Hilsen fra Horten.

Neste gang får du si i fra, så fyrer vi opp grillen (kjerringa sier vi skal kjøpe grill nemlig..)Busa Trond skrev:![]()
Hilsen fra Horten.
Ser at jeg ikke fikk tid til å bruke rettetanga før dette bildet ble tattAJ skrev:Artig!![]()
Er visst noen på andre forum (IkkeBike-et-eller-annet...) som mener at enkelte her på MCsiden.no er som en saueflokk...![]()
Og her er jo beviset![]()
![]()
Tatt på Grotli, tror jeg..?hakhap skrev:Banner fra Fredag 16 aug på PreHøstTuren 2013
[img]http://farm8.staticflickr.com/7370/9552 ... fc582a.jpg[/img]
Det er bra, jeg har et par bilder til av deg som jeg kan legge ut her. Har du en egen (b)logg her inne jeg kan legge dem i?Moby skrev:Artig og møtes, det var en bra dag på banen. Kom helskinnet igjennom så da er egentlig det viktigste målet oppnådd.
Da var det deg jeg så på Høk, var litt usikker og du så skummel ut, så turde ikke si heiCarpa skrev:Et par bannerbilder fra min rundtur i Østfold i dag.
Ikke så mange forummedlemmer å se, men på Rudskogen traff vi på unge lovende Moby som lekte seg ute på banen.
Også fant vi et troll på Høk som stilte opp på bannerbildet
Næmenn, jeg er da ikke sååå skummel. Neste gang må du si hei, jeg lover å være snillTomB skrev:Da var det deg jeg så på Høk, var litt usikker og du så skummel ut, så turde ikke si heiCarpa skrev:Et par bannerbilder fra min rundtur i Østfold i dag.
Ikke så mange forummedlemmer å se, men på Rudskogen traff vi på unge lovende Moby som lekte seg ute på banen.
Også fant vi et troll på Høk som stilte opp på bannerbildet![]()
Hilsen han som hadde med seg, den lille hvite rotta