Vel, hva skal jeg si? Nye momenter kom opp, men disse bør være enkel å gjøre noe med. Det blir nok enda ei stund før jeg kan kalle meg motorsyklist, ja...Chevy1974 skrev:Korleis gjekk det med visninga i dag?
Dette står det respekt av.
- Wheelonass
- Innlegg: 59
- Registrert: 19 des 2010, 11:17
- Motorsykkelen din: BMW R1200 R F.B.S.
- Bosted: Bodø
- Kontakt:
Re: Dette står det respekt av.
-------------------------------------------------
Kjør for livet! Jeg har nettopp funnet tilbake til mitt...
http://www.wheelonass.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Kjør for livet! Jeg har nettopp funnet tilbake til mitt...
http://www.wheelonass.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- Carpa
- Innlegg: 4918
- Registrert: 20 aug 2012, 11:49
- Motorsykkelen din: Kawasaki ER-6f - 2007
- Bosted: Røyken
Re: Dette står det respekt av.
Så kjedelig med all den ventingen da men godt å høre at det ser ut til å ordne seg. Da kan du se frem mot en fin sommer neste år 

Blogg
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
På to hjul i svingene (oppd. 16. okt 2013)
Don't play stupid with me.... I'm better at it
[album]3848[/album] [album]4068[/album][album]4139[/album]
2015: 0 km på Kawasaki'n - satser på et knallår
2014: 810 km på Kawasaki'n begredelig sesongavslutning
2013: 6190 km på Kawasaki'n (med lisens f.o.m 24/5)
2013: 500 km på Kawasaki'n (før lisens t.o.m 23/5)
- SheDevil
- Innlegg: 1910
- Registrert: 19 des 2008, 06:37
- Motorsykkelen din: Honda VFR 750F
- Bosted: Sør-Trøndelag
Re: Dette står det respekt av.
Kjære deg frøken....Wheelonass skrev:Vel, hva skal jeg si? Nye momenter kom opp, men disse bør være enkel å gjøre noe med. Det blir nok enda ei stund før jeg kan kalle meg motorsyklist, ja...Chevy1974 skrev:Korleis gjekk det med visninga i dag?
Du ER en motorsyklist...
Er "bare" at Statens (U)Vegvesen som liker å være "litt" vanskelig.....hvertfall i ditt tilfelle....
Det blir.....tilslutt....og vi heier på og med deg alle sammen

2013: Ca 400 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil
2012: ca 2600 mil
2011: ca 45 mil m CBR'n, VFR'n ca 1700 mil
2010: ca 2300 mil
2009: ca 1700 mil
2008: ca 3 300 mil
-
- Innlegg: 7935
- Registrert: 06 nov 2008, 22:42
- Motorsykkelen din: flere -til div kjøring.
- Bosted: Tranby
Re: Dette står det respekt av.
Hva i huleste var problemet NÅ da???Wheelonass skrev:Nye momenter kom opp

