Drømmer om moderne front og bak på sykkelen som er en RD 350 YPVS fra 1983.
Ellers så har jeg lagd dip og er klar for å snaske i vei der og

Onsløv skrev:Ligger i sengen og er steik forbanna på at massevis av liter vann har rent utover hele kjøkkengolvet og deler av stuegolvet. Brukt et par timer på å rive opp parkett nå....
Nei, var sikkert så forbanna at man kunne steke et speilegg på huet mitt.AJ skrev:Onsløv skrev:Ligger i sengen og er steik forbanna på at massevis av liter vann har rent utover hele kjøkkengolvet og deler av stuegolvet. Brukt et par timer på å rive opp parkett nå....![]()
Vannlekkasje!?
Ikke spesielt morsomt, nei...
Joda, var akkurat kommet forbi kjøkkenøyen der vasken er. Alt var tett og fint da vi dro for å spise middag hos gamlingene.Snikkeren skrev:Nei, og nei. Var ikke det du som holdt på å legge ny parkett også?
Det høres ut som en sunn lunch.'VFRdama skrev:Sitter med dagens lunsj, som stort sett bestandig er havregrøt med oppskjærte hasselnøtter, mandler, valnøtter og rosiner
Ja, de har fleire æ gjerne vil prøvemekkern skrev:Håper de har med 250en....
janos skrev:Edit. Er ikke så godt bevandret på dette forumet. Dette skulle legges inn i tråden "hva gjør du akkurat nå" men, det ble ikke slik- ikke finner jeg sletteknappen heller!
:-) Sant det. Hun kjøper inn ølet til meg også.. Vet ikke, men det kan jo være hun vil ha meg feit? hehe. Jaja, God natt..Kawasaki skrev:janos skrev:Edit. Er ikke så godt bevandret på dette forumet. Dette skulle legges inn i tråden "hva gjør du akkurat nå" men, det ble ikke slik- ikke finner jeg sletteknappen heller!
Ka jær vell dæ,omm innlægge ittje kåmm dar dæ sku?
Skål Janos,godt å høre at du har skikkelig kjærring du og,som kommer med øl til deg. Det hender faktisk at mi også kommer ut i garasjen til meg med ei kald ei,hvis hun syns jeg blir litt lenge der ute. Sånne kvinnfolk vil vi ha,saint væll