Det var en god idé. Føles litt som et langdistanseforhold når en ikke har fått prøvd sykkelen enda. Scrambleren blir som kjent min første tunge sykkel, så får gjerne en annen oppfatning av hvilken type MC som passer best litt utpå sommeren. Forhåpentligvis har jeg truffet bullseye, men med alle tankene som svirrer rundt i hodet er det vanskelig å vite. Har vært inne på tanken å bytte den ut allerede etter en sesong. Og heller oppgradere til en Monster. Men blir for dumt å synse om slikt før en har prøvd den.Bjerknez skrev:Min tanke er å ikke få den til å se mer "moderne" og "tøff" ut men overdriv heller den klassiske stilen litt med en skikkelig brun skinnsal, brune skinnvesker med litt røff struktur etc.
Grunnen til jeg nevner det, er med tanke på utgifter. Vi vet alle at det som blir kostet på en sykkel av ekstrautstyr, er rene utgifter med tanke på videresalg. Så jo mer jeg koster på den, jo mer vil jeg tape når den byttes inn. Det beste hadde gjerne vært og beholdt den mest mulig original (iallefall i begynnelsen), i tilfelle jeg finner på å selge den til høsten. Og heller kjøpe inn noen bagasjeløsninger som kan overføres til ny sykkel. Får ta en dag av gangen og se hva det blir til. Gleder meg uansett til å starte sesongen nå. :-)