Sent from my iPhone using Tapatalk
Det var en saftig ball du hadde bak! Morsomt med flagg på.
Pakker slik selv, og funker best ved forbikjøring på smale veierAJ skrev:
Nettopp!KawaKjetil skrev: 12 aug 2021, 21:31 Pakker slik selv, og funker best ved forbikjøring på smale veier![]()
Lurt!niko skrev: 12 aug 2021, 21:50 Same procedure as every year, James
Liker rutiner når det gjelder pakking. Tar stort sett med det samme, og legger det stort sett på samme plass. Da glemmer jeg sjelden ting, og har nokså lik vektfordeling i sideveskene.
Den der glir du rett over grensa med
Oii.. Nå må du ikke skremme oss Tore.Tore L skrev: 14 aug 2021, 15:56 Slik ser GT'en ut og som jeg trodde var klar Mcsiden tur :)
Jeg trillet den ut av garasjen for å ta et bilde og skulle starte den opp for å kjøre inn igjen, helt død.![]()
Målte batteriet som viste 5,8 V - driver nå å lader det opp igjen før jeg får sjekket litt videre om hva dette kan være.
Den var også helt død når den sto hos KUS før jeg kjøpte den også, de skulle bytte batteri før jeg fikk den levert og det ser det ut som de har gjort også. Men det må jo være en forbruker som tapper det når den ikke er i bruk, mulig jeg finner ut litt mer når jeg får ladet det opp igjen. Så nå er jeg litt usikker om det blir oppstart på meg på mandag AJ - kommer tilbake når jeg vet noe mer.
Uffda...!Tore L skrev: 14 aug 2021, 15:56 Så nå er jeg litt usikker om det blir oppstart på meg på mandag AJ - kommer tilbake når jeg vet noe mer.
Tore L skrev: 14 aug 2021, 15:56 Så nå er jeg litt usikker om det blir oppstart på meg på mandag AJ - kommer tilbake når jeg vet noe mer.
Jeg hadde en lignende bag på min cruiser (som du sikkert så?). Jeg synes faktisk det ser mye bedre ut med en slik bag enn med toppboks. Såre enkelt, ikke alt for dyr og den er også fin som støtte mot korsryggen. Man ser liksom mer ut som om man er på tur med en slik. :)AJ skrev: 07 jan 2022, 17:18 Da har jeg gjort en kjapp test på hvordan den nye SW-Motech mjukbagasjeløsningen kan funke på 390'en.
Kan se ut til at dette kan bli en bra kombo :) .
Glir fint på plass på på passasjersal med ekstra støtte på passasjerhåndtakene, akkurat slik jeg håpet da jeg monterte disse.
De fire mjukbagasjefestene som effektivt strammes for at veska skal sitte som låst fast på sykkelen, var det også lett å finne festepunkter til.
Så da tyder alt på at det blir overnattingstur til sommeren med 390'en også.
Det var først og fremst til denne jeg kjøpte SW-Motech bagen, men kommer nok ganske sikkert til å bruke den på 1290'ren også.
Tror dette var et godt kjøp:
390 bagasje.JPG
390 bagasje 1.JPG
390 bagasje 2.JPG
390 bagasje 3.JPG