当有疑问时踢你的敌人在生殖器上,你可以道歉后
- MaxTron
- Innlegg: 2548
- Registrert: 04 jan 2011, 22:31
- Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
- Bosted: Nordmøre
Re: Dette står det respekt av.
Svarte er det mulig!!???Wheelonass skrev:Vel, hva skal jeg si? Nye momenter kom opp, men disse bør være enkel å gjøre noe med. Det blir nok enda ei stund før jeg kan kalle meg motorsyklist, ja...
Hadde nok eksplodert flere ganger på denne tida æ.
Du er tålmodig. Og motorsyklist ER du ja!!
karosseri er for biler!
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L
- Jompa
- Innlegg: 7211
- Registrert: 08 jan 2011, 14:52
- Motorsykkelen din: Triumph Sprint GT 1050
- Bosted: Alta
Re: Dette står det respekt av.
Nye momenter = nye forsinkelser ?
Forhåpentligvis tar det ikke lange tida, du er jo omtrent i mål.
Bare innspurten igjen.
Forhåpentligvis tar det ikke lange tida, du er jo omtrent i mål.
Bare innspurten igjen.
De svake øyeblikkene er de beste øyeblikkene.
- Wheelonass
- Innlegg: 59
- Registrert: 19 des 2010, 11:17
- Motorsykkelen din: BMW R1200 R F.B.S.
- Bosted: Bodø
- Kontakt:
Re: Dette står det respekt av.
Småting som jeg mener ikke har noe med saken å gjøre. Det er uansett filleting som skal være greie å fikse opp i på kort tid. Er også veldig spent på hva de tenker om at jeg har fått laget en overgang fra bakbremspedal opp til styret, om dette vil tilfredsstille kravene i direktivene eller om jeg må søke dispensasjon og slik komme inn i papirmølla igjen. Jeg ble uansett møtt med god forståelse, og det ser bra ut bare jeg får de endelige momentene på plass. Det er jo the end of the season, så nå er målet å være klar til våren.mekkern skrev: Hva i huleste var problemet NÅ da???
-------------------------------------------------
Kjør for livet! Jeg har nettopp funnet tilbake til mitt...
http://www.wheelonass.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Kjør for livet! Jeg har nettopp funnet tilbake til mitt...
http://www.wheelonass.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Dette står det respekt av.
Hmm, får håpe det ordner seg, ikke mist motet.
Er det forresten helt uaktuelt med noe a la Piaggio MP3/Gilera Fuoco ? - der har man jo en fiks ferdig løsning for dette med at MC'n skal holde seg oppe når den stopper pluss automatgir...
Vet du har skrevet noe om det spesielle med tohjuls MC, men det er jo ikke langt unna da - og av det jeg har sett lender de seg en god del i svingene.
Er det forresten helt uaktuelt med noe a la Piaggio MP3/Gilera Fuoco ? - der har man jo en fiks ferdig løsning for dette med at MC'n skal holde seg oppe når den stopper pluss automatgir...
Vet du har skrevet noe om det spesielle med tohjuls MC, men det er jo ikke langt unna da - og av det jeg har sett lender de seg en god del i svingene.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
- Wheelonass
- Innlegg: 59
- Registrert: 19 des 2010, 11:17
- Motorsykkelen din: BMW R1200 R F.B.S.
- Bosted: Bodø
- Kontakt:
Re: Dette står det respekt av.
Jeg må ha en tank til forankring for å kunne ha stabiliteten i overkroppen, så "skuter" er uaktuelt. Jeg har jo dessuten investert både tid og penger i prosjektet mitt, så dette er et mål jeg vil gjennomføre og teste ut. Kontakten på Biltilsynet sa jo noe som er sant og det er at dette er første sykkel av denne type i Norge, og de må være sikre på hva som skal ligge til grunn for godkjenningen. Andre som kommer etter får det nok lettere :) Og det er jo en god følelse å ta med seg når de værste frustrasjonene dukker opp, hehe. Dersom dette ikke blir noen suksess for meg så har jeg prøvd, og da blir det en vanvittig rå HD-trike med unik lakkering og utseende, hahahaha!RuneMC skrev:Hmm, får håpe det ordner seg, ikke mist motet.
Er det forresten helt uaktuelt med noe a la Piaggio MP3/Gilera Fuoco ? - der har man jo en fiks ferdig løsning for dette med at MC'n skal holde seg oppe når den stopper pluss automatgir...
Vet du har skrevet noe om det spesielle med tohjuls MC, men det er jo ikke langt unna da - og av det jeg har sett lender de seg en god del i svingene.

