Jeg skal omformulere spørsmålet slik at du forstår det bedre. Er alle (meg inkludert) som ikke koblet bluefire mot farge, før du la til ordet farge foran ordet bluefire i signaturen, kunnskapsløse?Bringisen skrev:Nei, hvis du var oppmerksom så rettet jeg signaturen til "Farge" foran "Blufire", samt at jeg la farge på bokstavene "Bluefire". Dette rettet jeg etter at du ble opphengt i dette også på signaturen min. Jeg gjorde dette for at det skulle bli mer forståelig for deg.DrGreve skrev:Nå må jeg nesten spørre deg, forventet du at alle skulle skjønne at bluefire var fargen når det overhodet ikke sto farge foran, og når det ikke sto farge foran, og man ikke koblet det opp mot farge, så er man altså kunnskapsløs?Bringisen skrev:Jepp, men så uttaler jeg meg sjelden om ting jeg ikke vet noe omDrGreve skrev:Bringisen skrev:Kunnskap er noe drittDrGreve skrev:Tja, hva heter fargen på min sykkel? (uten å google)Kunnskap er noe drittBringisen skrev:Burgunder rød![]()
Er ikke alle Hondaer rød ?
Candy alamoana red.
Samtidig er du altså ikke kunnskapsløs når du ikke vet hva fargen på min sykkel heter?
Med respekt å melde, du er i sannhet en merkelig skrue :)
Så i like så Dr.Greve, med respekt melde, du er i sannhet også en merkelig skrue. Men å finne noe å diskutere, det får vi til, enten det er farger eller signaturer. Sikkert spennende for mange andre forumdeltagere dette her.
Jeg aksepterer ikke å bli kalt kunnskapsløs i et offentlig forum basert på informasjon gitt i etterkant, ser du.