Utover geografi feil så sier deres kart at Oslo skal ha vår den 17 mar.

men lit usikker hvis jeg kan stole på en Norsk avis som ikke kan norges geografi

Pleier å være et godt tegn her ogsåLordShaft skrev:Ikke fått sykkelen på veien, men dette er et godt tegn i Bergen :-D
Jeg jukser litt og kjører med Trelleborg med "husmorpigg" og selv om det er dårlig med pigger midt på bakdekket, så er det bra med pigger på sidene på bakdekket så isete svinger er ikke noe problem. Og så lenge det sitter forran, så går det meste greit.RuneMC skrev:Ja, så jo at du kjørte gjennom is/snø som lignet på gårdsplassen her på filmsnutten du la ut... hva slags dekk kjører du med, og duger de hvis du kommer i sving med skygge og is? Eller er det mer at du avpasser etter forholdene?jonnykr skrev:Sesongen startet 2, Mars for min del. Kjørte 10 mil 2, Mars og 15 mil 3 Mars. To knallturer i fint vær.
Da var det din sykkel jeg og Busa Trond var borte å kiket på utenfor messen.Saapekokern skrev: Så ble det en liten tur på sykkel ned til messa på søndagen.
Var nok det daSnikkeren skrev:Da var det din sykkel jeg og Busa Trond var borte å kiket på utenfor messen.Saapekokern skrev: Så ble det en liten tur på sykkel ned til messa på søndagen.
Ser at jeg kan forvente vår omtrent på samme tidenEasyRider skrev:Arg!! Jeg vil også ut å kjøre..:-)
Jeg fikk skilt på sykkelen i fjor den 5 mars og da var det bart på småveiene her i indre østfold.
DET er det ikke i år..desverre.
Men har trålet yr og fant denne siden:
http://www.yr.no/1.10927691
Og yr mener at jeg kan forvente vår den 18 mars (rygge)
Så da er det vel bare å ta en tlf å si i at sykkelen skal være klar om 13 dager!!![]()
Oibiker7 skrev:Sessongstart? Tja.. Har akkurat vært ute i garasjen og startet opp Dominatorn etter vinterdvalen hvertfall :-) Ikke akkurat lettstartet etter ca 4mnd i kulda, men kom igang etterhvert. Så satser på litt mere snøsmelting på side-veiene de nærmeste dagene, og kjøretur snart. Og ikke minst så byner jeg jo å tenke "litt" på "stor-Ninjan" som står og venter på Skedsmo også. :-) :-)
Takk for det ! Profilbilde oppdatert :-) (se også i galleriet mitt) Blir ganske spennende, da jeg ikke har prøvekjørt den engangbiker7 skrev:EasyRider skrev:Oibiker7 skrev:Sessongstart? Tja.. Har akkurat vært ute i garasjen og startet opp Dominatorn etter vinterdvalen hvertfall :-) Ikke akkurat lettstartet etter ca 4mnd i kulda, men kom igang etterhvert. Så satser på litt mere snøsmelting på side-veiene de nærmeste dagene, og kjøretur snart. Og ikke minst så byner jeg jo å tenke "litt" på "stor-Ninjan" som står og venter på Skedsmo også. :-) :-)
Har ikke fått med meg det jeg.
Gratulerer så my med ny Ninja!!![]()
![]()
![]()
ZX12 er en sykkel jeg selv kunne ha tenkt meg.
Men får klare meg med lillebror litt til.
PS:du må oppdatere profilbilde med "stor-ninjan" når du får den da, så vi får se
Sitter og tenker på akkurat det samme... Hvis disse værspådommene går i oppfyllelse så må det bli ganske varmt ganske brått for at det skal bli greit å kjøre ut av garasjen til påsken... Men jeg håper fortsatthakhap skrev:Begynner bli skeptisk på påske sesongstart http://www.pent.no/forecast/Oslo;59.91270;10.74610
men håpet er det siste som man taper
Gielas skrev:Så for meg 1. April som en god dato for gjensyn da jeg tårevåt overlot Sykkærn til lagring..
I jula kikket jeg litt nærmere på kalendern og fant at 1. april var 2. påskedag.
Tenkte så at det går jo ikke å få'n ut på en helligdag, så det ble seff fremskyndet ei uke + 3 dager, så fredag 22 Mars sees vi igjen!