-------------------------------------------------
Kjør for livet! Jeg har nettopp funnet tilbake til mitt...
http://www.wheelonass.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Kjør for livet! Jeg har nettopp funnet tilbake til mitt...
http://www.wheelonass.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- MaxTron
- Innlegg: 2548
- Registrert: 04 jan 2011, 22:31
- Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
- Bosted: Nordmøre
Re: Dette står det respekt av.
Løsningen må vel være å montere en fordeler så en får kombibremser, begge hjul bremses fra håndbemsen.Wheelonass skrev:Småting som jeg mener ikke har noe med saken å gjøre. Det er uansett filleting som skal være greie å fikse opp i på kort tid. Er også veldig spent på hva de tenker om at jeg har fått laget en overgang fra bakbremspedal opp til styret, om dette vil tilfredsstille kravene i direktivene eller om jeg må søke dispensasjon og slik komme inn i papirmølla igjen. Jeg ble uansett møtt med god forståelse, og det ser bra ut bare jeg får de endelige momentene på plass. Det er jo the end of the season, så nå er målet å være klar til våren.mekkern skrev: Hva i huleste var problemet NÅ da???
Er helt sikker på at det finns justerbare fordelingsbokser, så en får riktig bremsekraft fram og bak
karosseri er for biler!
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L
Re: Dette står det respekt av.
Wheelonass skrev: Dersom dette ikke blir noen suksess for meg så har jeg prøvd, og da blir det en vanvittig rå HD-trike med unik lakkering og utseende, hahahaha!



Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
RuneMC's foto på Flickr
Kjørt 2015 26K, '14: 21K, '13: 25K, '12: 22K, '11: 14K, '10: 18K, '09: 7K NMCU#
Re: Dette står det respekt av.
hadde de vært kompetente så skulle de ha kommet med alle kravene etter første visning. Å komme med nye momenter hver gang tyder jo bare på at de ikke tør å ta en beslutning.Wheelonass skrev:Kontakten på Biltilsynet sa jo noe som er sant og det er at dette er første sykkel av denne type i Norge, og de må være sikre på hva som skal ligge til grunn for godkjenningen. Andre som kommer etter får det nok lettere :) Og det er jo en god følelse å ta med seg når de værste frustrasjonene dukker opp, hehe. Dersom dette ikke blir noen suksess for meg så har jeg prøvd, og da blir det en vanvittig rå HD-trike med unik lakkering og utseende, hahahaha!
Krysser fingrene for at det går greit neste gang, ellers er det vel på tide å stille krav til kompetansen til den personen som skal ta avgjørelsen.

- Wheelonass
- Innlegg: 59
- Registrert: 19 des 2010, 11:17
- Motorsykkelen din: BMW R1200 R F.B.S.
- Bosted: Bodø
- Kontakt:
Re: Dette står det respekt av.
Har jo integralbremser! Så jeg har kun "forlenget" bakbremsepedalen slik at jeg kan bruke bakbremsen.MaxTron skrev: Er helt sikker på at det finns justerbare fordelingsbokser, så en får riktig bremsekraft fram og bak
-------------------------------------------------
Kjør for livet! Jeg har nettopp funnet tilbake til mitt...
http://www.wheelonass.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Kjør for livet! Jeg har nettopp funnet tilbake til mitt...
http://www.wheelonass.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- jhn
- Innlegg: 3791
- Registrert: 11 mai 2009, 03:53
- Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
- Bosted: Nordkapp
Re: Dette står det respekt av.
Akkurat dette trodde jeg var en "vanlig" løsning som var tatt i bruk av flere.Wheelonass skrev: ....Er også veldig spent på hva de tenker om at jeg har fått laget en overgang fra bakbremspedal opp til styret, om dette vil tilfredsstille kravene i direktivene eller om jeg må søke dispensasjon og slik komme inn i papirmølla igjen... .
Mener jeg leste noe om det på nettsiden til "Likevel MC", eller et annet sted
Dette har jeg vurdert lenge selv, og har vel funnet ut at det er noe jeg burde ha, men har ikke fått fingeren helt ut ennå.
Litt nysgjerrig på hva de sier om dette
Re: Dette står det respekt av.
Byråkrater er vel vernet rase de ? Å bruke fornuft og vett syntes tungt, Jeg ligger i en sak ,med skattevesenet om dobbelbeskattning. De er enige i at over 100% beskattning er galt meg jeg må "bevise" det selv om de er enig at deres krav er feil.pelsen skrev:ellers er det vel på tide å stille krav til kompetansen til den personen som skal ta avgjørelsen.

