Min italiener har gått 2800km siden fredag forrige uke, uten et eneste problem

Min italiener har gått 2800km siden fredag forrige uke, uten et eneste problem
Da trur æ du ikke har fulgt med så mye på moten i det siste jmf salgs-statistikkenFredrikE24 skrev: 30 jun 2017, 21:07 Godt å høre at BMWen gav mersmak!
Blir nok ikke så mange færre Ducati-eiere fremover, er visst en mote-greie![]()
Oj... da har du vært heldig
2.800km. Altså? Da er det nok like før du ser noen blinkende lamper skal du seJK95 skrev: 30 jun 2017, 21:14Min italiener har gått 2800km siden fredag forrige uke, uten et eneste problemMå være italiensk mandagssykkel dette da, Bjerkiz?
![]()
Legger til at det var sykkelens første 2800km siden den passerte 100k km og gikk over til ny runde
Født med sølvskje i munnen og gullhår i ræv... vettu
Du får glede deg til den dagen du møter en Benelli daFredrikE24 skrev: 30 jun 2017, 21:22 Jeg vet ikke, men på Tyrigrava, det nærmest tyter over med bråkete Ducatier. Skal sies at R1200GS er godt representert de også![]()
Det er bare det, at det er treff på Tyrigrava hver Onsdag. Ser Ducatier aldri/sjeldent ellers i uka, Onsdag er derfor Ducati-dagen
Til og fra jobb kjører vi som regel BMW-konvoi i kollektivfeltet og under lane-splitting med innslag av en og annen FJ/FJR.
Jeg er vel den yngste rundt Oslo som kjører en halvgammel BMW Sportstourer, og inntil videre er det det som passer meg utmerket. Tenker at jeg kjøper en K1300S når jeg runder 110-115 000km(om ca. 2 år) med den jeg har![]()
Bjerknez skrev: 30 jun 2017, 22:02 Du får ta sjansen du også, som Stian87 gjorde![]()
En ting er vertfall sikkert... hvis jeg skulle fått motorhavari nå, så hadde jeg forsvunnet i stillhet![]()
Bjerknez skrev: 30 jun 2017, 22:02 Du får ta sjansen du også, som Stian87 gjorde![]()
En ting er vertfall sikkert... hvis jeg skulle fått motorhavari nå, så hadde jeg forsvunnet i stillhet![]()
Hadde vært topp med ny motor daBjerknez skrev: 30 jun 2017, 22:57 Hadde det vert italiener hadde dem nok byttet hele motoren. Just for shure![]()
Hahahahakhap skrev: 01 jul 2017, 07:46 S1000r klubben eh https://youtu.be/nlGclIZV5JQ.
misspelling with autocorrect
Blir stas. Men fy fløte, den motoren, helt sinnsykt
Nå forstår du hvorfor jeg kaller de fleste andre sykler "moped"
hakhap skrev: 01 jul 2017, 07:46 S1000r klubben eh https://youtu.be/nlGclIZV5JQ.
misspelling with autocorrect