Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk
De blå.....foretrekker krom med logo.Jompa skrev:Hvilke av dem er "Kina" ?
Vanskelig å se på bilde siden du ser de overfra, men på ene enden av hver spacer er der en liten lippe som du smetter bak støvringen. Samtidig er de rundt 200g lettere enn de originale :) all udempet vekt er godt å få redusert.Jompa skrev: 02 jun 2018, 11:00 Hva er det som gjør dem bedre enn de originale ?
For meg ser det ut som helt vanlige avstandsringer/skiver.
Grendel skrev: 04 jun 2018, 14:12 I dag ble det et uventet kjøp.... 8-(
Da jeg skulle fyre sykkelen i dag tidlig var batteriet flatt... Jeg fikk startet sykkelen i en liten bakke som var ut fra garasjeanlegget. Deretter gikk det greit frem til "nesten jobben". I Sinsenkrysset stoppet sykkelen og det var ikke mulig å få liv i den igjen.
En hyggelig Honda-kjører gav meg en dytt ned en gangvei. (Takk til han!!)
Det ble gangveien ut krysset og ned bakken mot jobben gikk det nesten greit. Sykkelen ble dyttet inn på parkeringen.
Nå har jeg kjøpt nytt batteri, og håper dette hjelper.
Jeg håper inderlig det ikke er lading eller noe slikt som har streiket. Det vil være kjipt nå i disse fine dagene.
Jeg har forresten kjøpt et apparat som kan måle lading også...
8-/
Jo, tre ganger faktisk.....olela skrev:Du kjørte ikke tilfeldigvis fra Skien over Siljan på formiddagen en gang?
Problemet med en slik stol er at den synker ned i bakken der det er litt løst, men det kan du fikse enkelt sjøl.Dansekris skrev: 10 jun 2018, 21:44 Ble en liten handlerunde i kveld. Telt fordi det forrige jeg kjøpte ikke helt var egna til mitt bruk. Resten fordi det var så billig at jeg bare måtte prøve.
https://www.123friluft.no
Skjermbilde 2018-06-10 kl. 21.41.50.png
Skjermbilde 2018-06-10 kl. 21.42.17.png
Skjermbilde 2018-06-10 kl. 21.42.39.png