Tor2502's blogg. -sesongåpning 2015

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Låst
Brukeravatar
Bjerknez
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Kontakt:

Re: Tor2502's blogg.

Legg inn av Bjerknez »

tor2502 skrev:
Bjerknez skrev: Send meg SMS eller noe hvis du er klar for kaffekopp så dukker jeg opp :thumleft
Sent sms.
Biken skal ikke ut å lufte seg enda den.
Da har vi det til gode Tor :thumleft

Brukeravatar
tor2502
Motorsykkelen din: 19 HD Ultra Limited

Re: Tor2502's blogg. -sesongopning 2015

Legg inn av tor2502 »

Hadde egentlig ikke tenkt å ta ut sykkelen nå i Mars men den 10 fikk den seg et par lufteturer gitt, godt å få kommet seg på veien igjen på to hjul.
Vær og føreforhold er jo bare helt konge nå for tiden , litt kaldt men det finnes ikke dårlig vær ,bare dårlige klær.
Ser frem til en flott sesong med mye sykkelkjøring.
Tor2502
-06 HD V-ROD CVO - Solgt -
-13 HD Roadking 110th Anniversary - Solgt -
-19 HD Ultra Limited - Tilsalgs -
-99 Honda Valkyrie CT Tourer- Selges aldri! -
-15 Honda CBF

Brukeravatar
Cutless
Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario

Re: Tor2502's blogg. -sesongåpning 2015

Legg inn av Cutless »

Så godt å høre at du er ute på veien igjen! Jeg håper vi får kjørt sammen om ikke lenge. Tar du noen spesielle forholdsregler for å holde V-ROD'n fri fra saltet?

Brukeravatar
tor2502

Legg inn av tor2502 »

Cutless skrev:Så godt å høre at du er ute på veien igjen! Jeg håper vi får kjørt sammen om ikke lenge. Tar du noen spesielle forholdsregler for å holde V-ROD'n fri fra saltet?
Stikk innom en tur imorgen hvis det passer , ta med han der gale kompisen din (les: Bjerknez). . . . . .
Holde saltet unna det er bare vasking som må til, samt et lag med wd40 + god krom polering og lakk polering
Nå Har du vel fått kjørt litt på Ducatien din regner jeg med , er spent på å få høre litt objektive erfaringer så langt, ikke slike meninger/synspukter som B har for de skifter etter hvilken sykkel han kjøper .... LOL
Ser frem til å få sparka litt i dekka på ducatien din.
Har tenkt å få testkjørt Diavel iår hvis muligheten byr seg samr bmw s1000r.
Tor2502
-15 Honda CBF

Brukeravatar
Cutless
Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario

Legg inn av Cutless »

Haha, ja hva ville mc siden vært uten Bruk :)

Jeg har skrevet noen rapporter i bloggen underveis, men oppsummert så får jeg mer juling av vinden enn forventet, og sykkelen forfører den bøllete siden av meg. Alt i alt veldig fornøyd, og overraskende stor forskjell forskjell på 2 og 4 sylindre! En tur imorgen er ikke umulig. Jeg ringer Bjerke imorgen og ser at været.

Brukeravatar
tor2502

Legg inn av tor2502 »

Cutless skrev:Haha, ja hva ville mc siden vært uten Bruk :)

Jeg har skrevet noen rapporter i bloggen underveis, men oppsummert så får jeg mer juling av vinden enn forventet, og sykkelen forfører den bøllete siden av meg. Alt i alt veldig fornøyd, og overraskende stor forskjell forskjell på 2 og 4 sylindre! En tur imorgen er ikke umulig. Jeg ringer Bjerke imorgen og ser at været.
Den er grei! :mc7
Tor2502
-15 Honda CBF

Brukeravatar
Bjerknez
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Kontakt:

Legg inn av Bjerknez »

tor2502 skrev:Stikk innom en tur imorgen hvis det passer , ta med han der gale kompisen din (les: Bjerknez). . . . . .
er spent på å få høre litt objektive erfaringer så langt, ikke slike meninger/synspukter som B har for de skifter etter hvilken sykkel han kjøper .... LOL
Er det ikke ganske vanlig at man skifter meninger i løpet av livet da Tor? Man tilegner seg erfaringer mens man lever og ut fra erfaringene man får så endres også synspunkter/meninger, selv om dem var objektive i gjerningsøyeblikket. Jeg har i ettertid sagt at cruiseren var noe ubehagelig på langtur med tanke på oppreist sittestilling for meg, men jeg trodde nærmest dette var vanlig siden man i utgangspunktet satt best på en cruiser i mitt hode. Etter kjøp av ny sykkel og en del turer på den så endret jeg oppfatning angående cruiseren. Kan ikke helt se hvorfor dette skulle sette meg i en slags bås her Tor.

Når det er sagt, så er du ikke akkurat sen med å smøre på du heller når det kommer til V-Rod'en din :lol

Men dette kan vi gjerne snakke om over en kaffe i morgen hvis det blir tur :thumleft

Brukeravatar
tor2502

Re: Tor2502's blogg. -Blogg stenges-

Legg inn av tor2502 »

Bloggen er stengt!
Tor2502
-15 Honda CBF