Da var det din sykkel jeg og Busa Trond var borte å kiket på utenfor messen.Saapekokern skrev: Så ble det en liten tur på sykkel ned til messa på søndagen.

Da var det din sykkel jeg og Busa Trond var borte å kiket på utenfor messen.Saapekokern skrev: Så ble det en liten tur på sykkel ned til messa på søndagen.
Var nok det daSnikkeren skrev:Da var det din sykkel jeg og Busa Trond var borte å kiket på utenfor messen.Saapekokern skrev: Så ble det en liten tur på sykkel ned til messa på søndagen.
Ser at jeg kan forvente vår omtrent på samme tidenEasyRider skrev:Arg!! Jeg vil også ut å kjøre..:-)
Jeg fikk skilt på sykkelen i fjor den 5 mars og da var det bart på småveiene her i indre østfold.
DET er det ikke i år..desverre.
Men har trålet yr og fant denne siden:
http://www.yr.no/1.10927691
Og yr mener at jeg kan forvente vår den 18 mars (rygge)
Så da er det vel bare å ta en tlf å si i at sykkelen skal være klar om 13 dager!!![]()
Oibiker7 skrev:Sessongstart? Tja.. Har akkurat vært ute i garasjen og startet opp Dominatorn etter vinterdvalen hvertfall :-) Ikke akkurat lettstartet etter ca 4mnd i kulda, men kom igang etterhvert. Så satser på litt mere snøsmelting på side-veiene de nærmeste dagene, og kjøretur snart. Og ikke minst så byner jeg jo å tenke "litt" på "stor-Ninjan" som står og venter på Skedsmo også. :-) :-)
Takk for det ! Profilbilde oppdatert :-) (se også i galleriet mitt) Blir ganske spennende, da jeg ikke har prøvekjørt den engangbiker7 skrev:EasyRider skrev:Oibiker7 skrev:Sessongstart? Tja.. Har akkurat vært ute i garasjen og startet opp Dominatorn etter vinterdvalen hvertfall :-) Ikke akkurat lettstartet etter ca 4mnd i kulda, men kom igang etterhvert. Så satser på litt mere snøsmelting på side-veiene de nærmeste dagene, og kjøretur snart. Og ikke minst så byner jeg jo å tenke "litt" på "stor-Ninjan" som står og venter på Skedsmo også. :-) :-)
Har ikke fått med meg det jeg.
Gratulerer så my med ny Ninja!!![]()
![]()
![]()
ZX12 er en sykkel jeg selv kunne ha tenkt meg.
Men får klare meg med lillebror litt til.
PS:du må oppdatere profilbilde med "stor-ninjan" når du får den da, så vi får se
Sitter og tenker på akkurat det samme... Hvis disse værspådommene går i oppfyllelse så må det bli ganske varmt ganske brått for at det skal bli greit å kjøre ut av garasjen til påsken... Men jeg håper fortsatthakhap skrev:Begynner bli skeptisk på påske sesongstart http://www.pent.no/forecast/Oslo;59.91270;10.74610
men håpet er det siste som man taper
Gielas skrev:Så for meg 1. April som en god dato for gjensyn da jeg tårevåt overlot Sykkærn til lagring..
I jula kikket jeg litt nærmere på kalendern og fant at 1. april var 2. påskedag.
Tenkte så at det går jo ikke å få'n ut på en helligdag, så det ble seff fremskyndet ei uke + 3 dager, så fredag 22 Mars sees vi igjen!