Så nå er det bare å vente på en dag hvor det er tørt, sol og en grei temperatur, så skal jeg virkelig få fart på sesongstarten min

d.strand skrev:Haha, sesongen har "startet" for meg også nå. Var å hentet sykkelen ut fra verkstedet i dag, så da dro jeg hjem og skrudde på kåper, eksos, osv.. Men siden det regnet da jeg var ferdig, så var jeg ikke så veldig keen på å kjøre meg en ordentlig tur, så jeg rygge sykkelen så langt bak i garasjen som jeg bare kunne, også kjørte jeg 4-5 meterSå jeg klarte målet mitt - nemlig å få kjørt sykkel før 1 april
Selv om det ikke ble noen lang tur
så fikk jeg i hvertfall kjørt
![]()
Så nå er det bare å vente på en dag hvor det er tørt, sol og en grei temperatur, så skal jeg virkelig få fart på sesongstarten min![]()
Kjører du for andre eller har du eget løyve?evike skrev:Kanskje det er like greit at jeg har så dårlig råd at jeg har prioritert taxikjøring denne påsken, fremfor å starte sesongen ?!
Hehe, gjelder å utnytte øyeblikkene imellom snø/sludd-bygene - glad jeg tok en tur igår ettermiddag mens det var +5 og fine tørre veier for engangs skyld.Dexter skrev:Nei fytterakkern! I dag sto jeg opp til et hvitt teppe med snø!![]()
Dette må jo være feil! Hvem er det som har bestilt dette her da? Noen som tør å stå frem??![]()
BLÆH
Så bra! Velkommen på veien igjen! I dag vurderte jeg faktisk å ta en tur til Vindfjelltunet, men så ble det heller til at jeg tok en kortere tur ned til Langebru. Hadde jeg kjørt til Vindfjelltunet hadde jeg vært der ca. kl. 1730evike skrev:Yiiihaaa - da har jeg endelig fått årets første tur jeg også. Willy hadde litt problemer med å komme igang, men når han først var varm så ble han med alle steder hvor jeg ville.
Først til Helgeroa hvor det var flere likesinnede. Så reiste jeg egentlig hjem, men vel hjemme fant jeg ut at turen var blitt for kort, så da tok vi en tur videre til Vindfjelltunet, men der var det ingen likesinnede å finne. Ifølge betjeningen hadde det vært 8 MCer innom i løpet av dagen, men jeg var antaglig sistemann sånn rundt 18.00.
Tilsammen ca. 11 mil. Litt rusten ennå, men du verden så fint å komme igang!
d.strand skrev:
Jeg ELSKER å kjøre motorsykkel![]()
![]()
Var første turen med GSX-R'n. GSX'n er fortsatt på vinterlagring å venter på service, så håper å få ut den om en ukes tid.Globe skrev:Hærlig!!Var det første turen med GSX'n? Hvordan kjentes det ut da kontra det du kjørte tidligere?