Kan man da slippe å benke sykkelen? Men likevel få et bedre resultat enn å bare montere linkpipe uten power commander eller rapidbike?
Spørsmålet er da Rapidbike, eller Power Commander med autotune
Gir du virkelig det rådet her med god samvittighet?WikingTnT skrev: 26 mar 2017, 17:59 Jeg ville tatt det med forhandler - hva de er mest komfortable med , jeg har min forhandler i Tyskland og han logger seg inn på min ecu - via PowerCommander og tune-ecu og kjører fjern-diagnose via team-viewer. Da kan han legge inn div race/øko-maps som han har utviklet.
Hvis du liker å holde på selv underveis med maps/stille inn quickshifter , skifte maps ( som meg :-) så er det ihvertfall enkelt med PcV iom at det er veldig mye info tilgjengelig.
Nei... dette er en ganske motorsvak og kjip sykkel AJ.AJ skrev: 26 mar 2017, 21:14 Dette vil vel mange kanskje mene er det samme som å banne i kjerka, men likevel;
er det ikke nok krefter og moment som det er i denne MT-10 sykkelen...![]()
![]()
Tenkte evt på å levere det tilbake å heve kjøpet, og evt bestille det et annet stedlasse_hansen skrev: 11 apr 2017, 20:59 Da får vi satse på at en evt reprasjon blir bra. Fikk beskjed nå om at trekket muligens er tilbake hos forhandler i morgen. Så da har dem reparert det, får bare håpe det blir bra![]()
Kjøpte meg akkurat en MT-10 SP. Får den i løpet av vekalasse_hansen skrev: 14 jun 2017, 22:38 Er det forresten noen flere her inne som har kjøpt seg et mt-10 beist? :)
Klokt valg å ta deg en tur på MT-10'en før du drar frem mopedenlasse_hansen skrev: 20 jun 2017, 07:44 Da drar jeg på jobb :) i det fine sykkel været, men men. Nå bærer det avsted på jobb, når jeg kommer hjem venter gressklipperen, men håper på å kanskje få lufta mopeden en tur i kveld om tiden rekker til
Dagens lille oppdatering ifra meg