Sånt blir det advokat mat av og den utgiften må jeg dekke av egen lomme selv om jeg "vinner". Blir sikket billig dette her.

- MaxTron
- Innlegg: 2548
- Registrert: 04 jan 2011, 22:31
- Motorsykkelen din: ' 86 VMX 12, '09 VMX 17, '78 XS 650
- Bosted: Nordmøre
Re: Dette står det respekt av.
Har nevnt det tidligere i denne tråden: Sett TV2 hjelper deg på saken, få ting ut på riksdekkende media!!Pollti skrev:Byråkrater er vel vernet rase de ? Å bruke fornuft og vett syntes tungt, Jeg ligger i en sak ,med skattevesenet om dobbelbeskattning. De er enige i at over 100% beskattning er galt meg jeg må "bevise" det selv om de er enig at deres krav er feil.pelsen skrev:ellers er det vel på tide å stille krav til kompetansen til den personen som skal ta avgjørelsen.![]()
Sånt blir det advokat mat av og den utgiften må jeg dekke av egen lomme selv om jeg "vinner". Blir sikket billig dette her.Alt begynte med Altinn tullet for litt siden... Til saken er avgjort må kravet betales. Byråkratiet må gå sin tunge gang må vite. Staten gjør aldri feil. :-)å Og gjør de feil så sitter det en paragraf rytter et sted i systemet med 14 dagers behandlingstid for å gjøre noe. Og sånn går nå dagene...
Da kommer nok skattesjefen sjøl å håndhilser å sier at dette skal vi selvfølgelig ordne opp i.
karosseri er for biler!
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L
'86 VMX12, '09 VMX17, '78 XS650, '97 TZR125, '21 CRF 300L
- Bikeridr
- Innlegg: 185
- Registrert: 20 jun 2012, 16:43
- Motorsykkelen din: Yamaha FJR1300A 2011
- Bosted: På to hjul / Babīte
Re: Dette står det respekt av.
Tja, eventuelt så gjør en det bare vondt værre, jfr GDL-dieselen som regjeringen har gjort det de makter for å få stoppet, tross mye mer miljøvennlig. Men, men Wheelonass; STÅ PÅ! Vi backer deg fullt ut her.MaxTron skrev:Har nevnt det tidligere i denne tråden: Sett TV2 hjelper deg på saken, få ting ut på riksdekkende media!!Pollti skrev:Byråkrater er vel vernet rase de ? Å bruke fornuft og vett syntes tungt, Jeg ligger i en sak ,med skattevesenet om dobbelbeskattning. De er enige i at over 100% beskattning er galt meg jeg må "bevise" det selv om de er enig at deres krav er feil.pelsen skrev:ellers er det vel på tide å stille krav til kompetansen til den personen som skal ta avgjørelsen.![]()
Sånt blir det advokat mat av og den utgiften må jeg dekke av egen lomme selv om jeg "vinner". Blir sikket billig dette her.Alt begynte med Altinn tullet for litt siden... Til saken er avgjort må kravet betales. Byråkratiet må gå sin tunge gang må vite. Staten gjør aldri feil. :-)å Og gjør de feil så sitter det en paragraf rytter et sted i systemet med 14 dagers behandlingstid for å gjøre noe. Og sånn går nå dagene...
Da kommer nok skattesjefen sjøl å håndhilser å sier at dette skal vi selvfølgelig ordne opp i.

