Ganske så ny her, men dette høres rimelig fristende ut

Er strengt tatt ikkeno' å lure på
Hadde man bare visst hvilken dag man skulle krysse av siSå jeg syns du bare skal krysse av i kalenderen først som sist.
Her kan du kan skje finne noe opplysende Bjerknezkjellv skrev: 11 jan 2020, 16:56Ennå er det mer enn et halvt år til treffet, og ingen konklusjoner er tatt. Ikke annet enn at treffet blir ett eller annet sted innerst ved Sognefjorden 21-23 August i år. Vi er fortsatt i en fase hvor vi samler ideer og innspill, og håper at det vil melde seg flere lokale treffdeltakere som kan bidra til å løfte treffet til nye høyder.
Så sant, så sant, men slik jeg leser det, så er ikke datoen spikret i stein? Siden det også er en god stund til så ser jeg for meg at mye kan skje frem til den avreise...?Flattop skrev: 13 jan 2020, 15:44Her kan du kan skje finne noe opplysende Bjerknezkjellv skrev: 11 jan 2020, 16:56Ennå er det mer enn et halvt år til treffet, og ingen konklusjoner er tatt. Ikke annet enn at treffet blir ett eller annet sted innerst ved Sognefjorden 21-23 August i år. Vi er fortsatt i en fase hvor vi samler ideer og innspill, og håper at det vil melde seg flere lokale treffdeltakere som kan bidra til å løfte treffet til nye høyder.
Tenk for en fantastisk tur du har fra Telemark: Nordover til Geilo, så til Hol og over Aurlandsfjellet til Aurlandsvangen. Derifra opp igjen forbi Stegastein og videre over fjellet til LærdalErikW skrev: 13 jan 2020, 17:20 Ser TGR fra Telemark tenker å ta turen. Flere fra distriktet rundt oss?
Ikke noe å lure på ErikW, her er det bare å hive seg med
Rute er notertkjellv skrev: 13 jan 2020, 17:24Tenk for en fantastisk tur du har fra Telemark: Nordover til Geilo, så til Hol og over Aurlandsfjellet til Aurlandsvangen. Derifra opp igjen forbi Stegastein og videre over fjellet til LærdalErikW skrev: 13 jan 2020, 17:20 Ser TGR fra Telemark tenker å ta turen. Flere fra distriktet rundt oss?![]()
Blir nesten misunnelig jeg![]()
Ja vil gjøre alt for å få til dette og som sagt er det satt av i kalender med fri Fredag. Min bedre halvdel ga
Jammen da er det ikkeno' mer å lure på
Skal jeg friste deg ennå mer? Jeg kjørte der i augustErikW skrev: 13 jan 2020, 18:20Rute er notertkjellv skrev: 13 jan 2020, 17:24Tenk for en fantastisk tur du har fra Telemark: Nordover til Geilo, så til Hol og over Aurlandsfjellet til Aurlandsvangen. Derifra opp igjen forbi Stegastein og videre over fjellet til LærdalErikW skrev: 13 jan 2020, 17:20 Ser TGR fra Telemark tenker å ta turen. Flere fra distriktet rundt oss?![]()
Satt og så litt på Google maps i dag ja!
Vært veldig morsomt dette. Aldri kjørt MC tur som dette før. Kun bare rundt omkring, men nå er voksen nok til å være litt fri![]()
Hehe, lest hele blogge'n din og også om denne turen. Fantastisk lesing det der! Vært nede i verkstedet og satt på boksene på RT'n alt.kjellv skrev: 13 jan 2020, 19:42Skal jeg friste deg ennå mer? Jeg kjørte der i augustErikW skrev: 13 jan 2020, 18:20Rute er notertkjellv skrev: 13 jan 2020, 17:24Tenk for en fantastisk tur du har fra Telemark: Nordover til Geilo, så til Hol og over Aurlandsfjellet til Aurlandsvangen. Derifra opp igjen forbi Stegastein og videre over fjellet til LærdalErikW skrev: 13 jan 2020, 17:20 Ser TGR fra Telemark tenker å ta turen. Flere fra distriktet rundt oss?![]()
Satt og så litt på Google maps i dag ja!
Vært veldig morsomt dette. Aldri kjørt MC tur som dette før. Kun bare rundt omkring, men nå er voksen nok til å være litt fri![]()
https://mcsiden.no/viewtopic.php?f=13&t=8314&start=1050