Det var da voldsomt til mas daBusa Trond skrev:Er det lov her med det plastikklokket fremfor hoved lykta?


Det var da voldsomt til mas daBusa Trond skrev:Er det lov her med det plastikklokket fremfor hoved lykta?
Klart vi kan det. 2 hjul og det sitter en mann oppå og en motor under der. Da er det motorsykkel!superduper skrev:Wow.. Motorsykler blir jo bare større og større.. Og det blir jo bare mer og mer utstyr. Vi kan da ikke kalle det motorsykler lenger?!?
Vet ikke helt... I mine øyne blir det liksom noe annetJohnnyTh skrev:Klart vi kan det. 2 hjul og det sitter en mann oppå og en motor under der. Da er det motorsykkel!superduper skrev:Wow.. Motorsykler blir jo bare større og større.. Og det blir jo bare mer og mer utstyr. Vi kan da ikke kalle det motorsykler lenger?!?
Det er å ta i en drøy smule for myepoulet_cavalier skrev:Nyyyydelig![]()
![]()
Jeg synes den er dritlekkerBringisen skrev:Takk for kommentarer![]()
Stor er den, godt utstyrt er den og noen av oss synes at den til og med er pen
Enig med SuperMorten, dritlekker var den. Nå liker jo jeg Adventure segmentet så dette var helt topp. Gratulerer igjen med en herlig sykkel.SuperMorten skrev:Jeg synes den er dritlekkerBringisen skrev:Takk for kommentarer![]()
Stor er den, godt utstyrt er den og noen av oss synes at den til og med er pen![]()
Sent from my iPhone using Tapatalk
Åssen er styredemperen plassert? Lett å justere?Bringisen skrev: Stor er den, godt utstyrt er den og noen av oss synes at den til og med er pen
Den virker lett å komme til, men jeg har ikke forsøkt å justere ennå :-) Rapport utover sesongen kommer. Akkurat nå sitter jeg å vurderer hvilke vesker jeg skal ha.chromecast skrev:Åssen er styredemperen plassert? Lett å justere?Bringisen skrev: Stor er den, godt utstyrt er den og noen av oss synes at den til og med er pen
Spent på rapporter om den funker bra, i så fall blir det nok ny GS etter hvert.
Ja, det har du jo allerede gjortBringisen skrev:Den virker lett å komme til, men jeg har ikke forsøkt å justere ennå :-) Rapport utover sesongen kommer. Akkurat nå sitter jeg å vurderer hvilke vesker jeg skal ha.chromecast skrev:Åssen er styredemperen plassert? Lett å justere?Bringisen skrev: Stor er den, godt utstyrt er den og noen av oss synes at den til og med er pen
Spent på rapporter om den funker bra, i så fall blir det nok ny GS etter hvert.
Hadde bestemt meg for BMW Variovesker, men GIVI sine nye Trekker alu-vesker virker veldig solide og brukervennlig. Fordelen med varioveskene er at man ikke ser noe til veskefestene, samt at de er formet etter eksosanlegget. GIVI festene er ikke like pent, men mulig jeg velger funksjon fremfor form
Ja, og da tenker jeg å la det stå til med veskene også. Forfengeligheten får kvinnfolkene stå forZZR-Erling skrev:Ja, det har du jo allerede gjortBringisen skrev:Den virker lett å komme til, men jeg har ikke forsøkt å justere ennå :-) Rapport utover sesongen kommer. Akkurat nå sitter jeg å vurderer hvilke vesker jeg skal ha.chromecast skrev:Åssen er styredemperen plassert? Lett å justere?Bringisen skrev: Stor er den, godt utstyrt er den og noen av oss synes at den til og med er pen
Spent på rapporter om den funker bra, i så fall blir det nok ny GS etter hvert.
Hadde bestemt meg for BMW Variovesker, men GIVI sine nye Trekker alu-vesker virker veldig solide og brukervennlig. Fordelen med varioveskene er at man ikke ser noe til veskefestene, samt at de er formet etter eksosanlegget. GIVI festene er ikke like pent, men mulig jeg velger funksjon fremfor form
Jeg angrer som en hund på at jeg ikke kjøpte topplastede vesker til Tiger`n.Bringisen skrev:Den virker lett å komme til, men jeg har ikke forsøkt å justere ennå :-) Rapport utover sesongen kommer. Akkurat nå sitter jeg å vurderer hvilke vesker jeg skal ha.chromecast skrev:Åssen er styredemperen plassert? Lett å justere?Bringisen skrev: Stor er den, godt utstyrt er den og noen av oss synes at den til og med er pen
Spent på rapporter om den funker bra, i så fall blir det nok ny GS etter hvert.
Hadde bestemt meg for BMW Variovesker, men GIVI sine nye Trekker alu-vesker virker veldig solide og brukervennlig. Fordelen med varioveskene er at man ikke ser noe til veskefestene, samt at de er formet etter eksosanlegget. GIVI festene er ikke like pent, men mulig jeg velger funksjon fremfor form
Nå har jeg kun en 2013-modell, men det føles absolutt ikke "stort og komplisert"...superduper skrev:Vet ikke helt... I mine øyne blir det liksom noe annetJohnnyTh skrev:Klart vi kan det. 2 hjul og det sitter en mann oppå og en motor under der. Da er det motorsykkel!superduper skrev:Wow.. Motorsykler blir jo bare større og større.. Og det blir jo bare mer og mer utstyr. Vi kan da ikke kalle det motorsykler lenger?!?Får ikke heeelt den samme feelingen av å kjøre noe så stort og komplisert synes jeg. Blir litt som å kjøre bil.. Ting skal være "komfortabelt". Men men... En hver for sin smak :-)
De føles vel heller overraskende lett og veldig ukomplisert disse syklene. Mange blir overrasket.Gielas skrev:Nå har jeg kun en 2013-modell, men det føles absolutt ikke "stort og komplisert"...superduper skrev:Vet ikke helt... I mine øyne blir det liksom noe annetJohnnyTh skrev:Klart vi kan det. 2 hjul og det sitter en mann oppå og en motor under der. Da er det motorsykkel!superduper skrev:Wow.. Motorsykler blir jo bare større og større.. Og det blir jo bare mer og mer utstyr. Vi kan da ikke kalle det motorsykler lenger?!?Får ikke heeelt den samme feelingen av å kjøre noe så stort og komplisert synes jeg. Blir litt som å kjøre bil.. Ting skal være "komfortabelt". Men men... En hver for sin smak :-)
![]()
Jeg gjør nok det Erling, de har mye fint turutstyr, men har jeg råd tilslutt, kjøper jeg nok et sett med eikehjul og knastedekk til de gangene jeg ikke trenger sport/touringdekkZZR-Erling skrev:Du ender vel opp med en fullrigga Touratechbike...på sport/turingdekk