Etter økt 2 på egen sykkel , dro man på MC-klubben for å sjabbe skit og drikke kaffe. Der prøvde en kompis å få start på en Madura 1200.
1985_GV1200_maroon_r_500.jpg
Startere hadde tidligere på dagen snurre, men ikke fått start. Nå var det ikke liv....så det ble feil søking og feil søking...til slutt så trilla vi sykkelen igang. Og det funka fint, dem skulle absolutt varekjøp, tabbe for oss som måtte skru litt senere. Jeg tok ut startmotoren som vi hadde funnet ut var feil .
Startmotoren fikk seg en lite smell da den gikk i gulvet, spente denne opp i stikka og test kjørte- 3 ganger funka som bare det!
Megga alle ledninger- monterte tilbake og ikke antydning til liv - når jeg hadde prøvd alle triks som var, så tok vi ut starteren igjen og neida , ikke liv i benken.
Demonterte starter, da kommer feilen frem begge ledningene til plus børstene var avbrent...og at den hadde gått var bare flaksen, da det var så vidt de nådde vær andre. Så da blei det bestilt komplett børstefeste , alt ferdig lodda bare litt skruing igjen på oss om 14 daga.
Sent fra min SM-A715F via Tapatalk
Du har ikke de nødvendige tillatelsene for å vise filene som er tilknyttet dette innlegget.
Nyskjærrig - lurer på hva som er bak neste sving - når det er fastslått - så blir man rastlaus og lurer på hva som er bak den neste -- å sånn går livet - av og til tar nyskjærrigheta pause og da kan man avspore ei stund - til å bli kjent med folk og gjøre betjentskaper om til vennskap -- og ikke minst kan kroppen ha sine gode stunder og da gjelder det å enten nyte livet eller få noe gjort. Det siste skyves det ofte på, skal man være ærlig..