Jeg er veldig godt førnøyd med de. Det blir plagsomt når man kjører uten og utrolig godt å stlille når man kjører med. Har prøvd skum plugger og silikon plugger men ingenting kan måe seg med formstøpte ørepropper. anbefales

Neida! En fin tur. Og så blir du kjent med nye MC-folkCbr skrev:Longt gokken i volden. Får se.
Ser at du lurer på dette, det er nærmere enn du tror - i enden av gågata i Sandnes i en liten butikk som heter HørHer AS. Der var jeg og det funket fint - pris ? må nok ut med et par 2hundrelapper.....Cbr skrev:Hvordan formstøper de? Sender de deg et kit så du sende tilbake?
Jo skal no gje en raport, kansje et opptak og men har ikkje noke kamera så får sjå ka mobilen klarer med tanke på kvalitet av lyd.Globe skrev: Og ZZR-Tom vi får vel se og høre fra deg hva gjelder ditt lydoppsett ?? :[-o<
1300.- Et minus er at det ikke er lys på det (og andre småkamera), hverken foto eller video, så stummende mørke er ikke noe bra. Har prøvd det litt hjemme og i "dårlig" innelys og det er ikke så gale, i helt svart rom er det bare "nightshot" som funker.. Skal filme litt og legge link til min youtubeprofil....ZZR-Tom skrev:Pris på kameraet?