet HG med beroligende medisin i maten min. Trist men leit. :sorry

Brukeravatar
Intruder

Legg inn av Intruder »

Dette med at en aldri vet om mora er den hun utgir seg for er noe svineri,ja.I en farskapssak her var det femten potensielle kandidater som litt etter hvert ble utelukket,og som den ene sa " Det viktigste er ikke å vinne,men å delta.. :lol
Å gjøre som han i bibelen antydet er vel det tryggeste,gjør som Onan som lot sin sæd falle til jorden..
Kanskje det var det som førte til jomfrufødselen ?

Nil satis nisi optimum !

Pollti

Legg inn av Pollti »

Nå så jo jeg hvor ungen kom ut hen da, og da drøsste jeg rett i bakken. Jordmora sleit med en unge som ville ut og en far som holdt på å besvime og stupte på trynet inn i alle slags damegreier som sarte sjeler ikke bør vite så mye om. Men åffer måtte jeg skrive under på at jeg var faren ? Og kunne jeg være sikker på at hun var mora så omtåket som jeg var :scratch Ventestuer på fødeklinikken er noe som burde gjenninnføres snarest !! Menn burde ihvertfall få en solid dose epidupiral hvis de må være tilstede på sånt :-k HG skreik høyt for litt siden fordi mine gode råd til en svigersønn er helt gale iht til Kvinneavdelingen i familien. Syntes hun brukte ordet idiot jeg :scratch Er ikke lett å være eiegod uten noe støtte fra sine bedre 7/8 deler. :sorry

Pollti

Legg inn av Pollti »

Rapportene fra Kb idag er bra. Hun syntes det er greiere å kjøre med HG en med meg :-k Færre redelseshyl bakfra tenker jeg :eh

Brukeravatar
Intruder

Legg inn av Intruder »

Blir iallfall en Hamartur,følger kanskje karavanen til Stange,der snu je å så bær det sporenstreks hematt der kjærringa ha låvå dæ je lik bæst...småpølse med varme oppslag :redface :redface

Å dein som hadde vøri viril fysste mai
å ha nå mjukt nå heme einn kæin ta i...
Kos deg du å... :vs

Nil satis nisi optimum !

Pollti

Legg inn av Pollti »

Na er jeg litt irritert på Scalarider settet. Ifjor høst så kunne jeg ikke få inn hverken HG eller telefoner så da slapp jeg mye kjeft og påminnelser om åååå, så du den innkjørselen ? Sånne burde vi gjøre og. Du glemte blinklyset og tok latmannssving og ikke slakket du ned i rundkjøringa heller. At det ikke var en sjel i mils omkrets fra rundkjøringa hjalp det ikke å si noe om ! Kjør pent du. Burde vi ikke kjøpe ny grill og bytte gardiner i karnappet syntes du ? Skal vi kjøre til søstra mi å drikke kaffe ? NEI!!! Du er dum du ! Sånn gikk det eninga.
Men i år virker dritten hel fint igjen. Fillærn ! :sorry Også ender jeg nok opp hos søstra hennes i år igjen...

Brukeravatar
SuperMorten
Motorsykkelen din: 2005 BMW R 1200 RT

Legg inn av SuperMorten »

Pollti skrev:Na er jeg litt irritert på Scalarider settet. Ifjor høst så kunne jeg ikke få inn hverken HG eller telefoner så da slapp jeg mye kjeft og påminnelser om åååå, så du den innkjørselen ? Sånne burde vi gjøre og. Du glemte blinklyset og tok latmannssving og ikke slakket du ned i rundkjøringa heller. At det ikke var en sjel i mils omkrets fra rundkjøringa hjalp det ikke å si noe om ! Kjør pent du. Burde vi ikke kjøpe ny grill og bytte gardiner i karnappet syntes du ? Skal vi kjøre til søstra mi å drikke kaffe ? NEI!!! Du er dum du ! Sånn gikk det eninga.
Men i år virker dritten hel fint igjen. Fillærn ! :sorry Også ender jeg nok opp hos søstra hennes i år igjen...
Gjør som meg.. Jeg har surra bort laderen i løpet av vinteren.. Så det er helt stille..
[album]3061[/album] [album]3503[/album][album]4642[/album]

Never Ride Faster Than Your Angel Can Fly

Kjørelengde 2012 - 8500 km
Kjørelengde 2013 - 21449 km
Kjørelengde pr 20.6.2014 - 7259 km

Svar