Signerer denGodtvoksen skrev:Det var godt du hadde marginene på din side... :=D>RuneMC skrev:
Begge hendelser som er ganske uvanlige a la "en gang i skuddåret", men her var altså begge innenfor 5 min...

Signerer denGodtvoksen skrev:Det var godt du hadde marginene på din side... :=D>RuneMC skrev:
Begge hendelser som er ganske uvanlige a la "en gang i skuddåret", men her var altså begge innenfor 5 min...
Jeg ogsåcbrdama skrev:Signerer denGodtvoksen skrev:Det var godt du hadde marginene på din side... :=D>RuneMC skrev:
Begge hendelser som er ganske uvanlige a la "en gang i skuddåret", men her var altså begge innenfor 5 min...;)
AJ skrev:Jeg ogsåcbrdama skrev:Signerer denGodtvoksen skrev:Det var godt du hadde marginene på din side... :=D>RuneMC skrev:
Begge hendelser som er ganske uvanlige a la "en gang i skuddåret", men her var altså begge innenfor 5 min...;)
![]()
Men folkens.... Hvor var fotoapparatene deres, tro![]()
Ingen bilder...?
What happens at Smia MC... stays at Smia MC...AJ skrev:...Men folkens.... Hvor var fotoapparatene deres, tro![]()
Ingen bilder...?
RuneMC skrev:What happens at Smia MC... stays at Smia MC...AJ skrev:...Men folkens.... Hvor var fotoapparatene deres, tro![]()
Ingen bilder...?![]()
Det var en italiensk Guzzi der... det var flere designer solbriller i omløp... trenger jeg å si mer... noen ganger er det best å la kameraet hvile
(just joking... men det hørtes bra ut eller hva?)
Jo'a høres jo litt morsomt ut, men ellers virker det som at det var mange grunner tenkbare grunner til at designbrillene burde vært lagt til side til fordel for kameraene, spør du megRuneMC skrev:]![]()
Det var en italiensk Guzzi der... det var flere designer solbriller i omløp... trenger jeg å si mer... noen ganger er det best å la kameraet hvile
(just joking... men det hørtes bra ut eller hva?)
Det vet ikke jeg, men kommer sikkert folk på banen og opplyser om hvor lenge.FJR1300 skrev:Hvor lenge utover høsten har dere tenkt og holde opp? :=D>
Høh, tja... hva i granskauen skal jeg finne på da da da? Kanke stole på Smia nei...Globe skrev:Dexter tar sikkert turen.....uannsett
Ellers må du gjerne stikke hitover en tur sånn at jeg kan ta deg meg en liten runde langs Randsfjorden...Dexter skrev:Høh, tja... hva i granskauen skal jeg finne på da da da? Kanke stole på Smia nei...Globe skrev:Dexter tar sikkert turen.....uannsett![]()
Får vel ta en tur til Telemark da kanskje. Tinnskjøen rundt, Rjukan el. .no
Tja, kanskje det hadde vært en idè... Her må jeg begynne forhandlinger hjemme skjønner jeg, og allerhelst skulle jeg fått med mor! Tro om det er nå jeg må ringe svigermorAJ skrev:Ellers må du gjerne stikke hitover en tur sånn at jeg kan ta deg meg en liten runde langs Randsfjorden...Dexter skrev:Høh, tja... hva i granskauen skal jeg finne på da da da? Kanke stole på Smia nei...Globe skrev:Dexter tar sikkert turen.....uannsett![]()
Får vel ta en tur til Telemark da kanskje. Tinnskjøen rundt, Rjukan el. .no
Jeg har vakt i morgen så da blir det garantert ingentingAJ skrev:Ooppsann...![]()
Glemte visst i farten at yngstedatter kommer hjem for å feire bursdag på søndag. Er andre ting vi skal markere på nettopp denne dagen også...
Men kanskje dere kunne prøve å ta en tur i morgen, på lørdag? Spådd rimelig bra vær... :-)
Hadde vært veldig hyggelig om dere får til å ta en tur
FJ1200a skrev:NB!!!!!!!!
Smia MC HAR likevel åpent på søndag 19.!
Jan holder kaffen varm, og vaflene ferske, og jammen er det nok til alle![]()
Stak ut kursen folkens
Se der ja.. Endelig noen som har forstått at servicen må være på topp.. Hele sesongen. :=D>FJ1200a skrev:NB!!!!!!!!
Smia MC HAR likevel åpent på søndag 19.!
Jan holder kaffen varm, og vaflene ferske, og jammen er det nok til alle![]()
Stak ut kursen folkens