normalt sett må katalysator vekk for å få bedre (høyere) lyd på sykkel

[video]https://www.youtube.com/watch?v=dSzmBHRvXp4[/video]
LordShaft skrev:Jeg ser på denne filmen at han monterer bare slip-on.... Det er merkbar forandret akustikk i potten, men hvor mye mer lyd den gir tørr jeg faktisk ikke uttale meg om. I følge tegningene fra bmw, har sykkelen din katalysator, men en særdeles liten en.... Litt slik som den som er på Akrapovic potten til HP4 fra fabrikk.... Så mulig det gir bedre lyd, mulig jeg tar feil i dette tilfellet.
normalt sett må katalysator vekk for å få bedre (høyere) lyd på sykkel![]()
[video]https://www.youtube.com/watch?v=dSzmBHRvXp4[/video]
Hvem er det som mener det ikke blir luftforurensing av å fjerne en katalysator?45316 skrev:Det er du som mener det er luftforurensing. Får kjøpe deg elsykkel slik at du i hvertfall ikke lager lyd.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Har ikke sagt noe om at jeg skal fjerne katalysatoren på denne nei, den blir nok der den erATWindsor skrev:Fjerne katalysatoren for mer lyd? Det er ikke nok med lydforurensing, man skal forurense lungene til folk også?
Motorsykler skal ha litt lyd ja45316 skrev:Det er du som mener det er luftforurensing. Får kjøpe deg elsykkel slik at du i hvertfall ikke lager lyd.
Sent from my iPhone using Tapatalk
I know!Cutless skrev:Jeg vil ha større bilder :)
Jepps, z8 som står på ja. Greie dekk så langt, men hsr ikke fått testet de skikkelig enda. Det har ikke vært det store herjeføret enda,samt at sykkelen er langt ifra innkjørt. De bråker en del da, og er litt tungstyrte syns jeg, men på drittføre er de veldig fine. Banesesongen begynner første onsdag i april her, så jeg får komme meg avgårde å skrubbe de inn skikkelig derLordShaft skrev:Er det z8 som står på sykkelen? Jeg er ikke så veldig fan av rim tape selv, men dette var gode greier.
Note4
Ja ikke sant, var ganske fornøyd med knevinkelen på både Duken og Tigeren, så forhåpentligvis hjelper det med litt høyere sete på denne også.Cutless skrev:Da er det sikkert BMW sin skyld med sine valg av kvalitets-materialer![]()
Haha, ja, den jævla kne-vinkelen. Selv med Hyper'n hvor jeg nesten står i setet så hadde jeg ikke sagt nei til mindre vinkel i knærne.