Det stemmer detBjerknez skrev:Så da kan vi vel konkludere med at BMW R1200RT er den desidert beste/peneste sykkelen da?
Ahh.. deilig å endelig bli enige!![]()

Sent from my iPhone using Tapatalk
Det stemmer detBjerknez skrev:Så da kan vi vel konkludere med at BMW R1200RT er den desidert beste/peneste sykkelen da?
Den er grei. Jeg holdt muligheten åpen for at det kunne være noen slike årsaker ja.DrGreve skrev: Det var overhodet ikke hensikten å "fyre" deg opp ved å si at V-strom er stygg. Relevansen i begrepet jeg brukte (stygg) er at jeg hele tiden sagt og ment at GS er den desidert styggeste sykkelen jeg ser langs veiene i dag. Og du har selv skrevet at V-strom er en stygg sykkel (noe jeg ikke er enig i) og da må jeg jo spørre hvorfor ikke V-strom, som du oppfatter som særdeles driftsikker, kan nomineres som en kandidat? Det kan jo ikke være fordi den er stygg, for de lanserer jo den aller styggeste som en kandidat? :)
Det var foranledningen til spørsmålet. Ikke for å fyre deg opp.
Bare fint å få med flere kandidater men har ikke den veldig mange likheter med GS?SuperMorten skrev:Det stemmer detBjerknez skrev:Så da kan vi vel konkludere med at BMW R1200RT er den desidert beste/peneste sykkelen da?
Dårlig respons .... nei, synes ikke det. Det er en V2 på 1000 ccm med ca 100 hk og 100 Nm og har den responsen jeg forventer av en slik motor.Kawagutten skrev:V-Strom kan sikkert være en kandidat for noen men for min del er det eneste positive at den ser bra ut men har ellers en dårlig respons i motor og er litt blaut.
En annen sykkel i samme segment som har overrasket er Aprilia Pegaso650.
Hmm, synes jeg så en T for mye i navnet, men den er visst falt bort i all siteringenSuperMorten skrev:Det stemmer detBjerknez skrev:Så da kan vi vel konkludere med at BMW R1200R er den desidert beste/peneste sykkelen da?
Ja stemmer,det var 650`njhn skrev:Dårlig respons .... nei, synes ikke det. Det er en V2 på 1000 ccm med ca 100 hk og 100 Nm og har den responsen jeg forventer av en slik motor.Kawagutten skrev:V-Strom kan sikkert være en kandidat for noen men for min del er det eneste positive at den ser bra ut men har ellers en dårlig respons i motor og er litt blaut.
En annen sykkel i samme segment som har overrasket er Aprilia Pegaso650.
Kanskje du tenkte på en 650?
Problemet er bare at når du "svarer" for deg så får du det i allefall til å virke som bitterhet og irritasjon.DrGreve skrev:Føler og føler, jeg vet å svare for meg, så det har ingenting med å ta på seg en offer-rolle. Så langt er det ingenting som er skrevet i denne tråden som har såret meg, og før det skjer, så har nok moderatorene reagert for lenge siden.jhn skrev:Jeg har fått et bestemt inntrykk av at du har følt deg usaklig angrepet, ikke minst fordi du har sagt det selv, uten at jeg har sett noe av disse angrepene. .DrGreve skrev: ... Du vil aldri oppleve at jeg tar på meg noen offer-rolle. Verken her eller in real life :)
Det jeg har poengtert er bruk av åpenbare hersketeknikker i den hensikt å kue min mening. Det hjelper mot sin hensikt.
At du ikke har sett disse forsøkene på hersketeknikk er ikke min feil
Slik har det vel vært de siste 100 sidene. Men"frykt" for hvor tråden ender, får jeg virkelig ikke håpe noen har , da har det gått for langt. For min del har tråden "endt" for lenge sidenZZR-Erling skrev:...da er det blitt slik jeg forventet :-) ..noen av forumistene ender opp med å kverulere om alt.
Dette er nok for å ikke få frem flere kandidater, men støye ned videre diskusjon. Dette i frykt for hvor tråden ender, nemlig at K1300S er den ultimale bike for de fleste!
Hehe du er jo den største pådriveren i denne trådenKawagutten skrev:bringisen-Slik har det vel vært de siste 100 sidene. Men"frykt" for hvor tråden ender, får jeg virkelig ikke håpe noen har , da har det gått for langt. For min del har tråden "endt" for lenge siden
Det er nok sikkert helt sant, at jeg har vært en pådriver for at tråden har vart så lengeBringisen skrev:Hehe du er jo den største pådriveren i denne trådenKawagutten skrev:bringisen-Slik har det vel vært de siste 100 sidene. Men"frykt" for hvor tråden ender, får jeg virkelig ikke håpe noen har , da har det gått for langt. For min del har tråden "endt" for lenge siden
Hehe, les mitt første innlegg i tråden, som for så vidt også var det første innlegget etter trådstarterZZR-Erling skrev:Tror Bringisen holder på å "frykte seg ihjel"![]()
...men at enkelte har "GS frykt", ja det er nesten til å forstå