Jeg bestilte nå uansett ny baklykt med integrerte blinklys, så blir bakenden enda mer ryddet opp :) Teipen får holde frem til da.
https://www.designcorse.com/products/f3 ... 4232414913
Det er derfor det er viktig å bruke rett moment. Alle type bolter og skruer har ett oppgitt moment. Til og med skruer på elektrisk utstyr.Bjerknez skrev: 15 mai 2019, 23:56 Je gvet ikke hvordan det er mulig at noe så simpelt som et blinklys kan knekke, men har hørt at hvis man skrur fast for hardt, så blir det mye spenn i materialet som igjen øker sjansene for at plast knekker. Spesielt hvis plasten er av dårlig kvalitet eller er porøs.
Kanskje en gummipakning eller noe hadde hjulpet?
men uansett... jeg er ingen Max Mekker![]()
Ja, høres jo ganske logisk ut det.simpson skrev: 16 mai 2019, 10:56Det er derfor det er viktig å bruke rett moment. Alle type bolter og skruer har ett oppgitt moment. Til og med skruer på elektrisk utstyr.Bjerknez skrev: 15 mai 2019, 23:56 Je gvet ikke hvordan det er mulig at noe så simpelt som et blinklys kan knekke, men har hørt at hvis man skrur fast for hardt, så blir det mye spenn i materialet som igjen øker sjansene for at plast knekker. Spesielt hvis plasten er av dårlig kvalitet eller er porøs.
Kanskje en gummipakning eller noe hadde hjulpet?
men uansett... jeg er ingen Max Mekker![]()
Tipper det er blitt dratt til for hardt.
Dere får si fra neste gang det blir tur den veien. Hadde vært artig å blitt med og samtidig sett nærmere på F3`n men kom hjem igår fra riksen med beskjed om å ta det helt med ro første tiden(1 hel jæ.. mnd men det er ikke mulig) men tror det blir en tur allerede til uka for så hvordan det tar i vei og er lenge siden jeg har kjørt de gode veiene dere var på :)Snikendeugle skrev: 17 mai 2019, 17:18 Ble en knakenes bra dag dette, @Mekkern. Takk for tur!
Mange nye veier i området jeg må få plottet ned og husket for senere turer
Note to self: Kjøp tank-grips ASAP. Kjøring over lengre periode på F3'n ble veldig slitsomt for håndleddene og hofte når man må bruke alle krefter i beina på å holde seg oppe.
Nå er ikke akkurat tekstil mot glatt plastikk beste kombinasjonen for grep heller, men gud så gøy å kjøre sykkelen i gode svinger uansett!
Konge!
Blir nok disse, gjennomsiktige:HeHy skrev: 17 mai 2019, 21:27 Kan anbefale stomp grips. De funker helt knall på min zx6r. Har vært på flere langturer med den.
Will do! Det var vel du som ledet an første gangen jeg var med å kjøre i disse traktene om jeg ikke husker feil :)Kawagutten skrev: 17 mai 2019, 23:12
Dere får si fra neste gang det blir tur den veien. Hadde vært artig å blitt med og samtidig sett nærmere på F3`n men kom hjem igår fra riksen med beskjed om å ta det helt med ro første tiden(1 hel jæ.. mnd men det er ikke mulig) men tror det blir en tur allerede til uka for så hvordan det tar i vei og er lenge siden jeg har kjørt de gode veiene dere var på :)![]()
Ble dårlig med det på turen :)
Will do! Det var vel du som ledet an første gangen jeg var med å kjøre i disse traktene om jeg ikke husker feil :)Kawagutten skrev: 17 mai 2019, 23:12
Dere får si fra neste gang det blir tur den veien. Hadde vært artig å blitt med og samtidig sett nærmere på F3`n men kom hjem igår fra riksen med beskjed om å ta det helt med ro første tiden(1 hel jæ.. mnd men det er ikke mulig) men tror det blir en tur allerede til uka for så hvordan det tar i vei og er lenge siden jeg har kjørt de gode veiene dere var på :)![]()
Ikke meg desverre! Bor på Hasle/Økern området. Jeg kjørte en tur til Tyrigrava og Nesset i går bare for å klokke inn noen km til førstegangsservicen som jeg håper det blir tid til denne uken. Jeg har forøvrig sett flere F3er på veien allerede, og det varmer littjongsanim skrev: 26 mai 2019, 21:27 Har en snikende følelse at det var deg jeg hilste på i Holmenkollen området i går?
Kjørte nuda.