Ser da ut som en GSX-S1000 på bildet

Fordi da jeg bikka *00 med min litt høye, store kropp og enda større jakke(type fungerer som seil) så letta forhjulet av rent lufttrykk, og den har mye mer krefter enn jeg er vant til å ha tilgjengelig. Og sist gang jeg klarte å dy meg var...ikke.Zadnez skrev: hvorfor er den lifsfarlig?
Flanker skrev:Smia MC minimesse 7. juni:
Prøvekjøring av H-D, Kawa, Ducati, Honda, Suzuki og (har vi nettopp fått bekreftet) Aprilia.
Arrangementet i samarbeid med Løvaas Motor, Monsterbike/Kawa Roadshow, H-D Vestfold + Telemarkhandel AS og NMCU.
Gratis inngang! Sjekk hjemmesidene/Facebook for mer info.
Noe er klart:hakhap skrev:Flanker skrev:Smia MC minimesse 7. juni:
Prøvekjøring av H-D, Kawa, Ducati, Honda, Suzuki og (har vi nettopp fått bekreftet) Aprilia.
Arrangementet i samarbeid med Løvaas Motor, Monsterbike/Kawa Roadshow, H-D Vestfold + Telemarkhandel AS og NMCU.
Gratis inngang! Sjekk hjemmesidene/Facebook for mer info.
Kan det oppsumeres hvilke sykler som blir å prøve?
Det var en god samling detFlanker skrev: Noe er klart:
Fra Kawa Roadshow...
Z1000SX
Z300
Vulcan S
ER-6N
Z800
Z1000
GTR1400
Versys 650
Versys 1000
Fra Monsterbike forøvrig...
Kawasaki Versys 1000 (fullrigget med Grand Tourer pakken)
Kawasaki ZX-10R (blir kun utstilt)
Suzuki GSX-R 1000 (blir kun utstilt)
Suzuki GSX 1000 S (om vi har fått den levert fra importøren, siden den var litt forsinket ifra Japan)
Honda VFR 800 X Crossrunner
Honda NC 750 X
Aprilia Tuono 1100 RSV Factory
Løvaas har ikke bekreftet hva de kommer med, men det pleier å være...
Multistrada
Monster
Diavel
... og blir vel ikke overrasket om det dukker opp en Scrambler også!
H-D kommer, men vi vet foreløpig ikke med hva.
Du hakke godt av det uansettmortenolb skrev:Faen å vanskelig det skal være å ha gsx-r 1000 til prøvekjøring da??
Du får ringe Erling Sande og stramme han opp litt sånn at han tar med den på demodagenemortenolb skrev:Faen å vanskelig det skal være å ha gsx-r 1000 til prøvekjøring da??
Jeg tenker meg dit, får se om det blir "seint" fredag eller i løpet av lørdagen.Toven skrev:Hvem har tenkt seg på demodager hos Monsterbike denne uken? :)
Frykter du at den ikke skal være god nok lenger?Bjerknez skrev:Tja...
Skjønner ikke helt hvorfor jeg skal møte opp på demodag så lenge jeg har en sykkel jeg er fornøyd med, men kan jo så klart møte opp slik at andre kan få ta en titt på sykkelen min.
Bjerknez skrev:Tja...
Skjønner ikke helt hvorfor jeg skal møte opp på demodag så lenge jeg har en sykkel jeg er fornøyd med, men kan jo så klart møte opp slik at andre kan få ta en titt på sykkelen min.
Les dette med en enorm dose ironi!
Haha, ingen frykt her i gården.hakhap skrev:Frykter du at den ikke skal være god nok lenger?Bjerknez skrev:Tja...
Skjønner ikke helt hvorfor jeg skal møte opp på demodag så lenge jeg har en sykkel jeg er fornøyd med, men kan jo så klart møte opp slik at andre kan få ta en titt på sykkelen min.![]()
Synes alltid det er gøy å prøve andre sykler, trenger ikke være bedre eller se etter en ny sykkel.
Les dette med en enorm dose ironi!