Men over til spørsmålet, har ikke sekken som man fester på tanktrekket, hvor kan dette kjøpes?

Artig tråd, dette :-)lasse_hansen skrev:får ikke henta den enda. han fyren jobber i oslo, og slutter litt seinere.. så skal vel kjøre rundt kl 18.00 tenker jeg =)
Regner med at det er Bagster trekk?lasse_hansen skrev:Atter folkens, finnes det noen nettside som selger rimelig mc utstyr? Har tanktrekk på sykkelen som jeg har kjøpt, skal forresten hente sykkelen nå etterpå..
Men over til spørsmålet, har ikke sekken som man fester på tanktrekket, hvor kan dette kjøpes?
lasse_hansen skrev: Så var det flere her inne som anbefallte TDM, spesielt AJ, han er en stor grunn til at jeg endte opp med TDM, og angrer ikke i det hele tattErfaringene hans er verdt å ta med seg på ferden rundt i mc verden gitt
Sant nok...lasse_hansen skrev:Nei har ikke prøvd Bandit gitt... Får bli neste gang jeg skal evt ha ny sykkel..
Må da ikke rødme, vi som har flørtet såpass på private meldhoho
TDMèn har to potter, en på hver side..KawaSuki skrev:Er jeg på gyngende grunn nå , trodde TDM`en hadde to potter jeg ??? .![]()
Det er uten tvil det peneste " estetisk sett " , etter min smak .
Melkespannet som Banditen er utstyrt med , er iallefall forferdelig , ( heldigvis bytta ut på min ) .![]()
KawaSuki
Om jeg lager emnet: "Vi som kjører CBF" så blir det nok ikke fullt for å si det slik...Banditmannen skrev:Dette blir snart et reint TDM forum!![]()
![]()
Gratulerer!