Sånn ellers så er min bestemte oppfatning av saken at det sitter en inkompetent paragrafrytter med altfor mye makt og altfor liten hjerne til å forvalte denne saken i Norge. Sykkelen er jo, som jeg forstår, godkjent i Tyskland. Dvs EU = dvs SKAL! godkjennes i Norge og eller i EU/EØS.
Bikeridr
*Honning og RigaBalsam*
*Honning og RigaBalsam*
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39833
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Dette står det respekt av.
Liker tanken om å ta saken til TV2 eller NRK's forbrukerprogram, for den del.
Hadde Wheelonass bodd her jeg bor ville hun helt klart fått stort oppslag i avisen! :-)
Hadde Wheelonass bodd her jeg bor ville hun helt klart fått stort oppslag i avisen! :-)
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Re: Dette står det respekt av.
Var de fornøyd med løsningen for blokkering av hjul over 25-30?
Ville tro at integralbremser i seg selv skulle være nok, og ekstra bakhjulsbremsehendel være kurant opsjon bare... Men nå er jeg ikke så smart som ymse Tilsyn...
Ville tro at integralbremser i seg selv skulle være nok, og ekstra bakhjulsbremsehendel være kurant opsjon bare... Men nå er jeg ikke så smart som ymse Tilsyn...
Men do not quit playing because they grow old,
they grow old because they quit playing...
they grow old because they quit playing...
-
- Innlegg: 924
- Registrert: 25 feb 2010, 16:16
- Motorsykkelen din: Yamaha
- Bosted: I svingen, ellers i Drammen
Re: Dette står det respekt av.
Skulle jo bare være snakk om dobbel bremsehendel..!
Det er jo vanlig i FMX bla. ..so what the f.. is it talking about?
Det er jo vanlig i FMX bla. ..so what the f.. is it talking about?
Veien er viktigere enn målet.
- Wheelonass
- Innlegg: 59
- Registrert: 19 des 2010, 11:17
- Motorsykkelen din: BMW R1200 R F.B.S.
- Bosted: Bodø
- Kontakt:
Re: Dette står det respekt av.
hehehehe, ser ut som mange har mye frustrasjoner inne overfor "byråkratiet"
Selv tar jeg det med knusende ro. De likte godt sperra som ble laget for å ungå utfelling over 30km/t. (Og jeg bukker meg i støvet for mine to reddende engler der) Og de mener systemet er godt for å gi meg muligheten til å komme ut på to hjul. Dette er jo den første sykkelen i Norge, må vite, så de vil jo bare gjøre et godt grunnlag for de neste som kommer.
Når det gjelder bremser så er det vist et eget direktiv som er ganske klart, men vedkommede hos Biltilsynet hadde tanker om dette, og er en oppegående kar som jeg har på min side. Jeg forstår og jeg forstår ikke alt som blir pålagt, men så lenge det er enkelt å få gjort noe med så er det greit. Jeg håper at jeg får hjelp med disse tingene ganske fort og at sykkelen vil være klar når sesongen 2013 starter.
Og jeg ønsker ikke å blande inn media i denne saken, den nærmere seg virkelig slutten nå, og da får media heller komme inn med gladsaken om at jeg endelig har nådd målet mitt om å komme tilbake som motorsyklist, det ene målet som jeg har hatt fra første stund etter ulykka for over ni år siden :)
Benytter samtidig anledningen til å takke alle sammen for varme ord og en vanvittig god støtte, og da spesielt til de som har handlet og ikke bare snakket (dere vet hvem dere er)!
Jeg VET at jeg vil være på veien i 2013, og jeg gleder meg slik at jeg har ikke ord!

Når det gjelder bremser så er det vist et eget direktiv som er ganske klart, men vedkommede hos Biltilsynet hadde tanker om dette, og er en oppegående kar som jeg har på min side. Jeg forstår og jeg forstår ikke alt som blir pålagt, men så lenge det er enkelt å få gjort noe med så er det greit. Jeg håper at jeg får hjelp med disse tingene ganske fort og at sykkelen vil være klar når sesongen 2013 starter.
Og jeg ønsker ikke å blande inn media i denne saken, den nærmere seg virkelig slutten nå, og da får media heller komme inn med gladsaken om at jeg endelig har nådd målet mitt om å komme tilbake som motorsyklist, det ene målet som jeg har hatt fra første stund etter ulykka for over ni år siden :)
Benytter samtidig anledningen til å takke alle sammen for varme ord og en vanvittig god støtte, og da spesielt til de som har handlet og ikke bare snakket (dere vet hvem dere er)!

