Det samme ønskes herfra !!Bubbu skrev:God tur til alle sammen. Kjør pent

Det samme ønskes herfra !!Bubbu skrev:God tur til alle sammen. Kjør pent
siden jeg skal forbi Randsfjorden på vei til Etnedal imorra så er det en viss sjanse for at jeg blir med på halve turen rundt fjorden.Globe skrev:Da blir det slik da!! kl 12:00AJ skrev:Har egentlig lyst til å bare bestemme at vi møtes på park.plassen ved siden av YX stasjonen i Toso i Jevnaker (før/etter jernbaneundergangen)
Og det kan jeg skrive under på.... Observerte godtvoksen og madamen i godt driv i gjennom Kongsberg's "rushtrafikk". Og det Brummet godt og pentGodtvoksen skrev:Og jeg skal brumme kraftig forbi...
Takk for det, må nesten si meg enig!RuneMC skrev:.. må si den lakkeringsjobben gjør seg veldig bra i forhold til utganspunktet - knallfin!
Da har vi også avreise fra Tranby.....Rottenikken skrev:
Jeg drar opp igjen i morgen ved 10 tida, Sylling, Skaret, Klekken og YX på Jevnaker, turen tar snaut 1, 5 timer.
Ja, det skulle jeg gjerne - men det går dessverre ikkeGlobe skrev:Her starter dagen med strålende værSkyfri himmel og Randsfjorden ligger her speilklar.
Skal du noen gang vurdere å sluke noen mil for å få deg en fellestur, ja så tror jeg dette er dagen for det
Fellesturen starter kl 12....så de med avstand hit, innenfor en radius på 20 mil skulle rekke det![]()
![]()
KOMMER DU??
God tur! Ta masse bilder som vi andre kan sitte og se på med misunnelseAJ skrev:Da er vi straks klare :-)
Været ser lovende ut
Hjemvisiret må vaskes først og så går turen til Jevnaker - oppmøtested på park.plassen ved YX stasjonen.