utc skrev: 10 feb 2023, 13:26
Olav K skrev: 10 feb 2023, 09:04
Men jeg misunner deg 21" framhjul på Africa Twin'en, det skal jeg være ærlig på.
De glemte fler ting bl.a. dct-kassa, elektronisk justering av frontdemperen, terrengvilligheten, driftssikkerheten osv osv osv
Jeg må med hånden på hjertet si at jeg ikke ser meg tilbake etter at jeg fikk meg Honda. Men smaken er som baken, splittet. Så hver sin lyst egentlig. Det aller viktigste er å hygge seg med det man gjør uansett hva slags motorsykkel man har.
Har kjørt Africa Twin, og jeg
vet det eneste jeg ønsker meg er 21"en.
Elektronisk demping har vi på GS også, og paraleveren er enormt fin ved kjøring på svingete vei... ingen stuking framme ved heftig innbremsing, vill ikke bytte bort den.
DCT kasse...neeehhhh jeg har gearshift assist pro, jeg liker å gire..
Terrengvillighet... har enda ikke sett en AT, T7 eller 790/890 Avd et sted der jeg ikke skal klare å kjøre GSAen.
Vekt?
Med DCT kassen veier de vel omtrent det samme,
Men tyngdepunktet på GSen er myye lavere, og den bare legger seg litt på sia.
Et bra eksempel... dama mi på 165 cm og 63 kilo vipper opp GSAen min... men ikke Junior sin GS800 som veier endel mindre , men som legger seg helt flat... som en politiker som er tatt med buksene nede...
Neeeiii... GSA 4 ever
sagt med et glimt i øyet...
Africa Twin er grådig fin og bra