Prøvde selv en BMW K 1200 GT på MC-huset Nydal,kjempemaskin utrolig god å kjøre og en brøt fartsgrensa før en visste ordet av det...
Men mine kjøreturer er såpass korte at det jeg har duger,så...

Frem til neste helgjhn skrev:Er vi blitt enige?
Er det over?
Ser jo ut som en plastleke i transformers-serien. Bretter du den rett sammen, så blir bokstavene plassert slik at de blir forståelig..Bringisen skrev:Frem til neste helgjhn skrev:Er vi blitt enige?
Er det over?
![]()
Men når vi snakket om farger........her er en lakkering eller profilering med stickers som jeg kunne tenke meg, kanskje til neste år som vinterprosjekt. Og på den aller beste sykkelen så klart![]()
![]()
Noe som såklart er feil, da det er de syklene med enfargede holker som er best å kjøre, og som går fortest... Dette er da allmen kunnskap, er det ikke? :)SuperMorten skrev:Og nå har diskusjonen havnet på nivået "røde sykler er best"...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Og hva skal ekstrautstyret bli? Missiler? :)DrGreve skrev:Ser jo ut som en plastleke i transformers-serien. Bretter du den rett sammen, så blir bokstavene plassert slik at de blir forståelig..Bringisen skrev:Frem til neste helgjhn skrev:Er vi blitt enige?
Er det over?
![]()
Men når vi snakket om farger........her er en lakkering eller profilering med stickers som jeg kunne tenke meg, kanskje til neste år som vinterprosjekt. Og på den aller beste sykkelen så klart![]()
![]()
Hvem gidder forresten å kjøpe stickers hvor du bare får halve bokstavene? Halv pris?
Beste sykkel? Neppe!
Stygt? Ja!
Jeg fikk prøve denne en god tur i høst. Motoren var høydepunktet, veldig kvikk til slik sykkel å være.="ZZR-Erling"
Dessuten er nok en KTM Adv-bike, (i den kategorien) mer interessant...den kan jeg tenke meg å prøve, for skøy skyld, for bike, det har jeg jo!
[video]http://www.youtube.com/watch?v=6BNKOKJ29Qk[/video]
Det finnes sikkert en duppeditt på sykkern din som trenges å kalibreres, det er mandag 17 mars i dagBringisen skrev:Oi, er det allerede fredag![]()
Av og til er du faktisk ganske morsomDrGreve skrev:Det finnes sikkert en duppeditt på sykkern din som trenges å kalibreres, det er mandag 17 mars i dagBringisen skrev:Oi, er det allerede fredag![]()
Ja jamen, Bringisen lever i sin egen GS-verden, så det er meget sansynelig at dato er feil på den nu! :-)DrGreve skrev:Det finnes sikkert en duppeditt på sykkern din som trenges å kalibreres, det er mandag 17 mars i dagBringisen skrev:Oi, er det allerede fredag![]()
Prøver du å få vekk ryktet fra gummibåt til ku når det gjelder sykkelen din?Bringisen skrev:Det er blitt snakket mye stygt om nebb i denne tråden. Men ting som har nebb flyr jo normalt. Det vil si raskt og komfortabelt over store strekninger![]()
![]()
Da kom jeg til å tenke på alternativet........![]()
Jeg forstår ikke hvordan folk kan mislike denne sykkelen? Den er kanskje ikke den fineste, men fy søren så rå den ser ut :thumbleftBringisen skrev:Og 500.000 kan ikke ta feil.........her er den beste sykkelen![]()
LordShaft skrev:Jeg forstår ikke hvordan folk kan mislike denne sykkelen? Den er kanskje ikke den fineste, men fy søren så rå den ser ut :thumbleftBringisen skrev:Og 500.000 kan ikke ta feil.........her er den beste sykkelen![]()
Note 3
Er det mennene på bildet du lar deg opphisse av ellerRelax skrev:LordShaft skrev:Jeg forstår ikke hvordan folk kan mislike denne sykkelen? Den er kanskje ikke den fineste, men fy søren så rå den ser ut :thumbleftBringisen skrev:Og 500.000 kan ikke ta feil.........her er den beste sykkelen![]()
Note 3![]()
..... :-)å
Bringisen skrev:Og 500.000 kan ikke ta feil.........her er den beste sykkelen![]()
Over 60 millioner enheter frem til 2009 må være en knallsuksesshakhap skrev:Dette må da vare den beste sykkelen om vi går etter solte enheter o.l.
http://www.wired.com/autopia/2009/04/worlds-most-pop/" onclick="window.open(this.href);return false;
Twist the throttle eller hva programmet heter, kåret dette til beste sykkelen. Skulle lett hatt en slik i garasjen herhakhap skrev:Dette må da vare den beste sykkelen om vi går etter solte enheter o.l.
http://www.wired.com/autopia/2009/04/worlds-most-pop/" onclick="window.open(this.href);return false;
Det blir alltid et jævla mas om Sahara når det snakkes om GS. Det er vel aldri noen som har påstått at man må krysse slike steder om man har en GS ... heller ikke at man må ha en GS for å gjøre det.Svein1 skrev:Da 1150GS kom på markedet så lå den største apellen ikke i tekniske spesifikasjoner, men i at den var annerledes. Nå går det 100 1150 og 1200GS på dusinet, og den annerledesheten er helt borte. Syner derfor også at mye av apellen er borte. Blir liksom som om Landrover Defender skulle begynne å selge fler biler enn Volkswagen Passat.
Men er kanskje også påvirket av at de aller fleste GS på veiene slett ikke brukes til å krysse Sahara, men til å skli frem og tilbake på E6 på jakt etter enda ett mc-treff.