Ok... så det var snakk om Cbr'en, ja...VFRdama skrev: Neida Aj, har ingen planer om å selge VFR'n, jeg har jo ikke fått kjørt den enda...
Kåpedelen står fortsatt å venter på å bli lakkert og så lenge Cbr'n ikke er solgt, kjører jeg på den
Skjønner

Ok... så det var snakk om Cbr'en, ja...VFRdama skrev: Neida Aj, har ingen planer om å selge VFR'n, jeg har jo ikke fått kjørt den enda...
Kåpedelen står fortsatt å venter på å bli lakkert og så lenge Cbr'n ikke er solgt, kjører jeg på den
DET var et meget godt forslagmekkern skrev:"MC-DAMA" dekker alle merker....
Om man leser litt fort, kan man lese Vooomdama, og da stemmer det jo ikke?Bubbu skrev:Vrrooommdama synes jeg passer.
Takk for den IntruderIntruder skrev:Kjært barn har mange navn....
![]()
Nå må du så te å vask brillan dine. Vrroommdame e it nokka barnIntruder skrev:Kjært barn har mange navn....
![]()
Kjenner det er godt å ha slike venner Globe, både på godt og vondt men det meste er godt når det gjelder degGlobe skrev:Det går nok bra VFRdama, vi skal støtte deg i overgangsperiodenog ser frem til å dele mange nye kilometer med deg og det nye gullet ditt.
![]()
..og skulle det drøye før din nye er ferdig...ja så skal vi sørge for å ........ minne deg på hva det er du går glipp av
De fleste er vel skrudd sammen slik at kofferten kommer frem støtt og stadigCrinos skrev:På alle andre foras kan det være at man tenker litt koffert... Men man gjør da ikke slikt her på MC siden?
Så sant som det er sagtCrinos skrev:Hehe.... Det er sundt med litt koffert tenking :) Skaper så mye fin humor ut av det!
Det tror og håper jeg ogsåIntruder skrev:Når du overlater Gullet til en sjøulk av hunkjønn tror jeg det blir mye gode
vibber under seremonien..
Nå har vi et ortak som er slik " man skal ikke skue hunden på hårene " eller noe sliktVFRdama skrev:De fleste er vel skrudd sammen slik at kofferten kommer frem støtt og stadigCrinos skrev:På alle andre foras kan det være at man tenker litt koffert... Men man gjør da ikke slikt her på MC siden?![]()
Men Globe er en gentleman til fingerspissene, både når han er motorsyklist og "vanlig" mann. Selvfølgelig er han like flink til å prate for seg både her inne på forumet og i hjemmet, skjønner ikke hvor han tar alt fra jeg...
Gammelgutt skrev:Jeg trodde det var; du skal ikke skue nissen på skjegget?.