Flott sykkel

Og velkommen til Forumet, Jegruller :)
Joda, jeg kan utvide kvoten, men vi har valgt å ikke gjøre det.Dexter skrev:Ok ok, da skal vel jeg også bidra med bilder av min moped
Men her fikk jeg bare opp: "Beklager, men forumets vedleggskvote er blitt oppbrukt."
Er det noen med de korrekte rettigheter som kan gjøre noe med dette?
jupp Dexter: jeg bruker Photobucket selv og det funker gull!AJ skrev:Joda, jeg kan utvide kvoten, men vi har valgt å ikke gjøre det.Dexter skrev:Ok ok, da skal vel jeg også bidra med bilder av min moped
Men her fikk jeg bare opp: "Beklager, men forumets vedleggskvote er blitt oppbrukt."
Er det noen med de korrekte rettigheter som kan gjøre noe med dette?
Anbefaler heller forumbrukerne våre å bruke Photobucket, Tinypic, Imageshack e.l. - se for øvrig fremgangsmåten slik den er beskrevet i denne tråden.
Ja, det kan du gjerne si, men jeg tror de fleste andre forum der ute også gjør det på samme måte.Dexter skrev:
Såda, plagsomt at det ikke kan lastes opp bilder til forumet :-
Men nå er de her i allefall
Heisann jegrullerJegruller skrev:Hei alle sammen og god romjul![]()
Jeg er ny på akkurat dette forumet og starter med å vise et bilde av min nåværende doning , en BMW R1200GS 07mod....
Håper på mye nyttig informasjon her på forumet samtidig som jeg håper å kunne gi litt tilbake![]()
Stemker som Globe påpeker; Vi har valgt å begrense bredden til 800 piksler fordi det er fortsatt slik at ikke alle har wide-screen skjermer på PC'ene sine... (mener å huske at dette i hvert fall var en av grunnen til at vi fortsatt holder på 800 bredden...).Globe skrev:Det ble en IMG for mye på hver side :) og bildet er litt for stort. De kan være maks 800 pixler brede. Ditt er 1024 pixler bredt
Reduser bildet litt i størrelse, og prøv en gang til :)
Venter.....![]()