Har lett for å bli påvirka av andre sine meninger. Men te sjuende og sist går jeg som regel for egne valg. Så skader på ingen måte å høre hva flertallet liker. Første tingen som slår meg mindre positivt med Gannet-designet, er muligheten for bagasjeløsninger. Hiver du på en tankbag og ett par sidevesker ser den plutselig ikke like kul ut. Så må veie bruksområde for og imot før en går for noe slikt. I første omgang tror jeg det blir og eventuelt bytte litt farger. Må nesten få testa sykkelen litt også, for å finne ut om det er en sykkel jeg vil beholde over lengre tid eller selge etter en sesong. Blir det kortvarig eierskap ser jeg ingen hensikt med å koste for mye på den ettersom du ikke får igjen det du har lagt ut på den uansett. Gjorde det med MSX'en, men er ikke snakk om store summene på en 125cc, så følte det var verdt det,
Forøvrig, Synes Full Throttle ser mer badass ut enn Icon. Det er jo den samme sykkelen, bare med andre farger/skjermer, lavt styre og annen sal. Så tror det skal være muligheter for å lage sin egen sykkel bare man får utfolda kreativiteten litt :-) Tror også det blir mye enklere å finne ut hva man vil etterhvert som tilbehøret kommer for salg. Da slipper man finne opp kruttet på nytt og.
Sent from my iPod touch using Tapatalk