-------------------------------------------------
Kjør for livet! Jeg har nettopp funnet tilbake til mitt...
http://www.wheelonass.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Kjør for livet! Jeg har nettopp funnet tilbake til mitt...
http://www.wheelonass.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- AJ
- Administrator
- Innlegg: 39833
- Registrert: 30 sep 2006, 18:46
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Bosted: Lunner på Hadeland
- Kontakt:
Re: Dette står det respekt av.
Veldig bra! :=D> Hilsener som dette er jeg sikker på mange setter pris påWheelonass skrev: Benytter samtidig anledningen til å takke alle sammen for varme ord og en vanvittig god støtte, og da spesielt til de som har handlet og ikke bare snakket (dere vet hvem dere er)!Jeg VET at jeg vil være på veien i 2013, og jeg gleder meg slik at jeg har ikke ord!

All grunn til å glede seg til 2013, ja!!
_________________________________________________________________________
De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.


De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
Re: Dette står det respekt av.
Wheelonass skrev:hehehehe, ser ut som mange har mye frustrasjoner inne overfor "byråkratiet"Selv tar jeg det med knusende ro. De likte godt sperra som ble laget for å ungå utfelling over 30km/t. (Og jeg bukker meg i støvet for mine to reddende engler der) Og de mener systemet er godt for å gi meg muligheten til å komme ut på to hjul. Dette er jo den første sykkelen i Norge, må vite, så de vil jo bare gjøre et godt grunnlag for de neste som kommer.
Når det gjelder bremser så er det vist et eget direktiv som er ganske klart, men vedkommede hos Biltilsynet hadde tanker om dette, og er en oppegående kar som jeg har på min side. Jeg forstår og jeg forstår ikke alt som blir pålagt, men så lenge det er enkelt å få gjort noe med så er det greit. Jeg håper at jeg får hjelp med disse tingene ganske fort og at sykkelen vil være klar når sesongen 2013 starter.
Og jeg ønsker ikke å blande inn media i denne saken, den nærmere seg virkelig slutten nå, og da får media heller komme inn med gladsaken om at jeg endelig har nådd målet mitt om å komme tilbake som motorsyklist, det ene målet som jeg har hatt fra første stund etter ulykka for over ni år siden :)
Benytter samtidig anledningen til å takke alle sammen for varme ord og en vanvittig god støtte, og da spesielt til de som har handlet og ikke bare snakket (dere vet hvem dere er)!Jeg VET at jeg vil være på veien i 2013, og jeg gleder meg slik at jeg har ikke ord!
Liker

ikkebike.norwegianforum.net
- OleB
- Innlegg: 641
- Registrert: 15 aug 2009, 19:32
- Motorsykkelen din: BMW R1200 GSA - 2011
- Bosted: Østfold
Re: Dette står det respekt av.
Veldig hyggelig å lese at dette ser ut til å ordne seg, selv om byråkratiets kvern maler veldig langsomt..... Du må jo ha en engels tålmodighet
Lykke til videre i prosessen - og på egne to hjul i 2013

Lykke til videre i prosessen - og på egne to hjul i 2013

-------------------------
Get the facts, or the facts will get you.
And when you get them, get them right, or they will get you wrong.
Get the facts, or the facts will get you.
And when you get them, get them right, or they will get you wrong.
- jhn
- Innlegg: 3791
- Registrert: 11 mai 2009, 03:53
- Motorsykkelen din: Suzuki DL 1000 V Str
- Bosted: Nordkapp
Re: Dette står det respekt av.
Som sagt så har æ vurdert å få flyttet bakbremsa opp på styret, så hvis du etterhvert har noe nyttig info om dette, så blir æ gladWheelonass skrev:
Når det gjelder bremser så er det vist et eget direktiv som er ganske klart, men vedkommede hos Biltilsynet hadde tanker om dette, og er en oppegående kar som jeg har på min side. Jeg forstår og jeg forstår ikke alt som blir pålagt, men så lenge det er enkelt å få gjort noe med så er det greit. Jeg håper at jeg får hjelp med disse tingene ganske fort og at sykkelen vil være klar når sesongen 2013 starter.