Da har vi det til gode Tortor2502 skrev:Sent sms.Bjerknez skrev: Send meg SMS eller noe hvis du er klar for kaffekopp så dukker jeg opp
Biken skal ikke ut å lufte seg enda den.

Da har vi det til gode Tortor2502 skrev:Sent sms.Bjerknez skrev: Send meg SMS eller noe hvis du er klar for kaffekopp så dukker jeg opp
Biken skal ikke ut å lufte seg enda den.
Stikk innom en tur imorgen hvis det passer , ta med han der gale kompisen din (les: Bjerknez). . . . . .Cutless skrev:Så godt å høre at du er ute på veien igjen! Jeg håper vi får kjørt sammen om ikke lenge. Tar du noen spesielle forholdsregler for å holde V-ROD'n fri fra saltet?
Den er grei!Cutless skrev:Haha, ja hva ville mc siden vært uten Bruk :)
Jeg har skrevet noen rapporter i bloggen underveis, men oppsummert så får jeg mer juling av vinden enn forventet, og sykkelen forfører den bøllete siden av meg. Alt i alt veldig fornøyd, og overraskende stor forskjell forskjell på 2 og 4 sylindre! En tur imorgen er ikke umulig. Jeg ringer Bjerke imorgen og ser at været.
Er det ikke ganske vanlig at man skifter meninger i løpet av livet da Tor? Man tilegner seg erfaringer mens man lever og ut fra erfaringene man får så endres også synspunkter/meninger, selv om dem var objektive i gjerningsøyeblikket. Jeg har i ettertid sagt at cruiseren var noe ubehagelig på langtur med tanke på oppreist sittestilling for meg, men jeg trodde nærmest dette var vanlig siden man i utgangspunktet satt best på en cruiser i mitt hode. Etter kjøp av ny sykkel og en del turer på den så endret jeg oppfatning angående cruiseren. Kan ikke helt se hvorfor dette skulle sette meg i en slags bås her Tor.tor2502 skrev:Stikk innom en tur imorgen hvis det passer , ta med han der gale kompisen din (les: Bjerknez). . . . . .
er spent på å få høre litt objektive erfaringer så langt, ikke slike meninger/synspukter som B har for de skifter etter hvilken sykkel han kjøper .... LOL