Men ser meeeeeeget oppegåenda ut :-)å
Hudfarge, og strak som en påleToven skrev:Prøvde du å skjerme fruen til venstre i bildet med en finger ?![]()
Men ser meeeeeeget oppegåenda ut :-)å
Rutinert ojdaojda skrev:Vær greie å ikke nevne dette for kjerringa
Det kan få uante konsekvenser :-((
Jeg vet, du skulle vært med, her har jeg pokkertameg måttet ta oppvaska selv også :-)åBusa Trond skrev:Rutinert ojdaojda skrev:Vær greie å ikke nevne dette for kjerringa
Det kan få uante konsekvenser :-(([im![]()
Du må ikke henge det så tett, du får ikke god tørk da
Voodoodoo skrev:Hvasjera, klokka er snart halv ett og det er døtt på locatoweb.. Må jeg se på tour de france istedenfor å følge El quattro fantastico??
Dos Amigos har altså gått under jorda/kjørt opp i fjella..Olav K skrev:Voodoodoo skrev:Hvasjera, klokka er snart halv ett og det er døtt på locatoweb.. Må jeg se på tour de france istedenfor å følge El quattro fantastico??
El Quattro Fantastico har blitt til Dos Amigos.
Ojda og Lordshaft har dratt fra Annecy, retning Italia og Comosjøen.
Znirln og undertegnede hadde tenkt å sette kursen hjemover, men Annecy fanger, så vi tok en ekstra dag, og reiser grytidlig imorra, mens det ennå er levelige temperaturer.
Vi tok en liten luftetur på morran etter frokost, nå er allerede tempen oppi 30grader, og skinndressen frister ikke.![]()
Det gjør derimot pool-området
Turen hjem er spikret... drar imorra tidlig og satser på fergje fra Hirtshals mandag.. Raka vegen nordover, så blir ikke mye turistfakter. Men sentraleuropa koker om dagene, temperaturer over 35 grader gjør skinndressen til et tortur-redskap :-)åVoodoodoo skrev:Dos Amigos har altså gått under jorda/kjørt opp i fjella..Olav K skrev:Voodoodoo skrev:Hvasjera, klokka er snart halv ett og det er døtt på locatoweb.. Må jeg se på tour de france istedenfor å følge El quattro fantastico??
El Quattro Fantastico har blitt til Dos Amigos.
Ojda og Lordshaft har dratt fra Annecy, retning Italia og Comosjøen.
Znirln og undertegnede hadde tenkt å sette kursen hjemover, men Annecy fanger, så vi tok en ekstra dag, og reiser grytidlig imorra, mens det ennå er levelige temperaturer.
Vi tok en liten luftetur på morran etter frokost, nå er allerede tempen oppi 30grader, og skinndressen frister ikke.![]()
Det gjør derimot pool-området
jaja, kos dere videre gutter..
Har dere plotta ruta videre nordover, hvis ikke kan jeg foreslå å kjøre oppover via Jurafjella og Vosges samt Moseldalen og innom Nurburgring før siste strekke til Kiel etc..
Voodoodoo skrev:oofh! detvarvarmt...
Hadde vurdert seriøst å ta toget fra lorach til Hamburg.. koster litt over 2 papp per pers men dæken å deilig det er å slippe autobahn og stau i den tempen.. :-)å